bitter&twisted
The paranoids are after me
Stackars Blöjan...Smiska och piska?
Stackars Pippi...Man topsar väl slangen med den när det inte räcker med ett blodprov?
Stackars Blöjan...Smiska och piska?
Stackars Pippi...Man topsar väl slangen med den när det inte räcker med ett blodprov?
Och en människa på 67kg som kan leverera >200W är SJUUKT fit.
Varför skall det vara en speciell sida på den opoppade upp när man poppar micripopcorn?
Varför skall det vara en speciell sida på den opoppade upp när man poppar micripopcorn?
PRECIS DET stod jag och funderade över för EN minut sedan. Intressant.
FAN! Nu blev jag sugen på popcorn.
Ok, min fråga då; Närbutiken har stängt för kvällen, jag är för full för att köra och för fet för att cyckla in till centrum, hur fixar jag popcorn?
Ända anledningen jag kan tänka mig är för att minimera risken att någon påskant ligger i kläm av sin egen vikt och får problem att veckla upp sig vartefter att popcornen poppar.PRECIS DET stod jag och funderade över för EN minut sedan. Intressant.
Ring en taxi och säg att det finns en påse popcorn i butiken som önskar få skjuts till dig.
Sluta skryt, du har inga polare. Möjligen nära bekanta.
Skojja bah lite mereOkej, tackar?
Nu har jag inte varit på Åland någongång men allvar, 24 timmar för att skaffa en förpackning micropop?Skrattar bäst som skrattar sist, ditt as!
View attachment 420369
Nu har jag inte varit på Åland någongång men allvar, 24 timmar för att skaffa en förpackning micropop?
...och du verkar nöjd med det?
Ända anledningen jag kan tänka mig är för att minimera risken att någon påskant ligger i kläm av sin egen vikt och får problem att veckla upp sig vartefter att popcornen poppar.
Dock, det är min egen obekräftade teori och det är inte jag som är textansvarig på micropopspåsfabriken.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |