_Johansson_
Storfräsare
Jag ska dra utblåsen längre ut åt sidorna, och med isolering blir det bara mysvarmt åt batteriet.
Vill inte sätta en pinne i hjulet men kom ihåg att du troligtvis måste dela sovpåse med batteriet om det är kallt.
Du tappar ca 1% av kapaciteten/grad tror att dom normalt är uppmätta vid 25 så är det minus 10-15 så har ett bra 65Ah batteri bara ca 30% av det kvar och vill du kunna använda det mer än en gång så kan du inte använda hela denna kapacitet utan snarare 40-50% av det samtidigt som det lätt fryser sönder om du tar ut för mycket så du kanske snarare har ett 10-15Ah batteri när det är kallt.
Ta nuffrorna med en nypa salt.
Grymt imponerad av det du visar för övrigt.
Vill inte sätta en pinne i hjulet men kom ihåg att du troligtvis måste dela sovpåse med batteriet om det är kallt.
Du tappar ca 1% av kapaciteten/grad tror att dom normalt är uppmätta vid 25 så är det minus 10-15 så har ett bra 65Ah batteri bara ca 30% av det kvar och vill du kunna använda det mer än en gång så kan du inte använda hela denna kapacitet utan snarare 40-50% av det samtidigt som det lätt fryser sönder om du tar ut för mycket så du kanske snarare har ett 10-15Ah batteri när det är kallt.
Ta nuffrorna med en nypa salt.
Grymt imponerad av det du visar för övrigt.
Snygga bilder!
Idag har jag saxat ihop en mall för luftburken, 6.7ggr areaökning så den borde flöda rätt ok.
Jag köpte en helplåt 3mm aluminium i veckan så jag ska klippa ut och bocka ihop en luftburk nån kväll framöver.
Tjo!
Bra tänkt, hade jag kört utan kåpor skulle det nog bli turbulens och elände runt insuget.
Nu när jag har kåpor som täcker hela fronten på hojen har jag som tur var möjlighet att styra fartvinden ner in i insuget istället för att den ska blåsa över och ge en elak ejektorverkan.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|