Fult med fett!

Status
Ej öppen för fler svar.

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Fist Woman skrev:
2498228 Jag tror att de flesta som åker sportmotorcykel är ganska fåfänga.

Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!

Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?

Om man nu accepterar att man är fet som RoLLeR så tycker jag att man borde överväga att börja köra MeanStreak (som för övrigt Fredrik Lundgren har insett) eller att byta intresse.
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!

Det allra värsta är när man är för fet för sitt helställ!! Jag får sömnstörningar av dessa, vanligtvis fåfänga individer som kränger på sig helställ som är två storlekar för små och som avslöjar allt!

Näe, se på DTM och lär, så skall en rumpa se ut!

OOOOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Han är så snygg!

hellre va kille å få mage än å va tjej och få stor röv å celluliter(lr hur de stavas):)
 

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
Fist Woman skrev:
2498366 Hmm.. då blir det nog inget mellan dig och mig.

Jag är grymt fokuserad på att hålla mig i trim. Jag kör Klassikern varje år och har så gjort i 12 år. Jag cyklar 600 mil om året för att inte få hängbröst.

Bröst är förresten bara en en äcklig körtel som skall föda spädbarn. Jag har aldrig förstått varför vuxna män skall attraheras av dessa.
Hmmmm,,, OK? Och du gick i vilken skola:va

Körtlar föder barn? :arsele
 

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
Mitra skrev:
2498464 :va :va HUR cyklar du för att inte få hängbröst????



Vaknat på fel sida idag????
Denna person verkar inte så intelligent (betyder "smart" för trådsättaren, som nog inte förstår stora ord)

Kanske hon ler den 600mil för hon inte kan koncentrera sig på att styra samtidigt som benen trampar... :D
 

MangeO

Med dubbla överliggande allt
Gick med
21 Jan 2005
Ort
Stockholm, Sovjet
Hoj
Två klassiska gubbhojjar, VTR1000 & DRZ 400 (E)
Fist Woman skrev:
2498366 Jag är grymt fokuserad på att hålla mig i trim. Jag kör Klassikern varje år och har så gjort i 12 år. Jag cyklar 600 mil om året för att inte få hängbröst.
.

Man kan ju få kåtslag för mindre.:drool :galen

Själ käkar jag glass för att hålla formen.
 

Krusty

Medlem
Gick med
15 Sep 2004
Ort
Hemma
Hoj
Blå
Fist Woman skrev:
2498366 Hmm.. då blir det nog inget mellan dig och mig.

Jag är grymt fokuserad på att hålla mig i trim. Jag kör Klassikern varje år och har så gjort i 12 år. Jag cyklar 600 mil om året för att inte få hängbröst.

Bröst är förresten bara en en äcklig körtel som skall föda spädbarn. Jag har aldrig förstått varför vuxna män skall attraheras av dessa.

Ett tydligt fall på lesbisk fundamentalism:D
 

Knasknutten

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
BMW K1200s
Fist Woman skrev:
2498228 Jag tror att de flesta som åker sportmotorcykel är ganska fåfänga.

Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!

Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?

Om man nu accepterar att man är fet som RoLLeR så tycker jag att man borde överväga att börja köra MeanStreak (som för övrigt Fredrik Lundgren har insett) eller att byta intresse.
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!

Det allra värsta är när man är för fet för sitt helställ!! Jag får sömnstörningar av dessa, vanligtvis fåfänga individer som kränger på sig helställ som är två storlekar för små och som avslöjar allt!

Näe, se på DTM och lär, så skall en rumpa se ut!

OOOOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Han är så snygg!


Vilken fin tråd du startade!
Måste leva ett jävligt problemfritt liv om du irriterar dig på sådanna småsaker!
Och dom säger killar e ytliga!!!! Hmmmm:va
 

aJonator

Återfall, köpt en hoj igen...igen
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
2023 Panigale V2
Mitra skrev:
2498464 :va :va HUR cyklar du för att inte få hängbröst????



Vaknat på fel sida idag????

hehe :tummenupp "Fist Woman" inser väl att tåget har gått. Därav detta uppgivna fösök att kränka nån som hon tror kan tänkas ligga längre ner på livskvalitet stegen. Dock tror jag alla som kör SH ser just hojåkandet som livskvalitet. :tuttar
 

brännupp

snabbe-mange
Gick med
2 Mar 2006
Ort
landskrona
Hoj
zx7r, svart som natten
Fist Woman skrev:
2498228 Jag tror att de flesta som åker sportmotorcykel är ganska fåfänga.

Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!

Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?

Om man nu accepterar att man är fet som RoLLeR så tycker jag att man borde överväga att börja köra MeanStreak (som för övrigt Fredrik Lundgren har insett) eller att byta intresse.
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!

Det allra värsta är när man är för fet för sitt helställ!! Jag får sömnstörningar av dessa, vanligtvis fåfänga individer som kränger på sig helställ som är två storlekar för små och som avslöjar allt!

Näe, se på DTM och lär, så skall en rumpa se ut!

OOOOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Han är så snygg!
heja tjockisarna,, tjyvtant, har nog ente fått stake på ett tag..he he
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Fist Woman skrev:
2498471 På n columbus pinta, pucko.

Pucko kan du var själv :mad: :6surkart

MEN man tränar INTE bröstmusklerna genom att cykla så därför undrar jag hur du kan motverka hängbröst genom att cykla.

Speciellt eftersom det beror på bröstvävnaden om man får det eller inte.
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
peter the great skrev:
2498363 jag tror hon ser ut som en orm som svalt ett rådjur!
va det rätt! vann jag nåt!:6surkart


:rofl :fyllisar


Fist Woman skrev:
Bröst är förresten bara en en äcklig körtel som skall föda spädbarn. Jag har aldrig förstått varför vuxna män skall attraheras av dessa.

E du helt bäng på riktigt eller driver du bara med folk????? :confused:

Stackars stackars dig om du menar allvar.... :pannkyss
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top