Definiera sporthoj.....Men snälla sluta, det där är inte en sporthoj.
Kan ingen berätta för honom?
Definitionen är s.k R-hoj, hette klass 7 förut, har säkert bytt definition.Definiera sporthoj.....
Fn, cliponen på på min GSXR1100 sitter ovanpå styrhuvudet!Clipon som sitter under styrhuvudet = sporthoj
Före ca 1980 fanns det alltså inga sporthojar - eftersom det var sällsynt med kåpförsedda hojar?Definitionen är s.k R-hoj, hette klass 7 förut, har säkert bytt definition.
Man kan så klart köra fort med vilken mc som helst, eller säga att enduro är också "sport", eller att det allra sportigaste är att trampa själv, eller varför inte gå, men de typiska sporthojarna är, de senaste 30 åren eller så:
CBR
GSXR
YZF
ZX
Sedan finns det så klart sporthojar från andra europeiska märken också, tex Ducati och BMW.
En spade är en spade. Det är inte en kratta som man kan använda som en spade, och heller inte en snöskyffel.
Kolla med försäkringsbolaget vilket som är dyrast att försäkra om osäker.
Då kan vi ju vända på steken, vad är en sporthoj tycker du och vilken var den allra första enligt dig?Före ca 1980 fanns det alltså inga sporthojar - eftersom det var sällsynt med kåpförsedda hojar?
Försäkringsbolagen är en osäker källa av samma skäl - äldre hojar tenderar att sjunka i försäkring, dvs det finns inga "gamla" sporthojar?
Fenomenet sporthoj har då uppstått efter ca 1980 - tja, kanske det.....
Det här handlar om att Brooklyn har skrivit ett tiotal inlägg om att jag borde ha en hoj.Fn, cliponen på på min GSXR1100 sitter ovanpå styrhuvudet!
Tur att min GSXR750 kvalar in som sporthoj, annars får man ju lämna forumet.....
Och Europa gör det bättre än nån annan, japs är fåtölj och jänkarna har gjort vadå, Buell? Ja stoppa en hottad HD-motor i ett chassi som är hyfsat meh men ha en skivbroms fram som är svinstor pga anledningar som ingen utom tjocke Jeff från USA förstår.Definitionen är s.k R-hoj, hette klass 7 förut, har säkert bytt definition.
Man kan så klart köra fort med vilken mc som helst, eller säga att enduro är också "sport", eller att det allra sportigaste är att trampa själv, eller varför inte gå, men de typiska sporthojarna är, de senaste 30 åren eller så:
CBR
GSXR
YZF
ZX
Sedan finns det så klart sporthojar från andra europeiska märken också, tex Ducati och BMW.
En spade är en spade. Det är inte en kratta som man kan använda som en spade, och heller inte en snöskyffel.
Kolla med försäkringsbolaget vilket som är dyrast att försäkra om osäker.
Inte det minsta, det är nog bara du som klarar av att fastna vid sådant. Humor med ett hojrelaterat inlägg efter 3000 eller nåt sådant om invandring. På ett hojforum.Det här handlar om att Brooklyn har skrivit ett tiotal inlägg om att jag borde ha en hoj.
Tydligen har han ingen sporthoj alls vilket så klart är humor av rang.
Konstigt ändå att man söker sig till ett sporthoj forum om man inte har sporthoj, jag är inte medlem på något sportbilforum, akvarieforum eller spanienlägenhetforum.
Jättekonstigt faktiskt, lite fönstertittarfasoner faktiskt.
GSXR750 är väl själva definitionen av en sporthoj så du klarar dig dessutom.
Hur länge jag kan leva på gamla ägarmeriter bör dock redas ut, helt säkert jobbar Brooklyn på frågan.
Fåtölj?Och Europa gör det bättre än nån annan, japs är fåtölj och jänkarna har gjort vadå, Buell? Ja stoppa en hottad HD-motor i ett chassi som är hyfsat meh men ha en skivbroms fram som är svinstor pga anledningar som ingen utom tjocke Jeff från USA förstår.
Det här är ot-delen, dvs allt utom sporthoj.Inte det minsta, det är nog bara du som klarar av att fastna vid sådant. Humor med ett hojrelaterat inlägg efter 3000 eller nåt sådant om invandring. På ett hojforum.
Ordet är fritt och man får göra självmål. Huvudsaken man är med och spelar!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|