GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

G-L

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2006
Hoj
Guzzi 1200 Stelvio NTX -12
Freedom skrev:
2498625 Lika bra att slänga på ett 200 liters fat på brasan

Vilka former av freedom vill du ha legalized då?
Inte bögars freedom att köra sporthoj och häcka på dito Forum??

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Lord Adrian skrev:
2498639 Nu vet jag inte om du driver eller inte, men jag väljer att tro att du inte gör det...:) Ber om ursäkt för bigottkommentaren, jag skyller allt på lågt blodsocker.:tomten

No worries, m8.

Dubbelpostar min tidigare obesvarade fråga:
Varför pratar många bögar sådär gällt? För det har väl endå inte någonting alls med ens sexuella läggning att göra.

Slutsats: De pratar gällt bara för att de vill synas?

Vad moi tycker: Irriterande beteende.

Freedom

Guest
Lord Adrian skrev:
2498623 Vad gör DU här då? Ni homofober brukar väl klappa varandra på ryggen lite lagom manligt på SverigeDemokraternas forum?:tungan
Du verkar vara väldigt insatt hur SD har det, mer än jag vet, Jag är inte homofob eller vad du nu du kallar dina egna känslor för. Jag upplyste lite bara att att SH inte är det ultimata homosajten utan att det finns andra sajter som är mer lämpade för att föra fram dom homosexuella tankarna på. SH är inte en sexsajt och förhoppningsvis i framtiden inte blir ett forum för sexuell läggning.

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Freedom skrev:
2498672 Jag upplyste lite bara att att SH inte är det ultimata homosajten utan att det finns andra sajter som är mer lämpade för att föra fram dom homosexuella tankarna på. SH är inte en sexsajt och förhoppningsvis i framtiden inte blir ett forum för sexuell läggning.

Å andra sidan är alla välkomna hit (utom de som är drillade på bike.se förstås, men det förstår väl alla). Man kan ju inte påstå att homosexuella trådar invaderat SH, direkt.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Freedom skrev:
2498672 Du verkar vara väldigt insatt hur SD har det, mer än jag vet, Jag är inte homofob eller vad du nu du kallar dina egna känslor för. Jag upplyste lite bara att att SH inte är det ultimata homosajten utan att det finns andra sajter som är mer lämpade för att föra fram dom homosexuella tankarna på. SH är inte en sexsajt och förhoppningsvis i framtiden inte blir ett forum för sexuell läggning.

Ah...så du menar att det är ok att diskutera "vanlig" sex" (eftersom det är rätt vanligt förekommande här på SH), men inte homosex?

Varifrån får du att jag är homofob? Gör dig själv en tjänst och läs vad jag har uttryckt för åsikter i den här tråden så slipper du göra bort dig. Vill du komma med påhopp är det helt ok, men se till att ha någon verklighetskoppling på dom iaf.

Inte den ultimata homosajten? Nä, antagligen inte, men är DET nåt som hindrar att ämnet diskuteras?

Zee skrev:
2498683 Å andra sidan är alla välkomna hit (utom de som är drillade på bike.se förstås, men det förstår väl alla). Man kan ju inte påstå att homosexuella trådar invaderat SH, direkt.
:tummenupp

Zee skrev:
2498671

Dubbelpostar min tidigare obesvarade fråga:

Känner igen tankegången...Men gör ett jämförande test med straighta...tror att du kommer märka att det lägret har lika många gaphalsar, högljudda och gällröstade. Jag tror man lägger mer märke till det hos homosar för att det är en del av den "bögstereotyp" vi matas med via filmer, tv, media.

</two cents>

Last edited:

Freedom

Guest
Zee skrev:
2498683 Å andra sidan är alla välkomna hit (utom de som är drillade på bike.se förstås, men det förstår väl alla). Man kan ju inte påstå att homosexuella trådar invaderat SH, direkt.
Jomenvisst, homotrådarna är inte så vanliga på sajten, men dom trådar som skapats av homofolket har koncentrerats mer på den sexuella läggningen än hojåkandet.

gamle svarten

Avliden medlem
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
GIXXER 750 -00 såld och en risig sp1:A_00 STULEN
jag kör med sweatshirt utanpå mitt skinnställ,är jag då GAY?

för det har jag läst på internet att man är gay om man har det, är det GAY ni snackar om här?:va :rolleyes:

förlåt mitt löjliga inlägg i denna allvarliga tråd!

skit samma vad för sexuell läggning ni har!!! vi åker ju hojj för FAAAAAN!:D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Freedom skrev:
2498672 Jag är inte homofob eller vad du nu du kallar dina egna känslor för. Jag upplyste lite bara att att SH inte är det ultimata homosajten utan att det finns andra sajter som är mer lämpade för att föra fram dom homosexuella tankarna på. SH är inte en sexsajt och förhoppningsvis i framtiden inte blir ett forum för sexuell läggning.

