_Johansson_
Storfräsare
Hur beställer man enklast några pittcoins?
PM:a adressen och hur många du vill ha så löser det sig.
Hur beställer man enklast några pittcoins?
Appropå din fascination för fallossymboler, något för bilen kanske?
Jasså, jag blir liksom lite livsgladare av att det fortfarande existerar riktiga klurgubbar och uppfinnarjockar i landet, ger mig nåt slags hopp om mänskligheten!faaaen- du gör så vanligt folk får dåligt samvete- din entusiasm och energi avundas en latrygg som jag!!!
snyggt jobbat med allt pillejobb!!!
//jj
God jul på er allihop, nu blir det paus i verkstaden för lite julfirande.
Idag kom tomten med ett brev från kungliga myntverket
Tackar!
För en oinitierad ser det ut som att det inte är tokmycket kvar nu till färdig motor? Ett hölje och några bränsleledningar så är det bara att gasa?
Antar att tanken är att återanvända kraftturbin och alla övriga pryttlar (smörjning, vatteninsprutning etc?) som nu sitter på hojen?
Börjar lukta serietillverkning.. karln landar nog en trevlig tjänst på siemens turbin eller saab aerospace innan dess ioförsig ????
Nu underdriver du, så där väldigt många med kompetens att hemma bygga jetmotorer från scratch har vi inte i landet.Nja, känns som att jag är 70 år för sent ute för att kunna göra någon nytta på såna företag. Jag duger nog mest till att gå smörjronder och pinnsvetsa rostiga flistransportörer jag.
Nu underdriver du, så där väldigt många med kompetens att hemma bygga jetmotorer från scratch har vi inte i landet.
Finemang! Gjorde 10 så du kan limma ihop två och två om du vill.
Det är inte så jättemycket kvar faktiskt, men vis av erfarenhet brukar de sista 10% ta rätt mycket tid.
Sen ska jag bygga en lite seriösare testrigg med lastcell för dragkraftmätning, oljetank och pumpar osv så jag slipper låna från hojen varje gång jag ska provköra motorn.
Går allt enligt planerna borde jag ha den startklar till sommaren.
Nja, känns som att jag är 70 år för sent ute för att kunna göra någon nytta på såna företag. Jag duger nog mest till att gå smörjronder och pinnsvetsa rostiga flistransportörer jag.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|