Han har nog inte sätt någon Mad Max film då, för den ombyggnationen eller så kallade är inget i stil me dom fordonen som existerar i filmerna..
Han har nog inte sätt någon Mad Max film då, för den ombyggnationen eller så kallade är inget i stil me dom fordonen som existerar i filmerna..
Han är nog lycklig i sin okunnighet å smaklöshet.Det är ju rena lyteskomiken att läsa annonserna.
Han kan inte stava, vet inte när det ska vara versaler eller inte och särskriver och ihopskriver huller om buller.
Synd att han förstör fina hojar.
Du skall respektera oss dyslektiker?Det är ju rena lyteskomiken att läsa annonserna.
Han kan inte stava, vet inte när det ska vara versaler eller inte och särskriver och ihopskriver huller om buller.
Synd att han förstör fina hojar.
Även en dyslektiker kan väl använda Word t ex när han ska skriva en annons.Du skall respektera oss dyslektiker?
Men det innebär ju inte att du inte kan hacka på hojarna han sabbar. ??
Inte jag, jag vet ej hur Word funkar o är ej intresserad att lära mej heller. ? Skojar bara, naturligt får du klanka ned, tål man inte att någon rättar det som e galet är man fan miljöpartist??Även en dyslektiker kan väl använda Word t ex när han ska skriva en annons.
Du stavar och skriver ändå bättre än 80% av cheferna på mitt jobb. Höga chefer på en OMXS30-firma med högskoleutbildning och lön på 200KSEK i månaden men som inte kan stava eller formulera en mening. Otroligt.Inte jag, jag vet ej hur Word funkar o är ej intresserad att lära mej heller. ? Skojar bara, naturligt får du klanka ned, tål man inte att någon rättar det som e galet är man fan miljöpartist??
Chefernas talang är ett mysterium. Ett gott självförtroende och goda kontakter är de främsta egenskaperna. Allt annat saknas för det mesta. Jag har sett övertygande personer med ytterst gott självförtroende driva företag i botten. Alla andra blir av med jobbet men chefen studsar vidare till nästa lukrativa anställning. Ingen fattar någonting...Du stavar och skriver ändå bättre än 80% av cheferna på mitt jobb. Höga chefer på en OMXS30-firma med högskoleutbildning och lön på 200KSEK i månaden men som inte kan stava eller formulera en mening. Otroligt.
Du stavar och skriver ändå bättre än 80% av cheferna på mitt jobb. Höga chefer på en OMXS30-firma med högskoleutbildning och lön på 200KSEK i månaden men som inte kan stava eller formulera en mening. Otroligt.
Det är något som jag noterat som underligt vanligt konstigt nog. Höga chefer som kommunicerar som en fjirtis på Lunarstorm.Chefernas talang är ett mysterium. Ett gott självförtroende och goda kontakter är de främsta egenskaperna. Allt annat saknas för det mesta. Jag har sett övertygande personer med ytterst gott självförtroende driva företag i botten. Alla andra blir av med jobbet men chefen studsar vidare till nästa lukrativa anställning. Ingen fattar någonting...
Borta redan, det måste vara nytt rekord.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha XT 250 https://www.blocket.se/annons/alvsborg/yamaha_xt_250/101906740View attachment 473667
Han begärde bara 8000 kr för denBorta redan, det måste vara nytt rekord.
Jag hann inte ens läsa annonsen innan den försvann, men om någon annonserar ut en fungerande XT250 för 8000kr saknar denne totalt all koll på vilken prisnivå som gäller. Det är verkligen att skänka bort hojen, det dubbla hade varit en miniminivå.Han begärde bara 8000 kr för den
Ca 25kkr, minst, för då hade jag kanske hunnit med.Jag hann inte ens läsa annonsen innan den försvann, men om någon annonserar ut en fungerande XT250 för 8000kr saknar denne totalt all koll på vilken prisnivå som gäller. Det är verkligen att skänka bort hojen, det dubbla hade varit en miniminivå.
Det vore nästan ännu värre om den hamnade hos en samlare, det finns tydligen sådana som samlat på sig 5-10 st av dessa hojar. Då är risken stor att dessa hojar aldrig mer kommer ut på marknaden.Ca 25kkr, minst, för då hade jag kanske hunnit med.
Nu blir den väl stugmoppe hos någon surgubbe som inte bryr sig om att den sakta återgår till naturen.
Jag ser den lutad mot en gran till hösten.
Livet är orättvist….
Fast vad spelar det för roll, ni köper dom ju inte och håller dom på vägarna hursomhelst.Det vore nästan ännu värre om den hamnade hos en samlare, det finns tydligen sådana som samlat på sig 5-10 st av dessa hojar. Då är risken stor att dessa hojar aldrig mer kommer ut på marknaden.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |