GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
RoLLER skrev:
2497918 Jag försöker förstå vad du säger men jag misslyckas. Hur är man den diametrala motsatsen, dvs motsatsen till motsatsen. Äh, snurrigt... Förklara!

Va dum jag e. Jag e + som gillar -. Du e + som gillar +?

Jag gillar din och Mattias humor. Den är intellektuell och av en mycket grundligt reflekterande natur ;)
Ok då, fast du driver med mig:
"+ som gillar +" och "- som gillar -" i samma lokal torde ju vara det mest sexuellt utsiktslösa om man inte eftersträvar repulsion.

Mvh
J

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
RoLLER skrev:
Hur är man den diametrala motsatsen, dvs motsatsen till motsatsen. Äh, snurrigt... Förklara!
Diametralt härleds ur diameter. Ok? Punkterna A och B är varandras diametrala motsatser. Dä är så långt ifrån varandra som de kan komma. Ok?

Bifogat

• Cirkel.jpg
    Cirkel.jpg
    19.5 KB · Visningar: 92

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Lantis skrev:
2497255 ...har jag varit på en gång. Det var på sveavägen i början av 90 talet då stället hette Pride (bytt namn nu till Tip Top tror jag). En kompis till mig hade nämligen listat ut att det var ett kanonställe att ragga brudar på :va

Visade sig att han hade rätt, massor med bögar och transor och manhaftiga kvinnor samt många söta fina flickor. Jag dansade med några, och alla sa att de gick dit för att de fick dansa och slippa en massa påträngande killar.

"Precis!" sa jag "Jag går också hit för musiken och dansens skull..."

Diskot var faktiskt jävligt bra vill jag minnas.

En besvikelse?? var att inga bögar stötte på mig. Självförtroendet fick sig en törn. Kompisen som inte var någon skönhet direkt var de på likt flugor på en vecko gammal pizza.

Haha, det var ju ett grymt ställe. Hus1 eller vad det hette när jag var där i gymnasiet. Våran tjejpolare fick visa legg men jag och en killkompis gled in framför vakten, sånt värmer ett 17årigt pojkhjärta. Väl inne träffade vi tre av våra gymnasielärare inklusive våran tokigt fina kvinnliga idrottslärare. Hon jobbade där som servitris tydligen.
Det jag verkligen skulle gilla med att vara gay vore att slippa brudar som tvekar, vill ha förspel också vidare.
Tänk er San Francisco på 70-talet. När man ska gå på fest tar man på sig byxor med en tyglucka där bak så man inte ens behöver ta av dom. Bögarna där hade säkert flera sexpartners per dygn än vad jag ens kan drömma om att ha på en månad.

Fist Woman

Guest
stötstångsracet är ett streetrace endast för motorcyklar med stötstänger.
Jag pm:ar dig när det körs.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Fist Woman skrev:
2497992 stötstångsracet är ett streetrace endast för motorcyklar med stötstänger.
Jag pm:ar dig när det körs.

Tack!
Visste inte att det var det bokstavliga namnet!
/J

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Bingo skrev:
2497967 Diametralt härleds ur diameter. Ok? Punkterna A och B är varandras diametrala motsatser. Dä är så långt ifrån varandra som de kan komma. Ok?

Sträckan mellan A och B är diametral. EOD?

Nu ska jag på date igen... usch hoppas jag inte blir lika besviken som jag alltid blir :(

Nån gång så kanske jag hittar min ekvivalent.

Är det bara bög-grejs i den här tråden.... annars så kan jag nog posta lite saftiga heterobilder om 2 timmar.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag ser gay ut räknas det?

Bifogat

• snobb 002.jpg
    snobb 002.jpg
    63.7 KB · Visningar: 146

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
RoLLER skrev:
2498040
Nu ska jag på date igen... usch hoppas jag inte blir lika besviken som jag alltid blir :(

Nån gång så kanske jag hittar min ekvivalent.
QUOTE]

Good luck! :tummenupp

Lord Adrian skrev:
2498061 Å du gnäller på mina phulquotar...:rofl:rofl
Det där var ju personligt påhopp, då får man väl ge igen!? ;)

Lord Adrian skrev:
2498036 Och DU pm:ar MIG när det är dags...vill ju se Sothoran förnedra dom ofrälse...:hihi

I will!! :)
/J

Last edited:

Fist Woman

Guest
Lord Adrian skrev:
2498036 Och DU pm:ar MIG när det är dags...vill ju se Sothoran förnedra dom ofrälse...:hihi

jag fattar inte, har det något med sodomi att göra?

jag avsåg dragracing, och jag har har aldrig märkt någon skillnad om man har integralhjälm eller inte eller i vilken kroppsöppning man föredrar att stoppa sitt urineringsorgan eller om man har utskott på bröstkorgen.
Alla är lika inom racing anser jag och så är det i allafall i stötstångsracet.

Enda oåterkalleliga kravet är att du har stötstänger!

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Fist Woman skrev:
2498117 jag fattar inte, har det något med sodomi att göra?

jag avsåg dragracing, och jag har har aldrig märkt någon skillnad om man har integralhjälm eller inte eller i vilken kroppsöppning man föredrar att stoppa sitt urineringsorgan eller om man har utskott på bröstkorgen.
Alla är lika inom racing anser jag och så är det i allafall i stötstångsracet.

Enda oåterkalleliga kravet är att du har stötstänger!

Sothoran är det klingande namn Herr Karlsson gett sin hoj. Vackert så man blir tårögd:)

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Lord Adrian skrev:
2497804 :rolleyes: Peta på du din bigotte fan...Eftersom han inte gillade vickande rumpor, dansande halvnakna kroppar, etc, undrade jag om det gällde ALLA karnevalståg eller specifikt dom som innehåller mest homosexuella.

Svårt att förstå jämförelsen?

Ja, faktiskt. Eftersom "karnevalen" i Rio utspelar sig på samma plats alltid, dvs en 350 m lång raksträcka (ja, jag har varit där, föga imponerande) med läktare på ena sidan, och är en uppvisning av dans samt en tävling där de 10 bästa dansskolorna utses har jg väldigt svårt att se vad det har med fulla homosexuella som ska visa sina könsorgan på stan och i TV.

För att muppar som dig, som inte förstår ens när man insinuerar hur fel du har, förstår jag att du tycker att jämnförelsen är ogäj. För resten som vet vad karnevalen i Rio handlar om är det en uppenbart dålig jämnförelse (det är alltså INTE en karneval där vartenda kotte i hela stan dansar precis överallt och alla medborgare går halvnakna i 3 dagar). Speciellt dålig eftersom tanken med Pride från början* var att få bort fördomar om homosexuella och visa att homosar är "vanliga" människor.

*Reservation för min feltolkning av ursprunget för Pridefestivalen.

/En bigotte fan

P.S. Festivus, for the rest of us?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll