Friluftstråden

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Hoppas.ni har tur me vädret , verkar bli lite mer traditionellt svenskt sommarväder.

Var o kolla på vädermodellen GFS+384 , lite mixat under juli och ingen extremvärme iaf

Tog tjönsteledigt ett år så jag var ute från april till midsommar nu o hade fan sol +2 månader nästan hela tiden - helt sanslöst

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Hoppas.ni har tur me vädret , verkar bli lite mer traditionellt svenskt sommarväder.

Var o kolla på vädermodellen GFS+384 , lite mixat under juli och ingen extremvärme iaf

Tog tjönsteledigt ett år så jag var ute från april till midsommar nu o hade fan sol +2 månader nästan hela tiden - helt sanslöst
Stor chans, du har bara inte haft fri tillgång till laptop som en del av behandlingen

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
a3b1102650d3969d3fd9ab65995c6c75.jpg

Friluft var ordet. Svettigt men bra utsikt. Artfjället.

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Hoj
Ok

Vart har du travat runt nånstans då?

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Gick från Göteborg till Storlien, fångade en björn och en ål på vägen, var riktigt soft.

?
Du verkar lite småirriterad gossen , jag har faktiskt tagit tåget från Sthlm o gått sträckan Kungälv-Sotenäs-Strömstad(bohusleden/kustleden) tur o retur o desutom tagit en detour i mitten till Farirbanks/Usa där i mellan med en ryggsäck som vägde 34kg.

Du klarar inte sånt o sitter o sitter o äter tabletter o dricker folköl

Arg som fan

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Hoj
Flera
Du verkar lite småirriterad gossen , jag har faktiskt tagit tåget från Sthlm o gått sträckan Kungälv-Sotenäs-Strömstad(bohusleden/kustleden) tur o retur o desutom tagit en detour i mitten till Farirbanks/Usa där i mellan med en ryggsäck som vägde 34kg.

Du klarar inte sånt o sitter o sitter o äter tabletter o dricker folköl

Arg som fan
Jag tror dig! Det enda som känns aningen suspekt är hur du övertalade gymansiebrudarna att haka på? Jag känner dig, du sov inte ensam i tältet.

Med vänlig hälsning,
Tegel

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Rekar sovplats. Hittade en fästing också som fick ta en längre tupplur så nu är platsen definitivt fästingfri, så måste det väl vara?
View attachment 486542

I natt samlas fästingens släktingar till begravning, så du kommer att ha tältet fullt...

Vi klarade oss länge här uppe, det fanns bara fästingar ute på en Ö strax söder om stan, men nu är dom definitivt här, jag har plockat 5 på hunden i år, och hittat en levande inne i huset...

Nu överväger jag fästinghalsband till hunden, men är osäker på vad som är bra.

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
I natt samlas fästingens släktingar till begravning, så du kommer att ha tältet fullt...

Vi klarade oss länge här uppe, det fanns bara fästingar ute på en Ö strax söder om stan, men nu är dom definitivt här, jag har plockat 5 på hunden i år, och hittat en levande inne i huset...

Nu överväger jag fästinghalsband till hunden, men är osäker på vad som är bra.
Jag rekomenderar ett piller som heter Bravecto istället, räcker mellan 6-9 månader.
Vi körde med halsband (vita) och även Frontecdropparna men hustruns händer domnade bort när hon klappade hundarna, känslig bitch.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år