Hmmm... bultarna till tryckplattan... e d något man beställer eller går man till lokala järnhandlaren o införskaffar?
Kan ju passa på att upplysa om ett billigt ställe att göra ventiljustering på.
Yamahacenter i göteborg skulle ha c:a 3500:- för det, men Bike i trollhättan skulle bara ha 1800:- plus eventuella schims.
Bokade upp en tid på en gång!
Och för er som vill veta lite om mina planer så har jag precis införskaffat en bakdel plus undertray till en R1:a ´99 och en bakram till en R6:a e paxad.
Så snart blir d ändring på saker o ting.
//Anders.
OOOOOBBBBBSSSSSS!!!!
Hade veeeerkligen behövt svar på följande fråga snarast!!!!
Ska göra förgasarsynkronisering på hojjen på söndag. Ska få låna klockor. MEN min lilla fråga är om det finns någon tabell som säger hur mycke vaaccuum (jäkla svårt att stava till d varje gång!) det skall vara vid ett visst varvtal, eller VILKA vaaccuum värden det skall vara vid flera olika varvtal... Bara så man vet...
Har ett bluddrande problem med hojjen nämligen... Den går rent på låga varv, börjar bete sig vidrigt mellan 3000-6000 varv, o sedan e d svårt att hålla sig kvar i styret igen för då sticker den som ett skott. Har inte hunnit testa så mycke själv ännu, men polaren som körde hojjen 40 mil från katrineholm sa att d tenderade att försvinna om han drog ut choken lite. Jag tycker att problemet har blivit värre sedan ja slängde på Vance & Hines systemet. MAO den får för lite sopp/för mycke luft...
ERFARENHETER O LÖSNINGAR UPPSKATTAS GRYMT MYCKE!
//Medlem 59 på
www.fz750.se