Gasturbinhoj = JETeskoj!

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Fy fan så bra!! 8 röster till på en halvtimme, de där studenterna kan stoppa upp sin antenn i arslet om ni kära trådläsare håller ångan uppe!:yoparty:Bugar:banana:fyllisar
 

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Ort
Svenshögen
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Röstat igen x3 :yoparty
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Röstat!

Det var med hjälp av sporthoj.com samt flera andra forum som jag vann en F1-körning på Anderstorp för typ 7-8 år sedan:tummenupp Så självklart hjälper man sina forumsvänner, sen förtjänar faktiskt ditt bygge att vinna också:)
 

donald duck

Medlem
Gick med
8 Aug 2011
Ort
t
Hoj
japansk riskokare
röstat x2 :tummenupp

edit, tvingade frun i huset att rösta också så nu är det tre röster.
 
Last edited:

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Underbart! Det värmer hjärtat hos en sammanbiten kraftvärmemekaniker att ha såna kamrater i personer jag aldrig haft kontakt med tidigare och än mindre träffat, det är väl det som är forumandan här på Sporthoj antar jag. :)

Isdäcken är klara om nån vecka, växellådan är snart konverterad till oljesprut, bakkåpans plugg är snart klar att plastas av och anmälningen till Speed Weekend är betald. Lyckas jag klämma mig in i finalen på uppfinnartävlingen är fanimej november månad fulländad!:banana

Jag blev förresten kontaktad av killen som håller i Elmiamässan, han vill ha ner hojen på mässan på påsk men tyvärr har jag beredskap och måste jobba över påsk så det blir svårt. Vete fan om jag kunnat åka ändå, det är rätt mycket jobb med att fixa en vettig monter och den tiden finns inte i Johanssons pressade schema med familjeliv, löpträning och hojskruvning.

Kör jag skrot med hojen på Speed Weekend har jag ju inte ens nåt att visa upp...:gnissla
 

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Amen va fan, En burk öl!
vA SA DU INTE DET MED EN GÅNG. SKA RÖSTA BUMS!!
 

G-L

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
Guzzi 1200 Stelvio NTX -12
Med tanke på all underhållning och allt vetande som denna tråd bjuder på, var det självklart att rösta. Tummar hålls för både det ena och det andra!
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Var det någon som sa öl? Röstat! Drar iväg en röst från jobbet också på måndag. Ska prata med resten av folket på avdelningen också om de vill rösta. Vi sysslar ju trots allt med forskning och utveckling = tekniknördar :D

Du har kanske redan bjudit mig på öl när vi sågs, men det hindrar ju dig att bjuda på mer :D
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top