Märkligt, inte sant?Jag vet inte om jag kan bidra med något men undrar ändå varför tältet är uppställt inomhus
Märkligt, inte sant?Jag vet inte om jag kan bidra med något men undrar ändå varför tältet är uppställt inomhus
Stor chans, du har bara inte haft fri tillgång till laptop som en del av behandlingenHoppas.ni har tur me vädret , verkar bli lite mer traditionellt svenskt sommarväder.
Var o kolla på vädermodellen GFS+384 , lite mixat under juli och ingen extremvärme iaf
Tog tjönsteledigt ett år så jag var ute från april till midsommar nu o hade fan sol +2 månader nästan hela tiden - helt sanslöst
Så vackert. Så hojen fick vila?
Friluft var ordet. Svettigt men bra utsikt. Artfjället.
Så vackert. Så hojen fick vila?
Jag skickar folk till mentalsjukhus även när jag är ledig och softar tydligenStor chans, du har bara inte haft fri tillgång till laptop som en del av behandlingen
Vart har du travat runt nånstans då?Hoppas.ni har tur me vädret , verkar bli lite mer traditionellt svenskt sommarväder.
Var o kolla på vädermodellen GFS+384 , lite mixat under juli och ingen extremvärme iaf
Tog tjönsteledigt ett år så jag var ute från april till midsommar nu o hade fan sol +2 månader nästan hela tiden - helt sanslöst
I fantastin, medvetet eller inte.Vart har du travat runt nånstans då?
Södra/västra Sverige uppåt Norge och körde lite västkusten med öringpremiär , var helt ok med några skyfallsdagar i maj/juni men dom var få och hyfsat med makrill mot midsommar.Vart har du travat runt nånstans då?
Du verkar lite småirriterad gossen , jag har faktiskt tagit tåget från Sthlm o gått sträckan Kungälv-Sotenäs-Strömstad(bohusleden/kustleden) tur o retur o desutom tagit en detour i mitten till Farirbanks/Usa där i mellan med en ryggsäck som vägde 34kg.Gick från Göteborg till Storlien, fångade en björn och en ål på vägen, var riktigt soft.
?
Jag tror dig! Det enda som känns aningen suspekt är hur du övertalade gymansiebrudarna att haka på? Jag känner dig, du sov inte ensam i tältet.Du verkar lite småirriterad gossen , jag har faktiskt tagit tåget från Sthlm o gått sträckan Kungälv-Sotenäs-Strömstad(bohusleden/kustleden) tur o retur o desutom tagit en detour i mitten till Farirbanks/Usa där i mellan med en ryggsäck som vägde 34kg.
Du klarar inte sånt o sitter o sitter o äter tabletter o dricker folköl
Arg som fan
Vi hade björnspray så vi slapp såna som dig med peruk och gymnasiebrudarJag tror dig! Det enda som känns aningen suspekt är hur du övertalade gymansiebrudarna att haka på? Jag känner dig, du sov inte ensam i tältet.
Med vänlig hälsning,
Tegel
Så du misstänker att Tegel identifierar sig som en björn?
Rekar sovplats. Hittade en fästing också som fick ta en längre tupplur så nu är platsen definitivt fästingfri, så måste det väl vara?
View attachment 486542
Jag rekomenderar ett piller som heter Bravecto istället, räcker mellan 6-9 månader.I natt samlas fästingens släktingar till begravning, så du kommer att ha tältet fullt...
Vi klarade oss länge här uppe, det fanns bara fästingar ute på en Ö strax söder om stan, men nu är dom definitivt här, jag har plockat 5 på hunden i år, och hittat en levande inne i huset...
Nu överväger jag fästinghalsband till hunden, men är osäker på vad som är bra.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|