Det är ju en vanlig missuppfattning, att det skulle vara ngt oerhört sexuellt över att vara homotjej eller -kille. Det är ju bara ett nyfiket upprop startat av Cyclops för att se hur många det var. Jag kan intyga dig att jag ännu inte fått några närmanden i min PM-box om det lugnar dig.

Betydligt mer sexuellt på SH är isf dejtingtrådar av typen, "Hej jag är singel-","Killar på SH-", "Tjejer på SH-", samt "Har du mött ngn på SH-"trådarna.

Tror inte du behöver vara orolig att det här blir ett dejtingforum. Däremot kan jag säga att det blir bara fler och fler straighta som raggar på varann på "vårt" homodejtingcommunity QX. Men det tar jag med jämnmod, så länge de inte ber homosar fara åt helvete på sina QX-hemsidor.

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
gamle svarten skrev:
2498730 jag kör med sweatshirt utanpå mitt skinnställ,är jag då GAY?

för det har jag läst på internet att man är gay om man har det, är det GAY ni snackar om här?:va :rolleyes:

Hey. Gay? Ogäj. Hej.

Freedom

Guest
Jörgen Karlsson skrev:
2498738 Det är ju en vanlig missuppfattning, att det skulle vara ngt oerhört sexuellt över att vara homotjej eller -kille. Det är ju bara ett nyfiket upprop startat av Cyclops för att se hur många det var. Jag kan intyga dig att jag ännu inte fått några närmanden i min PM-box om det lugnar dig.

Betydligt mer sexuellt på SH är isf dejtingtrådar av typen, "Hej jag är singel-","Killar på SH-", "Tjejer på SH-", samt "Har du mött ngn på SH-"trådarna.

Tror inte du behöver vara orolig att det här blir ett dejtingforum. Däremot kan jag säga att det blir bara fler och fler straighta som raggar på varann på "vårt" homodejtingcommunity QX. Men det tar jag med jämnmod, så länge de inte ber homosar fara åt helvete på sina QX-hemsidor.
Jag kommer inte be någon dra åt helvete, jag vill inte att SH blir nån sajt för diskution för sexuell läggning.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Freedom skrev:
2498745 Jag kommer inte be någon dra åt helvete, jag vill inte att SH blir nån sajt för diskution för sexuell läggning.

Varför inte, så länge diskutionen förs i rätt forumdel? Demografiskt sett ÄR ca 10% av befolkning homosexuell, varför skulle inte dom få föra fram sina åsikter här då dom säkerligen har samma representation här på SH?

Charlyze

Inkvoterad
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Triumph Speed 4 och ombyggd Bonneville från 1969
Jocke R skrev:
2497413 Men de va ett jävla tramsande att man måste vara fjolla för att man gillar grabbar... Jag är en helt vanlig grabb och jag gillar helt vanliga grabbar, ok? Det är jävligt trist att alla alltid måste blanda ihop sexuell läggning med utseende, personlighet och intressen. Det är ju fan helt olika saker! Det finns massor med straighta grabbar som älskar att gå på NK på helgerna och våndas över vilken skjorta som är rätt och vilken som är den bästa peelingkrämen. Men de är ju inte ett dugg homo för det! Jag själv, som är hundra procent homo, är fullständigt ointresserad av såna feminina prylar. Jag spyr på gaydiscon och musikaler.

