Ricken
Gudomlig sporthojare
Den ligger nu i mitt garage. Jag hojtar till när jag åker uppåt nästa vända.Kokkaffe är livets nektar.
Jag tackar och bugar, vi får väl se om någon tingat bitarna redan.
Den ligger nu i mitt garage. Jag hojtar till när jag åker uppåt nästa vända.Kokkaffe är livets nektar.
Jag tackar och bugar, vi får väl se om någon tingat bitarna redan.
Den ligger nu i mitt garage. Jag hojtar till när jag åker uppåt nästa vända.
Ska du köra på Speedweekend Anders? Ser dig inte i anmälningslistan... (Hoppas)
Säljer ni såndär tishor till supporters?
Det var tanken att kränga lite tröjor också, för att första laddningen ska gå ihop (designen av trycket kostade några tusen) så har vi sagt 200:- för en t-shirt och 150:- för en mössa. Plus frakt om den ska skickas.
Tycker man det är för dyrt får man väl låta bli, med tryckkostnaden utslagen på 50 tröjor betalar vi runt 150 spänn styck så det går inte ihop annars.
Då måste jag banne mig ha en tisha.
Wohoo, vår första kund! Ska vi olla den åt dig? Kan bli värd pengar om några år då.
Maila din storlek och adress till anders.johansson@jamtkraft.se så hör jag av mig när jag har fått tröjorna, jag får inte tröjorna förrän i slutet av februari och säljer vi många på Speed Weekend tar det väl nån vecka att få hem fler. Betalning görs enklast med Swish innan jag postar iväg den.
Är det någon fler som är är intresserad av en t-shirt eller mössa (mössan har loggan här nedanför) så följ samma procedur.
Mail skickat, och swishar pengar så fort jag vet vart det ska skickas.
Har tänkt byta ut alla mina gamla urtvättade hårdrockstishor, vad är väl bättre än lite rejstishor lixom?
Snubblade in på en fartygs turbo renoveringsfirma's hemsida. Av nån märklig anledning kom jag att tänka på dig. Firman ligger bara nån timme bort från mig, btw
View attachment 426968
Jo förresten. Det var nån lokalförmåga som lyckades skaka upphärad i grundvalarna med en skaplig pulsjet förra helgen. Den skulle enligt hörsägen knuffat upp en hembygd släde 75knyck med två gubbar i.
Tyvärr facebooklänk.
https://www.facebook.com/kenneth.gustavsson.129/posts/10154026613951282
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS