Galna flickvänner/exflickvänner.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Uh oh, jag har lite svårt att hitta sympatier med dej i texten.
Först är du en fjolla som inte vågar säga nej när hon ber dej bära väskan.
Sedan lyckas du dessutom få väskan stulen.
Klart hon blir förbannad! Hade du bara sagt åt henne "bär väskan själv!" så hade allt gått bra! :pannkyss

Du har uppenbarligen haft turen att inte varit tillsammans med nån sån tjej.
Säga nej o bär väskan själv funkar tyvärr inte på såna brudar, de flippar ur totalt.

Mitt ex slog sönder min laptop o högg mig tre ggr med en skruvmejsel för jag hade ICQ på datorn fast hon sagt att jag inte får de pga att jag hade lite tjejer addade där, fast det var sisådär 5 år sen någon av dem senast var online o de enda jag snacka me där var mina kusiner som inte använde msn. :tummenupp
 

Håkan och Madde

Guest
Andreas vi borde bilda klubb du och jag. Drar till mig samma typer. Ska berätta om en annan senare i kväll.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Du drar till dig bara galna brudar alltså? Frågan är om du är normal eller inte...
Hmm

haha :D..
Har bara ett galet ex som tur e, inte haft några problem med nån annan tack o lov.. o min nuvarande tål tillome att man dissar henne typ varje dag o drar o gör annat :D
Snart lackar väl hon ur o sätter kniven i mig dock :D
 

Chaan

TDR 125 RR
Gick med
29 May 2006
Ort
Stockholm Väst
Hoj
TDR 125
Mitt ex slog sönder min laptop o högg mig tre ggr med en skruvmejsel för jag hade ICQ på datorn fast hon sagt att jag inte får de pga att jag hade lite tjejer addade där, fast det var sisådär 5 år sen någon av dem senast var online o de enda jag snacka me där var mina kusiner som inte använde msn. :tummenupp

Välkommen till internet

Tror inte många par kommer hålla som inte låter båda parter chatta med vilka de vill - kan ju inte ens jämställas med att stå öga med öga och prata med varandra och kan man inte det går det ju inte att ha ett vanligt jobb - eller något annat som ingår i ett normalt liv för den delen.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Välkommen till internet

Tror inte många par kommer hålla som inte låter båda parter chatta med vilka de vill - kan ju inte ens jämställas med att stå öga med öga och prata med varandra och kan man inte det går det ju inte att ha ett vanligt jobb - eller något annat som ingår i ett normalt liv för den delen.

Jag höll ju käft om att det fanns brudar under 30 på mitt jobb kan jag lova!
 

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Norrort
Hoj
SR172
Uh oh, jag har lite svårt att hitta sympatier med dej i texten.
Först är du en fjolla som inte vågar säga nej när hon ber dej bära väskan.
Sedan lyckas du dessutom få väskan stulen.
Klart hon blir förbannad! Hade du bara sagt åt henne "bär väskan själv!" så hade allt gått bra! :pannkyss

Inser du att de tjafsade i hemmet? Hade han då verkligen sagt nej till väskan så skulle hon springa till köket och hämta kniven...:gnissla
 

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Ort
Där du inte bor
Hoj
SV1000S -06
En fundering....

Vart går gränsen för vad dessa psykotiska fruntimmer får komma undan med innan ni inser att det kanske vore bättre att gå skilda vägar?

Jag har ingen aning om hur desperata (?) ni var i början av relationen med dessa bitches, men troligen en hel del. En "normal" person (jag) skulle förmodligen inse jävligt kvickt att fruntimmret inte är nåt att ha...
För en som inte har något som helst problem att utföra våld mot någon annan, framför allt med diverse tillhyggen bör man kunna "avslöja" långt innan
deras våldsamma attacker sveper fram som en ond bråd död?


....kärleken är blind, är det så jävligt för vissa?


Men fortsätt med tråden för all del, det blir intressant läsning :yoparty
 
Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Vilken festival?

den bruden lät ju lagom rolig!:rolleyes:

Stranddagarna -95 i Karlskoga eller nåt sånt.

Hoppas det va sista gången du överhuvud taget prata med människan! psyket nästa.. :D

Nejdå, det kom värre saker senare. Jag återkommer med det :)

Uh oh, jag har lite svårt att hitta sympatier med dej i texten.
Först är du en fjolla som inte vågar säga nej när hon ber dej bära väskan.
Sedan lyckas du dessutom få väskan stulen.
Klart hon blir förbannad! Hade du bara sagt åt henne "bär väskan själv!" så hade allt gått bra! :pannkyss

Haha du anar inte hur många gånger jag sa nej till att bära den där väskan. :)
Fast jag var van...det var inte första gången dylik situation uppstod.
 
