blacktriple
Har två Aprilior!
Alla vet att de bästa fleecetyget kommer från engångssugrör som suttit i nosen på en sköldpadda.Ja, alla vet väl att det görs av gamla PET-flaskor.
Alla vet att de bästa fleecetyget kommer från engångssugrör som suttit i nosen på en sköldpadda.Ja, alla vet väl att det görs av gamla PET-flaskor.
Ett ofta förbisett faktum är att de hyllade bambukläderna till stor del består av viskosfiber från bland annat svenska granar.Jamen man gör väl tyg av cellulosa, viskos ?
Väldigt viktigt.Mät Yd på röret och hitta ett rör med id som moppens rörs yd men som är längre
Där är ju snarare frågan vilken man ska välja bort.Vilken är bäst val?
Skall ej användas till TVspel.
Jag håller i princip med men Tizen fungerar faktiskt riktigt bra i vår Samsung.Där är ju snarare frågan vilken man ska välja bort.
Samsung och LG kör sina egna operativsystem istället för standard Android TV.
Valet blir därför Philips.
Det blev Philips. Nu på plats i dotterns nyinflyttade lägenhet.Där är ju snarare frågan vilken man ska välja bort.
Samsung och LG kör sina egna operativsystem istället för standard Android TV.
Valet blir därför Philips.
Hur väl fungerar en antispinn/antisladdfunktion som wheeliebegränsare?
Agerar den på olika rotationshastigheter mellan fram- och bakhjul, eller bara på greppsläpp på bakhjulet?
- Ja på min hoj (Speed Triple RS) verkar det vara just så, dvs. väldigt mångsidig ABS-funktion för kurvor osv.I grunden reagerar den på hastighetsskillnaden mellan fram- och bakhjul. Moderna system med gyron kan trolla ganska ordentligt då de mäter acceleration i olika plan, lutning, ev sladdvinkel och -hastighet osv osv.
Kan tänka mig att Alatalo kan lite mer om det där.
Mvh
- Ja på min hoj (Speed Triple RS) verkar det vara just så, dvs. väldigt mångsidig ABS-funktion för kurvor osv.
För att inte tala om sjuk och livförsäkringar.Mitt förra hus som var byggt 1960 fick vattenskada i tvättstugan pga brusten vattenledning/kran. Åldersavdrag i försäkringen gjorde att den inte alls gällde i mitt hus pga att rörsystemet och yt/tätskikt i våtutrymmet var för gammalt.
Rörsystem är i princip 100% utrangerade efter 20 år enligt försäkringsbolagen, och yt/tätskikt efter 28 år för plastskikt.
Varför försäkra gamla hus med gammal inredning öht mot vattenskador?
Gäller liknande förutsättningar för brand..och elektriskt orsakade bränder i äldre elledningar?
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |