Mookie skrev:21:00, babar. Låter bra.
En grej bara, var ligger babar? Jag e ju värmlänning och inte alltför bevandrad i den här stan.
Skorpan skrev:om det INTE regnar och det torkar upp så är jag på
Mark skrev:ja e på väg till 12!
till 12 kommer jag inte,alldeles för blött nu men jag svänger förbi 15.00 o kollar GP om nån mer vill köraNapoleon skrev:Jag & Peter(Red_Ninja) dyker upp vid 12 på GP, kommer du så kommer du,
annars går det ju alltid fler tåg.
/N
Så innihelvete va det regnade....Coola Ola skrev:Det blev inget blött för de som var ute o körde eller? Eller åkte ni hem direkt o torkade stövlarna framför brasan?
t-rex skrev:Jag satt på Tintin och käkade lite ägg och bacon och såg solen titta fram lite försiktigt. Skulle precis resa mig och springa hem och hämta hojjen när det plötsligt trillade ner ett kompakt stycke vatten ovanifrån.
Pissväder.
essey skrev:Ja man orkar snart inte mer.. Varje morgon när man vaknar så pickar det på rutan o man vill ju bara ligga kvar i sängen och önska att nästa dag kanske bjuder på lite sol..
Coola Ola skrev:Det är nästan så att jag blir lite glad för att jag min hoj är så jävla svårmeckad så att jag jag måste tillbringa massor med tid inomhus. Nu verkar det ju bli riktigt fint väder iofs.
Mark skrev:Kom precis efter en sväng med Skorpan, Napoleon och Ninja_red.
Napoleon skrev:Tack själv, kul med en tur trots det varierande vädret. Tycker det är skitkul med tokåkning i sol & 25+, men halvdassigt väder & lite lugnare tempo är ju också helt Ok.
/n
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |