Från moppe direkt till tung mc utan att passera 125:a?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nära med 77 :), men jag var 19 när jag tog körkortet på våren -65 och blev 20 samma höst.
Riktigt kul, tycker också du borde spela ålderns vishet kortet ännu oftare, du kan alltid säga att "så tyckte jag också i din ålder" och "redan när jag var 65 förstod jag...", skulle bli en grym härskarteknik!

Men du är så klart för klok och snäll för det. 🙂✊🏻😊🤝🥰

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Riktigt kul, tycker också du borde spela ålderns vishet kortet ännu oftare, du kan alltid säga att "så tyckte jag också i din ålder" och "redan när jag var 65 förstod jag...", skulle bli en grym härskarteknik!

Men du är så klart för klok och snäll för det. 🙂✊🏻😊🤝🥰
Precis, 23 år gammal och har inte ljuddämpare utan avslutat avgasrören på R60 30hk med popnitade koner av Al-plåt. "Megafoner" utan dämpull. För det inte skulle "låta för mycket" inne i Lund så brukade jag ha stövelspetsarna inne i Megafonöppningarna i stan. Jag har skinnställ (från JOFA i Malung?) för 3:e september 1967 vurpade en vän iförd Tshirt, kalsonger, kockbyxor för 3:95kr från Engelbrektsboden och gympaskor. När han låg still på asfalten hade han bara rester av kalsongerna kvar på kroppen. Det gick att ta direkt på ena höftbenet. Resultatet blev att vi alla 3 kompisar skaffade skinnställ. Livet är inte långt nog för att hinna begå alla misstag själv.
1719004592247.png
Nuförtiden med GSX1300R 194 hk vill jag väcka så litet uppmärksamhet som möjligt och kör med dubbla slipon för dubbla minskar ljudet mer än en enda.

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Precis, 22 år gammal och har inte ljuddämpare utan avslutat avgasrören på R60 30hk med popnitade koner av Al-plåt. "Megafoner" utan dämpull. För det inte skulle "låta för mycket" inne i Lund så brukade jag ha stövelspetsarna inne i Megafonöppningarna i stan.
View attachment 500002
Nuförtiden med GSX1300R 194 hk vill jag väcka så litet uppmärksamhet som möjligt och kör med dubbla slipon för dubbla minskar ljudet mer än en enda.
Fantastiskt, kul att du är här och självklart med R-hoj. 🥰✊🏻

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...