DaK
Sporthojsnörd
- Gick med
- 24 Jan 2021
- Hoj
- 1987 KLR 650, 1991 Tengai, 2008 XT 660Z
Men den saknar större delen av stänkskärmen bak!Norra halvklotets största framstänka.
Men den saknar större delen av stänkskärmen bak!Norra halvklotets största framstänka.
Eller 34L. Men jag håller med dig, är så glad att jag har min -83!
Ja, det kan vara den jag har i minnetEller tänker du på den som såldes i Kalix? Kan iofs vara samma hoj.
Nej, det är inte den, är en kompis i samma by som säljer denna , han köpte den sent i höstas av en gubbe och den var aldrig ute på blocket , han har fixat i ordning den nu i vinter
Tankarna fanns bara i en storlek. Gulfärgade fälgar på vissa årsmodeller.View attachment 483308View attachment 483309
Hade tur och fick tag på en fin DR600s idag , en -87a , uttagen sent -88 och ägt av en äldre herre sedan -89 , förvarat i varmgarage .
Nån som har bra koll på dessa ? Fanns tankarna i olika storlekar ? Var guldfälgarna tillval eller hade dom det vissa årsmodeller ?
Kan få köpa min för 16500. (1500€)Billig Ténéré:
Funkar inte att ladda upp bild i inlägget längre, men jag kan bifoga fil.
Kan få köpa min för 16500. (1500€)
Dock så är nog den där kanske vackrare.
Kom att tänka på den här tråden.
Fierros Al Piso 🔥 on Instagram: "#fierrosalpiso🔥"
fierros_al_piso on April 19, 2023: "#fierrosalpiso🔥".www.instagram.com
Ett kap. Brukar kosta minst det dubbla. Vem hinner först?
Är den inte såld när jag kommer ifrån jobbet i eftermiddag så finns risken att jag svänger förbi och hämtar hem den.Ett kap. Brukar kosta minst det dubbla. Vem hinner först?
Det är väl bara om man betalar överpris, fast då ingår medlemsavgiften gratis.Men hur fungerar det? Blir jag en samlare automatiskt när jag rullar in den i garaget eller måste jag ansöka om medlemskap någonstans först?
Det är väl bara om man betalar överpris, fast då ingår medlemsavgiften gratis.
Flen? Skulle inte tro det. Alldeles för långt att åka.Ännu så länge är du närmast.
Koppla släpet och kör fram så du kan bjuda på croissanter med Nutella och aprikosmarmelad som frukost på sängen medans du sjunger "Vandraren" för Kent.
Det är så samlarna gör för att få loss sina objekt.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|