Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Hur sugen är man på att jobba (taxi) hela natten nu då!? :död

Men men, har ju några öl att jobba ihop igen... :gnissla

*brum brum*

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
SMHI väder rapport:

Utsikter till Måndag morgon. Nordvästra Götaland och sydvästra Svealand
Vind mellan väst och nord. Regnet över Västergötland, norra Halland och sydvästra Småland rör sig söderut. Fram på dagen halvklart till mulet på en del håll regnskurar och 13-19 grader. Vid kusten solchanser. I natt mest uppehåll, men molnigt.

Någon som är sugen på en tur norrut längs med kusten, GP 12 eller 15 ? :squid

/n

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Vågar man sig ut på en tur idag eller blir man helt överfallen med regn tro? :va

Edit:

Prognos för Göteborg, Söndag
Uppdaterad 11/07 kl 06:40 Göteborg Eftermiddag och kväll: Skurarna minskar allt mer i omfattning och molntäcket lättar. Vid kusten kan det till och med bli rätt soligt. I inlandet fortsatt dock risk för någon enstaka regnskur. Vinden måttlig omkring nordväst och temperatur mellan 16 och 19 grader.

Last edited:

Skorpan

Guest
Napoleon skrev:
Jag & Peter(Red_Ninja) dyker upp vid 12 på GP, kommer du så kommer du,
annars går det ju alltid fler tåg. :)

/N
till 12 kommer jag inte,alldeles för blött nu men jag svänger förbi 15.00 o kollar GP om nån mer vill köra

edit: vafaaaan,jag har ändrat mej,vänta kvar till 12.30 o ta en fika eller nåt sålänge så kommer jag bort så fort jag kan :)
fri fart åt hojfolket!!! :D

Last edited:

Coola Ola

Guest
Det blev inget blött för de som var ute o körde eller? :rolleyes: Eller åkte ni hem direkt o torkade stövlarna framför brasan? :tungan

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Coola Ola skrev:
Det blev inget blött för de som var ute o körde eller? :rolleyes: Eller åkte ni hem direkt o torkade stövlarna framför brasan? :tungan
Så innihelvete va det regnade....

Jag tjörde SAAB å höll på att dö ju...

Stackars er som åkte hoj...

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Jag satt på Tintin och käkade lite ägg och bacon och såg solen titta fram lite försiktigt. Skulle precis resa mig och springa hem och hämta hojjen när det plötsligt trillade ner ett kompakt stycke vatten ovanifrån.

Pissväder.

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
t-rex skrev:
Jag satt på Tintin och käkade lite ägg och bacon och såg solen titta fram lite försiktigt. Skulle precis resa mig och springa hem och hämta hojjen när det plötsligt trillade ner ett kompakt stycke vatten ovanifrån.

Pissväder.

Ja man orkar snart inte mer.. Varje morgon när man vaknar så pickar det på rutan o man vill ju bara ligga kvar i sängen och önska att nästa dag kanske bjuder på lite sol..

Coola Ola

Guest
essey skrev:
Ja man orkar snart inte mer.. Varje morgon när man vaknar så pickar det på rutan o man vill ju bara ligga kvar i sängen och önska att nästa dag kanske bjuder på lite sol..

Det är nästan så att jag blir lite glad för att jag min hoj är så jävla svårmeckad så att jag jag måste tillbringa massor med tid inomhus. Nu verkar det ju bli riktigt fint väder iofs. :smasha

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Coola Ola skrev:
Det är nästan så att jag blir lite glad för att jag min hoj är så jävla svårmeckad så att jag jag måste tillbringa massor med tid inomhus. Nu verkar det ju bli riktigt fint väder iofs. :smasha

Torkar det upp så åker jag ut direkt..

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Kom precis efter en sväng med Skorpan, Napoleon och Ninja_red. Åkte upp till Marstrand o tog en fika i lite duggregn. På väg hem öppnade sig himmlen för oss, ja med regn asså. Vi tog ett stopp i en trång (och ganska mysig) busskur. Det åskade och mullrade, regnet öste ner så vi tom blev blöt inne i kuren. Folk tittade och småflinade när dom såg oss 4 stå i den där lilla busskuren. :gnissla

efter att regnat lugnar ner sig lite åkte vi vidare, mötte 3-4 snutar som såklart åkte bil. Det var utannonserat om poliskontroller idag, men dom såg inte vi till. Nästa lite synd, för vi åkte väldigt lugnt o skötsamt.

Nu ska ja tvätta hojen, tack för en regnig dag i gott sällskap och ett bra humör från alla inblandade!

Imorrn när orchiden ska hålla i åkningen så tar ajg för givet att de ska vara sol och torra vägar!

tack för mig...

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
Mark skrev:
Kom precis efter en sväng med Skorpan, Napoleon och Ninja_red.

Tack själv, kul med en tur trots det varierande vädret. Tycker det är skitkul med tokåkning i sol & 25+, men halvdassigt väder & lite lugnare tempo är ju också helt Ok. :)

/n

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Napoleon skrev:
Tack själv, kul med en tur trots det varierande vädret. Tycker det är skitkul med tokåkning i sol & 25+, men halvdassigt väder & lite lugnare tempo är ju också helt Ok. :)

/n

Vet inte vad som hände på slutet, gav ni upp eller såg du inte mig i den sista rondellen? :va

jaja, de var iaf dags att åka hem...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...