Japp, det är trist att det är en så stereotyp bild av homosexuella som vinner i media, och som det pratas i allmänhet om när det ska refereras till "minoritetssexualitet". Det är inte lika spännande att fokusera på de många vanliga "svenssonbögarna" eller "radhusflatorna" som lever ett högst oglamoröst och vanligt liv. Det finns, precis som du skriver, alla sorter av alla läggningar.
De kategoriseringar av sexualiteten som finns i form av konventioner kring äktenskap och indelning av sexuell läggning är som jag ser det en social konstruktion med historiska och samhälleligt praktiska syften till inordning. Att älska (och då menar jag att även sexuellt älska) eller bli attraherad av en annan människa har dock i rent förnufts- och känslomässiga termer inga begränsningar annat än de grundläggande rådande moraliska/etiska aspekterna. Det är en person med alla dess attribut, värderingar, erfarenheter, utseende, beteende osv som man älskar, eller blir attraherad av, inte ett kön. Om individen sedan utifrån personliga preferenser (socialt och/eller genetiskt betingade???) begränsar sitt urval till blonda personer, personer med stor snopp, liknande social bakgrund... personer med spännande intellekt, skruvad humor, fina ögon, personer med stor mustasch eller personer som vickar snyggt på rumpan när de går... osv i alla möjliga kominationer i all evighet... är det precis som det ska.
:)
Sen får jag väl också reflektera över möjligheten att se den sunda sexualiteten som ett starkt intresse enbart, alltså sex utan nödvändig koppling till kärlek, och då är jag mer inne på paralleller till sport eller hobbies, en mer eller mindre beroendeskapande aktivitet bland andra, som att spela golf, bygga modellflyg, kasta spjut, köra speedway, paddla kanot, slalom, fotboll, knyppling, ... Alla gör inte heller samma sak när de vill göra nåt kul sexuellt, utifrån varationer i möjligheter och begränsningar blir det när lusten infinner sig olika aktiviteter eller grenar och om det då sker ensam framför sporthoj.com, "som vanligt" med sambon nymornad i sängen en söndagmorgon innan barnen vaknat, i plyschkammaren med lack och piskor, i par som blair och bush på en gnufäll, megamix med stödstrumpor och bunnytail, eller i 11-mannalag med björnliganmasker i buskarna bakom rosenhill... fine!
:D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
gamle svarten skrev:
2498730 jag kör med sweatshirt utanpå mitt skinnställ,är jag då GAY?

förlåt mitt löjliga inlägg i denna allvarliga tråd!

skit samma vad för sexuell läggning ni har!!! vi åker ju hojj för FAAAAAN!:D
Isf börjar jag min karriär som gay i morgon, jag har nämligen fått min Sh-tröja nu:yoparty :hihi

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Freedom skrev:
2498672 Du verkar vara väldigt insatt hur SD har det, mer än jag vet, Jag är inte homofob eller vad du nu du kallar dina egna känslor för. Jag upplyste lite bara att att SH inte är det ultimata homosajten utan att det finns andra sajter som är mer lämpade för att föra fram dom homosexuella tankarna på. SH är inte en sexsajt och förhoppningsvis i framtiden inte blir ett forum för sexuell läggning.

HUR många trådar finns det på det här forumet???
Som egentligen inte handlar om någonting...Så VARFÖR inte en så'n här tråd...
Bara undrar, är det för att det handlar om Bögar och Flator eller.
Och VARFÖR får inte dom vara här och diskutera som du och jag.
Alla kör ju Sporthoj va..Ja utom Jörgen då som kör en SPORT HD.

Freedom

Guest
Lord Adrian skrev:
2498762 Varför inte, så länge diskutionen förs i rätt forumdel? Demografiskt sett ÄR ca 10% av befolkning homosexuell, varför skulle inte dom få föra fram sina åsikter här då dom säkerligen har samma representation här på SH?
Är SH ett forum för sexuell läggning eller ett forum före hojåkande?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Freedom skrev:
2498745 Jag kommer inte be någon dra åt helvete,

jag vill inte att SH blir nån sajt för diskution för sexuell läggning.

Det tror jag inte heller att du kommer att göra. Du brukar ju skriva sansade inlägg.

Det lär det nog inte bli, de 33 HBT-tjejer och killar som hittill dykt upp får nog isf vara hysteriskt kärlekskranka om de skall lyckas sexualisera Sveriges största hojsight med 27 252 medlemmar. Det jag lärt mig om homosar är att vi är lika er i det mesta. Det skulle isf betyda att lejonparten av de homosar som gått med här på SH gjort det för att de primärt gillar att åka hoj.
Några kanske tom är lika knäppa som jag, att de tom gillar vintersäsongens ombyggnader och motormoddar.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Freedom skrev:
2498777 Är SH ett forum för sexuell läggning eller ett forum före hojåkande?

Utesluter det ena det andra? Nej, inte i min värld. Däremot behöver inte diskusionen föras i alla trådar alltid, men att bannlysa den totalt köper jag inte. Varför förespråka enkel och likriktning? Jag ser mycker hellere ett levande forum där alla åsikter och läggningar kan samsas och få komma till tals.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy