_Johansson_
Storfräsare
T minus två dagar
Ska du inte ta och komma upp då? Vi ska ha storkok med ärtsoppa och det blir mycket roligt folk som dyker upp, you´ll love it!
T minus två dagar
Ska du inte ta och komma upp då? Vi ska ha storkok med ärtsoppa och det blir mycket roligt folk som dyker upp, you´ll love it!
Det där var ju faktiskt en halvhyfsad idé... Saken är den att syrran frågat om inte jag vill ta över deras gamla bil som står i uppsala, vilket innebär att jag måste upp dit och hämta den någon gång i vilket fall... Man skulle kanske kunna ta en svängom till era trakter samtidigt... Vore man inte fattig som en kyrkråtta bara, vetefan hur jag ska ha råd varken med resan eller bensin dit och hem... Men tackar för erbjudandet, jag ska fundera och se om jag inte kan styra upp något med kort varsel!
Klart du ska masa dig upp i helgen om du känns ha råd, i morgon kväll ska jag och familjen iväg till en polare och käka tjälaknul och dricka ett par tre öl så du är varmt välkommen med ifall du tar dig hit. Husrum, garagesparkande och skitsnack bjuder jag på.
Vore skitkul, ska se vad jag kan ordna! Tack!
Slå en pling på 076-1038308 ifall du får för dig att komma hit, vore skitskoj att få råka på dig och även om raketmotorn inte funkar som den ska kan vi ju alltid veva igång nån gasturbin och spränga lite grejor.
Kör hårt! Hoppas du gillar tjälaknul.
Jag har bara två frågor inför morgondagens uppskju...öh...provstart...
1: Kan ni inte bygga en rymddräkt av en gammal mekoverall och silvertejp åt Bushido?
Sådärja! Efter en hel dags flygande, flängande och kärande i en uråldrig gammal genomrostad sierra är jag framme i släktens hemtrakter och har fått stifta bekantskap med ståfräsaren själv! Trevligt trevligt må jag säga, både impromptu konserter och kvalitetstest av morgondagens bränsle... Snart dags för sängen, imorgon blir det action!
Blir nog ingen rymddräkt, men väl sex av annat slag! Jag kommer inte oförberedd om man säger så
Bäste Johansson. Tänk på att det är SH:s mest kända kalufs ni förvaltar. Sticka åtmindstone en asbestmössa åt Bushido innan ni skrider till verket,
Fast det är inte mycket till kalufs kvar att vara rädd om tyvärr, frisören har gjort ett grundligt jobb....
T-6 hours ungefär nu, börjar bli lite småspännande. Kameran laddad, metanol och lustgas framställt och en trave med smågrejor till ankring och digitalvåg ligger bredvid.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|