GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Hel homo med sambo o två kissar hon gapar o skriker hela tiden o jag lyssnar o inrättar mig hon e en butch:D
Egentligen vad e det för fel att vara intresserad utav sitt eget kön?
Pojkar vill ha två tjejer ihop o applåderar.
Killar vill gärna vara med då.
Men vad säger att det är tvärtom?
Nåja nog om detta jag fördömmer ingen.
Kärlek e kärlek ömhet e ömhet!
Någonstans skall vi alla finna en inre ro!

Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Freedom skrev:
2498820 Hojåkandet går utmärkt när det är så jäkla nice väder.

Ursäkta men vill inte vara otrevlig..Ville fråga hur AndreasNO hade det med hojåkandet..Såg en annan tråd dä'r han hade RIKTIGT med problem angående sin hojåkarkarriär.
Ska du ut i morgon föresten??Med SH alltså..Skäggetkörning...Samling Donken Väsby 11.00

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Freedom skrev:
2498820 Hojåkandet går utmärkt när det är så jäkla nice väder.
Imorgon är det ju en fet gruppkörning på G nära dig :7peta :)
Du kommer träffa halva den här tråden där! :hihi

Joe Schmoe

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Hoj
?
Bingo skrev:
2496843 Du måste inte tycka något särskilt alls. Men du bör ibland hålla tyst om vad du tycker. Om du tycker att din grannes fru är ful så håller du flabben om den saken, därför att om du säger det till grannen eller hans fru så sårar du dem. Men självklart är du i din fulla rätt att tycka att grannfrun är ful.

Har du inget snällt att säga så säg inget alls. Hur svårt kan det vara? :)

Fast då går man ju på grannfrun som person, det är ju inte samma sak som att öppet deklarera sin åsikt att grannfruar i allmänhet är fula.

Jörgen Karlsson skrev:
2497342 Jag gillar inte riktigt när homoetablissemangen ska representara mig med schlager, paljetter, glitter, gala, glamour, trend osv. (Även om jag respekterar dem och har många sådana vänner). Jag är en vanlig kille. ...som dock hittar rätt bra på Clas Ohlsson :)

Jag tror att gayvärlden snarare förstärker fördomarna när de nischar Pridefestivalen så hårt mot schlagerhållet. Just paraden har blivit lite av en freakshow tycker jag. Varje år flyttas gränsen lite till för att ha större "chockvärde". Undrar hur liten procent av alla homos som vill att folks bild av en homosexuell ska vara som den man ser ifrån Pride?

Lord Adrian skrev:
2498762 Varför inte, så länge diskutionen förs i rätt forumdel?

Då borde den väl ligga i OT?

Freedom

Guest
Jörgen Karlsson skrev:
2498830 Imorgon är det ju en fet gruppkörning på G nära dig :7peta :)
Du kommer träffa halva den här tråden där! :hihi
Får man hänga på eller är man sågad på förhand?

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Joe Schmoe skrev:
2498836

Då borde den väl ligga i OT?

Njae...det ligger ju faktiskt en "Tjejer på SH" här, och en "Killar på SH" i mc-relaterat....Mig skiter det samma, men ska man reagera på den här får man nog reagera på dom andra två också...:)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Joe Schmoe skrev:
2498836 Undrar hur liten procent av alla homos som vill att folks bild av en homosexuell ska vara som den man ser ifrån Pride?

DET är vi flera även inom "familjen" som undrar kan jag säga. Jag träffar folk från Pride-styret ibland på fester och jag talar alltid om varför jag har slutat gå på jippot. Jag brukar vara i skärgården/Österjön över den veckan med båten istället. Jag brukar hissa regnbågsflaggan på ett stag i min fiskebåt de dagarna om jag kommer ihåg. Tror jag gör bättre nytta för genom att visa båtfolket att det tex finns homokillar som kan segla, byta bord och renovera tändkulemotorer istället.

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Freedom skrev:
2498838 Får man hänga på eller är man sågad på förhand?

Du är välkommen! Alla får ha sina egna åsikter, och vara beredd på att få dom ifrågasatta, mer än så är det inte.:)

Charlyze

Inkvoterad
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Triumph Speed 4 och ombyggd Bonneville från 1969
Freedom skrev:
2498777 Är SH ett forum för sexuell läggning eller ett forum före hojåkande?

Ett forum för hojåkare.
Men om jag inte missminner mig finns det även utrymme för folk som gillar katter, vill ha träningstips, är tjejer, allmänt skitsnack, ska köpa ny bil, diskussioner kring manligt/kvinnligt beteende mm...
Vi är människor av alla sorter också. Ta bort det och sporthoj.com skulle inte vara det levande och stora forum det verkar vara idag. Här bryr sig folk om högt och lågt, stort och smått. Ett skruvat, men onekligen intressant och populärt samhälle med sporthojar som gemensam nämnare.

Joe Schmoe

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Hoj
?
Lord Adrian skrev:
2498852 Njae...det ligger ju faktiskt en "Tjejer på SH" här, och en "Killar på SH" i mc-relaterat....Mig skiter det samma, men ska man reagera på den här får man nog reagera på dom andra två också...:)

Ok, då hänger jag med. :tummenupp

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Jörgen Karlsson skrev:
2498858 Jag brukar vara i skärgården/Österjön över den veckan med båten istället. Jag brukar hissa regnbågsflaggan på ett stag i min fiskebåt de dagarna om jag kommer ihåg. Tror jag gör bättre nytta för genom att visa båtfolket att det tex finns homokillar som kan segla, byta bord och renovera tändkulemotorer istället.

Du, det tror jag med! :tummenupp :nicka

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Freedom skrev:
2498865 Känner lite ironi i din inbjudan! Kan man hänga på utan att bli nertrackad till stövelskaftet?

ABSOLUT...Kom gärna och skaka tass, jag bits inte.
Kul att träffa folk IRL..Trådarna här är mest massa skitsnack ändå..Och sålänge man inte har gjort något RIKTIGT dumt så tycker iallafall JAG att det är ok att ha lite åsikter..Det har jag med.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024