Freedom skrev:2498625Lika bra att slänga på ett 200 liters fat på brasan
Vilka former av freedom vill du ha legalized då?
Inte bögars freedom att köra sporthoj och häcka på dito Forum??
Freedom skrev:2498625Lika bra att slänga på ett 200 liters fat på brasan
Lord Adrian skrev:2498639Nu vet jag inte om du driver eller inte, men jag väljer att tro att du inte gör det...Ber om ursäkt för bigottkommentaren, jag skyller allt på lågt blodsocker.
![]()
Varför pratar många bögar sådär gällt? För det har väl endå inte någonting alls med ens sexuella läggning att göra.
Slutsats: De pratar gällt bara för att de vill synas?
Vad moi tycker: Irriterande beteende.
Du verkar vara väldigt insatt hur SD har det, mer än jag vet, Jag är inte homofob eller vad du nu du kallar dina egna känslor för. Jag upplyste lite bara att att SH inte är det ultimata homosajten utan att det finns andra sajter som är mer lämpade för att föra fram dom homosexuella tankarna på. SH är inte en sexsajt och förhoppningsvis i framtiden inte blir ett forum för sexuell läggning.Lord Adrian skrev:2498623Vad gör DU här då? Ni homofober brukar väl klappa varandra på ryggen lite lagom manligt på SverigeDemokraternas forum?![]()
Freedom skrev:2498672Jag upplyste lite bara att att SH inte är det ultimata homosajten utan att det finns andra sajter som är mer lämpade för att föra fram dom homosexuella tankarna på. SH är inte en sexsajt och förhoppningsvis i framtiden inte blir ett forum för sexuell läggning.
Freedom skrev:2498672Du verkar vara väldigt insatt hur SD har det, mer än jag vet, Jag är inte homofob eller vad du nu du kallar dina egna känslor för. Jag upplyste lite bara att att SH inte är det ultimata homosajten utan att det finns andra sajter som är mer lämpade för att föra fram dom homosexuella tankarna på. SH är inte en sexsajt och förhoppningsvis i framtiden inte blir ett forum för sexuell läggning.
Zee skrev:2498683Å andra sidan är alla välkomna hit (utom de som är drillade på bike.se förstås, men det förstår väl alla). Man kan ju inte påstå att homosexuella trådar invaderat SH, direkt.
Zee skrev:2498671
Dubbelpostar min tidigare obesvarade fråga:
Jomenvisst, homotrådarna är inte så vanliga på sajten, men dom trådar som skapats av homofolket har koncentrerats mer på den sexuella läggningen än hojåkandet.Zee skrev:2498683Å andra sidan är alla välkomna hit (utom de som är drillade på bike.se förstås, men det förstår väl alla). Man kan ju inte påstå att homosexuella trådar invaderat SH, direkt.
Freedom skrev:2498672Jag är inte homofob eller vad du nu du kallar dina egna känslor för. Jag upplyste lite bara att att SH inte är det ultimata homosajten utan att det finns andra sajter som är mer lämpade för att föra fram dom homosexuella tankarna på. SH är inte en sexsajt och förhoppningsvis i framtiden inte blir ett forum för sexuell läggning.
gamle svarten skrev:2498730jag kör med sweatshirt utanpå mitt skinnställ,är jag då GAY?
för det har jag läst på internet att man är gay om man har det, är det GAY ni snackar om här?![]()
![]()
Jag kommer inte be någon dra åt helvete, jag vill inte att SH blir nån sajt för diskution för sexuell läggning.Jörgen Karlsson skrev:2498738Det är ju en vanlig missuppfattning, att det skulle vara ngt oerhört sexuellt över att vara homotjej eller -kille. Det är ju bara ett nyfiket upprop startat av Cyclops för att se hur många det var. Jag kan intyga dig att jag ännu inte fått några närmanden i min PM-box om det lugnar dig.
Betydligt mer sexuellt på SH är isf dejtingtrådar av typen, "Hej jag är singel-","Killar på SH-", "Tjejer på SH-", samt "Har du mött ngn på SH-"trådarna.
Tror inte du behöver vara orolig att det här blir ett dejtingforum. Däremot kan jag säga att det blir bara fler och fler straighta som raggar på varann på "vårt" homodejtingcommunity QX. Men det tar jag med jämnmod, så länge de inte ber homosar fara åt helvete på sina QX-hemsidor.
Freedom skrev:2498745Jag kommer inte be någon dra åt helvete, jag vill inte att SH blir nån sajt för diskution för sexuell läggning.
Jocke R skrev:2497413Men de va ett jävla tramsande att man måste vara fjolla för att man gillar grabbar... Jag är en helt vanlig grabb och jag gillar helt vanliga grabbar, ok? Det är jävligt trist att alla alltid måste blanda ihop sexuell läggning med utseende, personlighet och intressen. Det är ju fan helt olika saker! Det finns massor med straighta grabbar som älskar att gå på NK på helgerna och våndas över vilken skjorta som är rätt och vilken som är den bästa peelingkrämen. Men de är ju inte ett dugg homo för det! Jag själv, som är hundra procent homo, är fullständigt ointresserad av såna feminina prylar. Jag spyr på gaydiscon och musikaler.
Isf börjar jag min karriär som gay i morgon, jag har nämligen fått min Sh-tröja nugamle svarten skrev:2498730jag kör med sweatshirt utanpå mitt skinnställ,är jag då GAY?
för det har jag läst på internet att man är gay om man har det, är det GAY ni snackar om här?![]()
![]()
förlåt mitt löjliga inlägg i denna allvarliga tråd!
skit samma vad för sexuell läggning ni har!!! vi åker ju hojj för FAAAAAN!![]()
Freedom skrev:2498672Du verkar vara väldigt insatt hur SD har det, mer än jag vet, Jag är inte homofob eller vad du nu du kallar dina egna känslor för. Jag upplyste lite bara att att SH inte är det ultimata homosajten utan att det finns andra sajter som är mer lämpade för att föra fram dom homosexuella tankarna på. SH är inte en sexsajt och förhoppningsvis i framtiden inte blir ett forum för sexuell läggning.
Är SH ett forum för sexuell läggning eller ett forum före hojåkande?Lord Adrian skrev:2498762Varför inte, så länge diskutionen förs i rätt forumdel? Demografiskt sett ÄR ca 10% av befolkning homosexuell, varför skulle inte dom få föra fram sina åsikter här då dom säkerligen har samma representation här på SH?
Freedom skrev:2498745Jag kommer inte be någon dra åt helvete,
jag vill inte att SH blir nån sajt för diskution för sexuell läggning.
Lord Adrian skrev:2498770Isf börjar jag min karriär som gay i morgon, jag har nämligen fått min Sh-tröja nu![]()
![]()
Freedom skrev:2498777Är SH ett forum för sexuell läggning eller ett forum före hojåkande?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |