Gasturbinhoj = JETeskoj!

flu

kvalitetsolja.se
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Suzuki GS/gsxr1127 turbo ZX10r
Vilken jävla tur att ni inte har tillgång till en bättre maskinpark och obegränsat med tid, då hade väl hela våran atmosvär varit nerlusad med Mobacken rymdskrot.
Kass när sateliterna måste konkurera med 45 misslyckade raketsparkar och en 3 stegs Cat 951c som hamnade i omloppsbana efter ett försök att snabbploga en sjöis.

Keep it up!

Mvh Ulf

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Så här mycket skoj är jag helt övertygad om att inte den genomsnittlige tribal-kamphundstuffingen har, odd birds have more fun, typ.:D

Dom har förlängt motorn 25cm så nu behöver dom inte den löstagbara förlängaren för att starta, mer film blev tagen under körningnarna igår så så fort dom nyktrat till lär dom börja på klippa ihop en ny rulle.:tummenupp

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Så här mycket skoj är jag helt övertygad om att inte den genomsnittlige tribal-kamphundstuffingen har, odd birds have more fun, typ.:D

Dom har förlängt motorn 25cm så nu behöver dom inte den löstagbara förlängaren för att starta, mer film blev tagen under körningnarna igår så så fort dom nyktrat till lär dom börja på klippa ihop en ny rulle.:tummenupp

Jag tycker nog att ni är både tuffare och smäller högre med era motorer än vad något tribalkamphundsfucko är och gö. :D

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
Honda VFR 800F -15
Jupp. Sköna killar :)

När de körde JET-sparken så blev det en *aningens* varmt för killarna om benen :rofl

Men det var bara på med tjockare byxor och iväg igen.
:bugar :banana

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Jupp. Sköna killar :)

När de körde JET-sparken så blev det en *aningens* varmt för killarna om benen :rofl

Men det var bara på med tjockare byxor och iväg igen.
:bugar :banana

Och med en ny, obränd chaufför i byxan märk väl. Olov var inte i något skick att stå på en spark mer den helgen...:D

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Helt galet!
Hela familjen kollade in videon med ljudet ut i storhögtalarna! :yoparty

Det sjuka är att vi sedan passerade Mattmar(om jag nu läst rätt) på vägen upp till Storlien.
Så nu sitter man här i Bomans stuga med en 570cc tvåtaktare utanför dörren.
(Tekniskt sett för att skjutsa runt strokedrabbade svärfar.:hihi)

Sist jag körde skoter var det en Larven!
Larven2.jpg

Den här var lite hetsigare i motorkaraktären. :rolleyes:
arctic_cat_t570_2011.jpg

Anyway, sorry ot'n.
Undrars om man skulle kunna stanna till hos Svarthålet på vägen ner till Ö-sund nästa söndag lunch? :va
(om det nu var Mattmar som det huserades i? :va)
Fanklubben attackerar lixom? :gnissla

/e

G-L

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2006
Hoj
Guzzi 1200 Stelvio NTX -12
Är ni aldrig rädda för att djävulsmanickerna helt sonika ska explodera?
Stort tack för all underhållning + min beundran för alla er som kan och vågar!

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Undrars om man skulle kunna stanna till hos Svarthålet på vägen ner till Ö-sund nästa söndag lunch? :va
(om det nu var Mattmar som det huserades i? :va)
Fanklubben attackerar lixom? :gnissla

/e

Jag ska höra efter vart dom planerar att hålla hus till helgen, är dom i krokarna lär det nog inte vara några problem alls. Maskinen är nerplockad för lackering men det är nog rätt kul att se motorn på nära håll ändå.

Är ni aldrig rädda för att djävulsmanickerna helt sonika ska explodera?
Stort tack för all underhållning + min beundran för alla er som kan och vågar!

He he, även om det mesta verkar vara ihopslängt lite på en höft så ligger det faktiskt en hel del tankeverksamhet bakom byggena, så risken för ett svampmoln ovanför depån är rätt liten.

Förrutom för bipropellantraketen jag håller på med, där är det nog närmare 50/50 om den smäller eller inte...:hihi

Tackar!

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Obeskrivligt mannligt ljud i maskinen när den brakar igång !
He he he så jävla cool.:D

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Nu har jag fått mina nya o-ringar i silikon, dom passar som piten i Greta så nu jäklar ska det vara tätt.:tummenupp

JU-01769.jpg

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag gillar framförallt det faktum att dom ser ut att skita i brallan då den drar igång och rycker i förtöjningen...

Dom måste ju ändå ha räknat med att den risken fanns :rock

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Jag gillar framförallt det faktum att dom ser ut att skita i brallan då den drar igång och rycker i förtöjningen...

Dom måste ju ändå ha räknat med att den risken fanns :rock

Linus skvatt med rätt så fint när motorn startade, han hör ju ändå till den lilla skara människor som kört stora pulsjetmotorer tidigare (den gamla pulsjetsparken) och nog fan anade vi att den här kommer leva rövare men det går nog aldrig riktigt förbereda sig.:)

Fick förresten en liten jänta i natt, 2700g och alla lemmar på rätt plats så allt är som det ska vara.:tummenupp

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO