bitter&twisted
The paranoids are after me
Stackars Blöjan...Smiska och piska?
Stackars Pippi...Man topsar väl slangen med den när det inte räcker med ett blodprov?
Stackars Blöjan...Smiska och piska?
Stackars Pippi...Man topsar väl slangen med den när det inte räcker med ett blodprov?
Och en människa på 67kg som kan leverera >200W är SJUUKT fit.
Varför skall det vara en speciell sida på den opoppade upp när man poppar micripopcorn?
Varför skall det vara en speciell sida på den opoppade upp när man poppar micripopcorn?
PRECIS DET stod jag och funderade över för EN minut sedan. Intressant.
FAN! Nu blev jag sugen på popcorn.
Ok, min fråga då; Närbutiken har stängt för kvällen, jag är för full för att köra och för fet för att cyckla in till centrum, hur fixar jag popcorn?
Ända anledningen jag kan tänka mig är för att minimera risken att någon påskant ligger i kläm av sin egen vikt och får problem att veckla upp sig vartefter att popcornen poppar.PRECIS DET stod jag och funderade över för EN minut sedan. Intressant.
Ring en taxi och säg att det finns en påse popcorn i butiken som önskar få skjuts till dig.
Sluta skryt, du har inga polare. Möjligen nära bekanta.
Skojja bah lite mereOkej, tackar?
Nu har jag inte varit på Åland någongång men allvar, 24 timmar för att skaffa en förpackning micropop?Skrattar bäst som skrattar sist, ditt as!
View attachment 420369
Nu har jag inte varit på Åland någongång men allvar, 24 timmar för att skaffa en förpackning micropop?
...och du verkar nöjd med det?
Ända anledningen jag kan tänka mig är för att minimera risken att någon påskant ligger i kläm av sin egen vikt och får problem att veckla upp sig vartefter att popcornen poppar.
Dock, det är min egen obekräftade teori och det är inte jag som är textansvarig på micropopspåsfabriken.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|