Jag kom hem trött och kall och har inte tagit mig en rejäl titt på hur det ser ut, ska göra det. Vätskan byttes faktiskt för två år sedan. Återkommer, tack så länge.
Får man fråga en sak till. Bakdäck till en -87:a. Finns inte så mycket att välja på. Jag har beställt ett Dunlop Arrowmax, nån som provat det? Jag har kört slut på ett Bridgestone BT 45, och tycker att det har slitits löjligt fort, så jag provar Dunlop nu.
Precis som G-man sa så låter det som läckage. Kolla vätskebehållaren, är den full eller tillräckligt med västka bör det inte vara läckage...
Trasig cylinder isåfall?
Vi tar det när det kommer, sa ludret!
Jo, Pga av split med sambo så kommer det uppstå en sjujäkla massa omkostnader (Tv, ljudsystem, soffbord, köksgeråd m.m m.m.), då jag var dum nog att flytta ihop med en tjej som hade allt, snyft, i min första "egna" lägenhet.
Edit: Just det, en säng måste man köpa också! =(
Därför kommer jag sälja min lila blixt. Lägger ut den på blocket idag. Sätter ut den för 18000. Tycker det är ett ok pris för en 5350 mil Fz750.
Om nån är sugen här på forumet så kan jag ge "forumpris".
Men, om det inte blir sålds så får jag väl tigga ihop pengar och fortsätta åka båge, det vore inte världens största problem direkt!
Trevlig vecka, hoppas vädret blir lika bra som förra veckan.