Ja ganska exakt? Samma säljare som hade en reservdelshoj liggande(!)Hupp, en och en halv?!
Ja ganska exakt? Samma säljare som hade en reservdelshoj liggande(!)Hupp, en och en halv?!
Självklart, det är bara att ta en skruvmejsel och skruva på tomgångsskruven till den går perfekt. Konstigt bara att ägaren inte gjort det själv eftersom det är så enkelt. Lite "vinterpyssel" är en annan skön formulering som brukar återfinnas i annonser, men som antagligen innebär att ägaren kört fast. Har testat och bytt allt men hojen går ändå som en påse skit. Kan också kallas "lite jobb kvar".Säkert bara en förgasarjustering. Sällan det är en renovering det gäller
Ja, eller hur billigt det är att åtgärda, gärna med ett artikelnummer till ett relä och en summa under hundralappen.Självklart, det är bara att ta en skruvmejsel och skruva på tomgångsskruven till den går perfekt. Konstigt bara att ägaren inte gjort det själv eftersom det är så enkelt. Lite "vinterpyssel" är en annan skön formulering som brukar återfinnas i annonser, men som antagligen innebär att ägaren kört fast. Har testat och bytt allt men hojen går ändå som en påse skit. Kan också kallas "lite jobb kvar".
"Fått hojen i inbyte och vet inget om den" är en annan vanlig fras, antagligen avsedd att friskriva säljaren från allt ansvar för det han säljer.
Ser fin ut men tveksam styling med crossbakstänkan, biltemalyset och röda bromsoket fram
Jag minns KDX väldig väl när den kom och min handlare hade hemma en demohoj tillfälligt som jag fick provköra med stora förväntningar. Man hade ju läst i tidningarna att det var den optimala endurohojen som alla var snabbare med och efter testerna i Bike var man ju i startgroparna att köpa en KDX200.
Tills man rullade ut på endurobanan med den och insåg att den var både för tung och för trött.
TS är ju definitivt en offroad och inte en enduro vilket KDX var så den tycker jag man får ha mer överseende med.Jag hade en liknande upplevelse när jag provkörde Suzuki TS250X när den kom ut på marknaden.
På specifikationen såg det jättebra ut med 250 tvåtakt och vattenkylning, men det var inte alls det
klippet i den som jag hade förväntat mig. Skulle nog provat en TDR250 istället...
Undrar om KDX 250 var mmer "genomförd" än KDX 200?TS är ju definitivt en offroad och inte en enduro vilket KDX var så den tycker jag man får ha mer överseende med.
TS och TDR är helt olika hojar.
TS250 behöver bara lite luft och buller för att bli en ganska pigg offroad som inte är allt för tung om än fjädringen begränsar framfarten. Och som de flesta Suzuki lämnar kvaliteten en del att önska.
TDR250 är mer en tung motard och funkar väl på grusvägen men inte i så mycket sämre terräng än så. Och även om den har mer effekt än TS250 så skulle jag vilja säga att man faktiskt saknar effekt mer på en TDR än en TS.
Mina åsikter kan iofs bero på att min TS var betydligt piggare än original.
Undrar om KDX 250 var mmer "genomförd" än KDX 200?
Båda KDX:erna är såna där som jag önskar att jag hade provat nån gång, särskilt 200:an. Tror den skulle vara så perfekt att tassa runt i skogen med, utan att flåköra. 250:n är väl det mer seriösa alternativet, antar jag?
Såg förresten att jag har en provkörning på 250n färdig att skickas om man pm:ar sin mailadress.
Undrar vem som hinner först att slå klorna i den här godingen:
En inte särskild vild gissning är väl att orginal-ljuddämparen och plasten inte finns kvar, annars ser den komplett ut.
Vad är det jag inte förstår? För mig framstår den som dyr och inte speciellt vacker.Undrar vem som hinner först att slå klorna i den här godingen:
En inte särskild vild gissning är väl att orginal-ljuddämparen och plasten inte finns kvar, annars ser den komplett ut.
... Den är gammal?Vad är det jag inte förstår? För mig framstår den som dyr och inte speciellt vacker.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |