Bra fråga, jag vet inte riktigt. Hur fort är det kört med en standard literhoj på is?
Jag tror det är svårt att uppskatta när din hoj också va stelbent bak, lite svårare att få ner effekt i isen när bakhjulet stutsar hela tiden.
Bra fråga, jag vet inte riktigt. Hur fort är det kört med en standard literhoj på is?
Ähh ge dig nu. Så värst märkvärdigt är det inte med det här bygget egentligen, det enda är väl att jag är först att bygga en landracinghoj runt en hemmapulad gasturbin.
Jag är väl ca 70 år för sent ute för att det ska vara något speciellt med själva motorbygget...
(Missuppfatta mig inte, jag är grymt tacksam för allt skryt ni öser över bygget men spar på krutet tills jag knäckt 219mph. Då först törs jag sträcka i hängslena lite.)
cirka: 250
Jag tror det är svårt att uppskatta när din hoj också va stelbent bak, lite svårare att få ner effekt i isen när bakhjulet stutsar hela tiden.
ÄÄÄ sluta nu. Det är en jäkla bedrift tycker jag, en kamrat var häromdagen djupt impad över Roland Sands custombyggen, visst dom är fina, men han är inget jämfört med alla "vanliga" Svenssons eller för den delen Johanssons som vid sidan om sina familjer, jobb, hus etc producerar grymma byggen med i sammanhanget vääldigt knappa resurser.
Även jag stod på isen i Årsunda och bevittnade första repan och stämmer in i hyllningskören Dock var det febril aktivitet i depån och man vill ju inte börja brinna så pratstunden får vi ta en annan gång
Kommer du inte att tappa mycket effekt när du sätter denna klump framför insuget?
Jo Movattnet är rena dunderkuren, mycket bequerel är bra för uppfinningsrikedomen.
Jag har förresten hittat det perfekta användningsområdet för Vipern!
https://youtu.be/y28K2CVgZB4
En kopp te!?
...jag är orolig för dig
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|