Fult med fett!

Status
Ej öppen för fler svar.

Fist Woman

Guest
andersbrink skrev:
2498333 Med kortison eller kortisol i kroppen av olika anledningar blir man fet om magen mot sin vilja och INGET man kan göra åt, inte ens om man försöker med alla former av diet eller svältdiet.

Det jag tycker är fulast är brist på empati.


Hmm.. då blir det nog inget mellan dig och mig.

Jag är grymt fokuserad på att hålla mig i trim. Jag kör Klassikern varje år och har så gjort i 12 år. Jag cyklar 600 mil om året för att inte få hängbröst.

Bröst är förresten bara en en äcklig körtel som skall föda spädbarn. Jag har aldrig förstått varför vuxna män skall attraheras av dessa.
 

RedKnight

Bränt gummi luktar gott
Gick med
23 May 2006
Ort
Västerås
Hoj
En sån där ..... Ninja
andersbrink skrev:
2498333 Med kortison eller kortisol i kroppen av olika anledningar blir man fet om magen mot sin vilja och INGET man kan göra åt, inte ens om man försöker med alla former av diet eller svältdiet.

Det jag tycker är fulast är brist på empati.

Så du tycker att SH åkare ska vara anorektiker eller? :va
 

Erik_G

Guest
Fist Woman skrev:
2498366 Hmm.. då blir det nog inget mellan dig och mig.

Jag är grymt fokuserad på att hålla mig i trim. Jag kör Klassikern varje år och har så gjort i 12 år. Jag cyklar 600 mil om året för att inte få hängbröst.

Bröst är förresten bara en en äcklig körtel som skall föda spädbarn. Jag har aldrig förstått varför vuxna män skall attraheras av dessa.

Pics or ban!!! :D :tuttar

Annars har du rätt. Jag skrattar skoningslöst mycket åt den där klassiska bilden där en fetjävel sitter på sin plastraket och hans knäpuckar ser ut som små mazariner. :D
 

Jone Ass

Ny medlem
Gick med
1 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 800
Ja det är rätt.. myten om sporthojsåkare som snygga vältränade straighta och superballa ungkarlar måste bevaras... :D
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Fist Woman skrev:
2498228 Jag tror att de flesta som åker sportmotorcykel är ganska fåfänga.

Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!

Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?

Om man nu accepterar att man är fet som RoLLeR så tycker jag att man borde överväga att börja köra MeanStreak (som för övrigt Fredrik Lundgren har insett) eller att byta intresse.
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!

Det allra värsta är när man är för fet för sitt helställ!! Jag får sömnstörningar av dessa, vanligtvis fåfänga individer som kränger på sig helställ som är två storlekar för små och som avslöjar allt!

Näe, se på DTM och lär, så skall en rumpa se ut!

OOOOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Han är så snygg!

:tummenupp Jag håller med dig i stort, det borde vara lag på att alla av kvinnligt kön ska hålla sig fysiskt vältrimmade. Alla killar däremot borde få frikort på McDonalds. I bägge fallen absolut ALLA oavsett om dom åker hoj eller inte.
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Fist Woman skrev:
2498366 Jag är grymt fokuserad på att hålla mig i trim.

Prova med att träna 6 eller 7 dagar i veckan med för hög puls och för länge, typ 80% av maxpulsen i 1-1/2 timme per dag. Kompensera den stora energiåtgången genom att äta så mycket att du står still i vikt. Hör av dig om ett år och berätta hur du då ser ut och mår.
 

peter the great

P-nutz in da hus(peterpain)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
gävle suburbs
Hoj
gsxr1000+cbr900rR och 1"mindre fälgar än rigge(slalomåkarn)
Fist Woman skrev:
2498366 Hmm.. då blir det nog inget mellan dig och mig.

Jag är grymt fokuserad på att hålla mig i trim. Jag kör Klassikern varje år och har så gjort i 12 år. Jag cyklar 600 mil om året för att inte få hängbröst.

Bröst är förresten bara en en äcklig körtel som skall föda spädbarn. Jag har aldrig förstått varför vuxna män skall attraheras av dessa.
7200mil den kärran har många mil på sig:D
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
andersbrink skrev:
2498333 Med kortison eller kortisol i kroppen av olika anledningar blir man fet om magen mot sin vilja och INGET man kan göra åt, inte ens om man försöker med alla former av diet eller svältdiet.

Det jag tycker är fulast är brist på empati.

Äntligen någon med lite medkänslor åt folk som har det svårt
 

aJonator

Återfall, köpt en hoj igen...igen
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
2023 Panigale V2
Fist Woman skrev:
2498366 Hmm.. då blir det nog inget mellan dig och mig.

Jag är grymt fokuserad på att hålla mig i trim. Jag kör Klassikern varje år och har så gjort i 12 år. Jag cyklar 600 mil om året för att inte få hängbröst.

Bröst är förresten bara en en äcklig körtel som skall föda spädbarn. Jag har aldrig förstått varför vuxna män skall attraheras av dessa.


jises!! :6surkart trodde inte FI höll värvningsmöten på SH. Du har säkert all rätt att vara sur å grinig på både dina bröst och feta människor men då ska du juh snarare gå med i nån radikal grupp som bryr sig om dessa "defekter" eller dylikt.
USA har ju KKK vet dock inte vad det finns i sverige men med din instinkt för vad du bestämmer är rätt och fel och hur människor ska se ut och vad som är "rätt" ideal.
När du kan håna en som har extra kilon oberoende av anledning men sedan inte acceptera att bröst som är nått som attraherat motsatta könet sedan innan pyramidjävlarna byggdes.:va


så nu har du fått din lilla uppmärksamhet, lägg ner. :smasha
 

Freedom

Guest
Jag är fet därför åker jag en fetrimmad hoj som kompenserar min vikt mer än väl.
 

Erik_G

Guest
Sen är det bra att du åker en rutten 318. Kvinnan ska veta sin plats på vägen - i högra filen. :D
 

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
andersbrink skrev:
2498333
Det jag tycker är fulast är brist på empati.
Håller med,,, men klandra inte tanten.. De e nog inte alltid lätt att vara blåst :D

Hon kan väl starta fler trådar om t ex hur blåst kungen e för han har svårt att skriva o läsa.. Eller att dvärgar måste ha problem att hitta en hoj som passar...

Vem vet,, hon är säkert perfekt... därför e hon singel mamma ju :tungan

Även om denna tråden e ett skämt så är den smaklös och bör stängas... IDIOT är det ända ord som passar dig...

Folk som är besatta av träning brukar ha problem med andra delar av sitt liv... Du kompenserar för din urusla personlighet..
 

Erik_G

Guest
Maffan skrev:
2498442 Håller med,,, men klandra inte tanten.. De e nog inte alltid lätt att vara blåst :D

Hon kan väl starta fler trådar om t ex hur blåst kungen e för han har svårt att skriva o läsa.. Eller att dvärgar måste ha problem att hitta en hoj som passar...

Vem vet,, hon är säkert perfekt... därför e hon singel mamma ju :tungan

Även om denna tråden e ett skämt så är den smaklös och bör stängas... IDIOT är det ända ord som passar dig...


Minimoto. Enkelt problem - enkel lösning.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top