Last edited:

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
får väl dra mitt strå till stacken:D :D

hade ett ex som knäckte min näsa när hon hittade ett telefonnr med ett namn på (kryssningsreklamblad för helgen innan...vi hade gjort slut 3-4 mån, innan:pannkyss )

samma ex. högg mig i ansiktet med nycklar och därefter hoppade hon upp på ryggen o högg mig i nacken:va :va

1,5 år efter brytningen så ser hon mig snacka me en tjej på krogen.... hon går fram o slår mig i nyllet:tummenupp

samma när vi var ihop...hon blev galen om nån tjej ens kolla på mig...kunde skicka omkull brudar som stötte på mig..

hon gick konstant igenom min mobil och nekade till det..... så jag la in mitt eget nr i telefonboken me namnet Elin:D :D sen skickade jag massa porr-sms till mig själv som hon hitta:D :D sen blev de livat... sen frågade jag henne om hon kände igen nr:D ha ha då la hon sig ner på golvet och skrek..

samma när jag låg på sjukan efter jag kvaddat -06 (bruten fot,krossat ben+knä+handled och paj rygg+nacke.. + att jag låg 2 dygn i koma me hjärnblödning... hjärnsvullnaden gjorde att jag knappt kunde prata på 3 v... MEN enligt henne så hade jag en "affär" me min sjuksköterska...sen blev exet galen när hon fick veta att min sjuksköterska duschat mig:D :D

samma när tjejer sa hej på mig i rullstolen...då flippa hon me...:pannkyss

order från läkaren...XXXXXX får inte slå i huvet då han haft en hjärnblödning...jojo exet slog mig i huvet efter olyckan (jag vägde 63 kg då:tummenupp )
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
satan i gatan på dreggel och crash rider!:skrämd mera!:D
 

Håkan och Madde

Guest
SSDD Du anar inte. För några år sedan när jag hade förhållande med en jätte bra tjej. Så jobbDE Jg aom väktare i en liten stad vi kan kalla Nyköping:rolleyes: När jag gick i det lilla köpcentrumet hade jag mitt leg synligt så folk kunde se vad jag heter. BIG BIG mistake. Det ingick i jobbet att gå runt och hälsa på alla som jobbar i butikerna, så det gjorde jag varje morgon. En morgon kollade en av tjejerna i en butik vad jag hette sen började de roliga. Hon skickade sms utan att lämna ut sitt namn, morgonen efter skrev hon: hej såg att jag skickade fel igår. vem är du som fick mitt lilla sms? Jag sket i att svara. Då fortsatte det hela. tillslut fick jag reda på vem de va. Då blev det rena inbjudningar till sex. Efter någon vecka fick jag följande: Jag vet att du har förhållande ditt svin. Men vill du knulla är det bara att du kommer. jag är van att vara nummer 2. Då hör det till saken att hon har träffat mig,min sambo och våran son,så hon visste att jag hade förhållande.Efter det blev hon helt galen ringde och messade mig hela nätterna, till och med efter jag hade skrikit i telefonen LÄMNA MIG IFRED DIN JÄVLA PSYKOPAT. Sen gick det yttligare en vecka. då ringer en arbetskompis upp mig och berättar att hon har ringt till den speciella väktar telefonen på coop i södertälje där jag jobbade som BK(butiks kontrolant) 5 minuter senare ringer min chaf och frågar om inte min sambo har nummret till min arbets telefon. Jag svarar ja, var på han säger att en tjej ringt honom och utgett sig för att vara min sambo och måste få tag i mig för vårat barn e sjukt. Hon skrev även ett brev till min sambo där hon sa att hon skulle ta hand om vårat barn som om det vore hennes eget.:va Hon hade även bifogat en dikt och en bild på henne till mig. det gick så långt att jag blev tvungen att polis anmäla för att få stopp på det.

Det blev en novell det värsta är att det inte e allt hon gjorde
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
satan i gatan på dreggel och crash rider!:skrämd mera!:D

ha ha... om samma ex:tummenupp

när vi bråkade så sprang hon ALLTID in i sovrummet och gömde sig under täcket och skrek MAMMA MAMMA!!!!!! sen tog det 15-20 min så ringde hennes mamma mig och frågade varför jag var dum... mamma hennes var snäll..MEN hon trodde ju på allt hennes dotter sa..:va :va

en rolig detalj i de hela var att när jag började strula me henne så hade hon pojkvän:tummenupp hennes mamma visste visst inte hur hennes "duktiga dotter" var:D :D

en annan rolig detalj var att samtidigt som jag började strula me exet så satte jag på hennes mammas granne på 33 år (jag var 22 år):D :D SOM ALLTID var barnvakt åt exet när hon var liten:tummenupp

vilken hit när de kom fram...:tuttar :arsele hon hittade grannens trosor när vi flyttstädade min lya när vi skulle flytta ihop:tummenupp

sen blev jag kallat för svin när hon gick på fest me sina vänner..när det kom fram att jag satt på 7 av 8 st brudar på festen:tummenupp

första vändan jag fick omkull henne så frågade hon efter "matchen" hur många har du legat me:D jag: i år???:D exet: JA? jag: hmmm...... välkommen till en 27 plats i årets landslag:tummenupp

hon visste ju om de flesta sen innan....ändå så började hon lacka när hon såg nån stan... man fick ju inte heja på nån... fast hon skulle umgås me sina strul:va :va

DREGGEL har bollen:tummenupp :pannkyss
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top