Twostroke Fred
Ny medlem
Om jag klotar en gång för mycket vill jag ha en sådan här:
70 häst!
70 häst!
Lite OT:
Här är en annan karl som bygger mc med flygplansinspirerad motor. Dock en frontmonterad stjärnmotor. Kan bli intressanta sidokrafter...
http://www.youtube.com/watch?v=iwUZyOkr2R8
Pressa på ytterringen sen när de riktiga, dyra lagren ska monteras.
(besserwisser-mode off)
Ska bli så ofantligt fränt när det blir startdags
Du är grym på att hinna mycket på bara småslattar tid, själv står jag mest och glor och försöker minnas vart jag var...
När man läser dina nya inlägg och scrollar nedåt för nästa bild, så gör man det med skräckblandad förtjusning... Tänk om detta är sista bilden i detta inlägget!
Det tror jag inte att jag bör göra då det är på axeln lagret tränger. (axeln syns inte då den är inuti aluminiumröret)
Det är småstunderna jag får mest gjort på, mest tack vare att jag försöker ligga steget före med att planera vad som ska göras och ha delarna hemma. Skulle jag hålla på en hel dag får jag nog ändå inte speciellt mycket mer gjort då jag måste in till stan flera svängar för att skaffa mer delar, ett tvåtimmarspass är alldeles lagom.
Svängradien ser inte ut att vara helt gatoptimal.
Men fan va fräck den är alltså. Hade lätt satt mig på en sån hoj för att försöka slå diverse hastighetsrekord.
Fruktansvärt avis på dina kunskaper.
Grattis till ett grymt bygge!!!!
Min svägerskas femåring har precis fått se bilder på min gamla ural med sidovagn. När han fick se bilderna på ditt bygge undrade han om man inte kunde sätta vagn på den med så det kanske kunde vara något
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|