Ingen fyrtaktare. Men tyckte den var intressant
Priset är ju helt rätt åtminstone tycker jag.
Är du säker på att det inte är en enhet som mäts i trapphus?Kul med ett nytt längdmått! En Tammer är alltså runt 10 mil.
Ungefär det jag klarar i sadeln om jag trampar själv.
Mittpersonbästa med motoriserat är 12 Tammer i sadeln på en 60-tals SportHoj.
Den enda enstånka jag köpt hämtades under en Tammer bort. Den var gammal på riktigt, en Sloper från 1929.
Senast köptes en trestånka som hämtades 4 Tammer bort. Men det är ämnesflykt...
Kul med ett nytt längdmått! En Tammer är alltså runt 10 mil.
Den enda enstånka jag köpt hämtades under en Tammer bort. Den var gammal på riktigt, en Sloper från 1929.
Ja, med ny drivrem så var det tokbilligt, den kostade ju bara 4 Tammer
Nu när vårpriserna verkar ha kommit igång på riktigt. Så verkar detta vara en av få billiga enstånkor på Blocket. Dessutom med endast 1450 mil på mätaren
Kul med ett nytt längdmått! En Tammer är alltså runt 10 mil.
Nej-nej! Fåtölj!Jag har ju 6-7 Tammer till närmsta grannen, eftersom utgångspunkten utgår från Tammers brevlåda.
Mer intressant me Abene fräsmaskinen i bakgrunden än hojen då...Kanske inget för Tammer men en LV-reggad XR600.
Crosshoj(?) + Kiruna + dyr + ful + ....=Kanske inget för Tammer men en LV-reggad XR600.
Kul att man fått ge namn åt en ny måttenhet! Av praktiska skäl kan dock en "Tammer" inte både vara ett längdmått och en ekonomisk term, det skulle kunna ge upphov till missförstånd.Kul med ett nytt längdmått! En Tammer är alltså runt 10 mil.
Crosshoj(?) + Kiruna + dyr + ful + ....=
"Finn fem fel".
Jag kan ha fel, men att en hoj är lv-reggad innebär att den är avsedd för tävlingsbruk och endast får köras på allmänna vägar till och från tävling. Inte samma sak som en offroadhoj.1) Det är ingen crosshoj, det har knappt ens varit någon enduro och med dagens mått är den definitivt inget annat än en offroad.
2.) En LV-reggad XR600 i det skicket till det priset på våren är inte dyrt
3.) Den är inte ful
4.) Vad som är rätt inom "...." vet jag inte riktigt.
Men femte felet hittar jag inte för att den står i Kiruna har du faktiskt helt rätt i.
LV står för landsvägsregad, du tänker på E-regad där du måste ha Licens för att för köra kortaste sträckan till banan och eventuella transportsträckorJag kan ha fel, men att en hoj är lv-reggad innebär att den är avsedd för tävlingsbruk och endast får köras på allmänna vägar till och från tävling. Inte samma sak som en offroadhoj.
LV står för landsvägsregad, du tänker på E-regad där du måste ha Licens för att för köra kortaste sträckan till banan och eventuella transportsträckor
Ett rätt av fem är nog ändå ett steg framåt!1) Det är ingen crosshoj, det har knappt ens varit någon enduro och med dagens mått är den definitivt inget annat än en offroad.
2.) En LV-reggad XR600 i det skicket till det priset på våren är inte dyrt
3.) Den är inte ful
4.) Vad som är rätt inom "...." vet jag inte riktigt.
Men femte felet hittar jag inte för att den står i Kiruna har du faktiskt helt rätt i.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|