Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Mark skrev:
Menar du en aw (after work(nja, alla jobbar ju inte, men de kan låta bra)) ute på stan, eller är det nåt mer privat?

Det här är de kassaste semestervädret man kan tänka sig! :död

Tror inte jag kan minnas en sämre inledning på sommaren på åratal! :mad:

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
essey skrev:

Det här är riktigt kass! Jag har haft tre veckor semester nu och under den tiden så har det varit 4(!) dagar det inte har regnat. Snacka om deprimerande.

Nää, om man skulle emigrera till spanien kanske. Någon som ska med?

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Mookie skrev:
Det här är riktigt kass! Jag har haft tre veckor semester nu och under den tiden så har det varit 4(!) dagar det inte har regnat. Snacka om deprimerande.

Du om jag hade haft pengar hade jag inte tvekat en sekund.. Jag har skjutit upp min semester nästa vecka tills solen kommer.. OM den nu kommer.. Fast blir det sol så kanske jag behåller min vecka :hihi

Skorpan

Guest
Mookie skrev:

jag hänger på!!!
MEN - innan dess får vi ta några öl,jag ska hoppa in i duschen nu o öppna med en kall hemma sen...vad sägs om 21.00 på babar??

Skorpan

Guest
essey skrev:
Du om jag hade haft pengar hade jag inte tvekat en sekund.. Jag har skjutit upp min semester nästa vecka tills solen kommer.. OM den nu kommer.. Fast blir det sol så kanske jag behåller min vecka :hihi
nu sa vi inte nåt röjarparty utan bara några kalla o tjöta lite,så mycket pengar går det inte då-komigen nu

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Skorpan skrev:
jag hänger på!!!
MEN - innan dess får vi ta några öl,jag ska hoppa in i duschen nu o öppna med en kall hemma sen...vad sägs om 21.00 på babar??

21:00, babar. Låter bra.

En grej bara, var ligger babar? Jag e ju värmlänning och inte alltför bevandrad i den här stan.

Skorpan

Guest
Mookie skrev:
21:00, babar. Låter bra.

En grej bara, var ligger babar? Jag e ju värmlänning och inte alltför bevandrad i den här stan.
det ligger på avenyn,vänta 2 så ska jag komma med karta...

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
essey skrev:

Tur det. Det har inte varit så här kasst sedan 1928 läste jag.

Edit; för egen del tänker jag inte gå en meter. Jag skall sitta här och sura med min öl. Själv. Jävla skitväder.

Last edited:

Skorpan

Guest
om du tänker dej att du går från GP så håll dej på vänster sida,förbi 1a korsningen o en liten bit så ser du det.du har även ett hotell mittemot på andra sidan gatan så det går inte o missa,hittar du inte så ring mej :tummenupp

edit: 1a stora korsningen eller 2a om man ska va petnoga :)

Bifogat

• babar.jpg
    babar.jpg
    89.7 KB · Visningar: 41
Last edited:

Coola Ola

Guest
t-rex skrev:
Tur det. Det har inte varit så här kasst sedan 1928 läste jag.

Edit; för egen del tänker jag inte gå en meter. Jag skall sitta här och sura med min öl. Själv. Jävla skitväder.

Ja, du spar ju iaf ett par kronor i bensinpengar till förhoppningsvis kommande bättre väder. Men ack så fattig du blir i anden....

Coola Ola

Guest
Skorpan skrev:
om du tänker dej att du går från GP så håll dej på vänster sida,förbi 1a korsningen o en liten bit så ser du det.du har även ett hotell mittemot på andra sidan gatan så det går inte o missa,hittar du inte så ring mej :tummenupp

Jag dyker nog upp, har dock aldrig varit där så jag funderar på om de har jobbig dresscode eller så(dvs, om det är lugnt att dyka upp i skejtardojor o baggy jeans)? En del av ställen på avenyn är ju lite griniga med sånt.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Skorpan skrev:

:tummenupp

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Coola Ola skrev:
Jag dyker nog upp, har dock aldrig varit där så jag funderar på om de har jobbig dresscode eller så(dvs, om det är lugnt att dyka upp i skejtardojor o baggy jeans)? En del av ställen på avenyn är ju lite griniga med sånt.

Det ska nog inte vara nåra probs med dresscoden. Det är mer pub än "fin"-lir-ställe.

Ibland har dom "roliga"-timmen oxå. Vet inte hur det är ikväll dock.

EDIT: jag kommer gärna, men hur hittar jag er, eller ni mig? :rolleyes:

Last edited:

Skorpan

Guest
Coola Ola skrev:
det e en helt vanlig krog så jeans duger gott :tummenupp

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
såhär säger dom på www.babar.se

I BAREN VARJE DAG

"Två för en" kan beställas
måndag till lördag 1700-2200 och
söndagar 1700-0200,

I "två för en" sortimentet ingår
Stor stark 43:-
Flasköl (stark) 43:- (mellan) 39:-
Hustes röda och vita vin 43:-
Cider 43:-
Gin, Vodka, vit Bacardi groggar: 4cl 68:- 6cl 88:-
Vodka big pump (red bull): 4cl 79:- 6cl 99:-
Pepparshot 2cl 24:-
Husets whiskey 56:-
Lakrits shots 2cl 24:-

behöver ja säga mer än att de lär :fyllisar före 22?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Skorpan skrev:
onewheeler följer med oxå :öl

Kul, honom såg jag vid heden igår. Han gör skäl för sitt nick... :hihi

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
E fan lite sugen, men ska umgås med lite :tuttar

Sen är jag på tok för ungdomlig för att överhuvdtaget komma in på babar... :rolleyes:

:hej

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...