Galet ballt! Jobbar du på bussgods i ösd eftersom du hade rangerat upp jetkarten där utanför? Man borde nog masa sitt arsele innåt stan nån dag och glutta in i garaget kanske...
Det bästa vore helt klart om jag kunnat haft en kylvätskepump på fräsen som kan stå och spola hela tiden.
Jag skulle väl i och för sig kunna bygga om bordet för att ha en vätskesump kopplat till sig men det känns inte så motiverat just nu, den gamla blomsprutan duger gott.
Btw landsspeed forumet är kul.
Dubbla gixxer 1100 motorer med lustgas o kompressor är ju lite beyond PC III o slip on
Jag som trodde samlargixxern var reserverad för nån oljeshejk?
Jo, ytterst brutala byggen på det forumet och det känns som att man bara skrapat lite på ytan än med tanke på mängden av byggtrådar.
Slå mig inte nu Jon, men jag har erbjudit några polare att överta Gammeln idag. I alla fall motor och ramen, gaffel och hjul ska jag ju ha själv. Den är mest i vägen nuförtiden och jag lär knappast ha tid att göra något åt den under de närmaste tvåhundra åren så det är bättre att den kommer någon annan till nytta.
Ingen fara.
Turbo känns ju sooo last season, så det finns ju inte.
Märkligt ändå att man lägger flera år på att bygga världens vackraste lilla indian med kompressor, Testar den inte innan bonneville, håller fullt skaft i flera minuter, skjuter motorn och förlitar sig på internetkrigares tändstiftsanalyser?
Il tempo Jetale
Il tempo gigante, Flåklypa grand prix.Det lät rätt bra, är det hittepåspråk? Google translate fick då inte fram något.
Il tempo gigante, Flåklypa grand prix.
Det hör till allmänbildningen.
Se den. Du och Reodor Fälgen har många likheter.Aj fan, har inte kommit mig för att se den rullen än.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|