GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Nämen titta...några homofoba knogsläpare sticker upp huvudena..:rolleyes:

Jag förstår inte hur man kan lägga så mycket hat och energi på att tycka illa om nån annans sexuella läggning? Antar att det måste ligga något i botten...Svag självkänsla? Osäker på sin egen sexualitet? Halvt föträngda barndomsminnen av din svettige farbror Stig i barnkammarmörkret?

Care to explain?

#Olsson# skrev:
2497474 Jag vet inte om det hjälper men jag avsåg dessa tåg, på allmän plats, med släpkärror, lastbilar m m, fullt med folk på, som försöker marknadsföra sina idéer genom att dansa halvnakna, jucka med paketet, vifta med pattar eller liknande.

Och karnevalen i Rio? Stör den dig också?

Last edited:

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Jörgen Karlsson skrev:
2497342 Jag har gjort min "värnplikt" och gått i Pridetåget för 10 år sedan. Men jag tror jag gör större nytta genom att vara öppen med den jag är och visa att man, som jag, kan vara intresserad av tex hojar, motorer, veteranbilar och veteranbåtar och vara homo. Jag gillar inte riktigt när homoetablissemangen ska representara mig med schlager, paljetter, glitter, gala, glamour, trend osv. (Även om jag respekterar dem och har många sådana vänner). Jag är en vanlig kille. ...som dock hittar rätt bra på Clas Ohlsson :)

Jag är övertygad om att du har rätt. Du har ju lyckats i sommar att få några att inse detta! Fortsätt i samma stil!:tummenupp

Last edited:

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
Lord Adrian skrev:
2497475 Och karnevalen i Rio? Stör den dig också?

Ja. Jag har iofs inte varit där men det lilla jag sett från televisionen, gör den till den värsta av alla. Helt osmakligt och löjligt. Men men, det säger en del om brasilianare. :hihi

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Lord Adrian skrev:
2497475 Nämen titta...några homofoba knogsläpare sticker upp huvudena..:rolleyes:

Jag förstår inte hur man kan lägga så mycket hat och energi på att tycka illa om nån annans sexuella läggning? Antar att det måste ligga något i botten...Svag självkänsla? Osäker på sin egen sexualitet? Halvt föträngda barndomsminnen av din svettige farbror Stig i barnkammarmörkret?

Care to explain?

Och karnevalen i Rio? Stör den dig också?

Go lorden Go:tummenupp

Krisse_

Nationalencyklopedin
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
ingen
känns som det kvittar om man är gay eller inte, folk kommer alltid att ha olika åsikter, smak, syn på saker allt you name it!, ut och kör hoj istället innan vintern kommer!

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
#Olsson# skrev:
2497496 Ja. Jag har iofs inte varit där men det lilla jag sett från televisionen, gör den till den värsta av alla. Helt osmakligt och löjligt. Men men, det säger en del om brasilianare. :hihi

Du är åtminstone konsekvent..:)

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Detta måste va en av dom sannaste trådarna på sporthoj tror jag :)

en tor eloge för cyklop,jörgen och dom andra som faktiskt vågar säga det rakt ut på ett ställe som skriker Homofobi

jag själv har vart Homofob en gång i tiden men ändrade uppfattning när jag flyttade in hos en tje som hade två killar inboende som va Gay hon för övrigt låg med sitt ex lite då och då och hon va snygg exet allså..se så nu fick jag det sagt med :D

måset säga att Gay killar är något av det goaste folket att festa med även om dom är fjolliga lr som vanligt folk har många polare som är gay som jag umgås med regelbundet tex ikväll så står man på gästlistan för Quuer party på Park lane här i stan får se om man kilar dit och skakar rumpan lite efter after worken

/Gottis

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
#Olsson# skrev:
2497513 Jag har letat men det är inte uppenbart vilka inlägg du syftar på. Har du lust att lista dem?

Ett är redan borttaget men finns quotat, men dom ligger i anslutning till ditt eget inlägg om Pridefestivalen (som jag nog misstolkade lite:) )

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
TomasG skrev:
2497443 På ett bögställe så är det fullt med straighta tjejer... Det finns väl anledningar varför de hellre umgås med bögar än fotbollshulliganer o annat fulla drägg..

Man får hoppas att den kunskapen inte sprider sig..... dels för tjejerna som har hittat ett ställe och för oss som har snälla flickvänner som ger oss lite tips på var man ska gå :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
#Olsson# skrev:
2497378 Bogfestivaler är en skam för människosläktet. Eftersom dessa nissar står och fånar sig, vickar på sina bog-rövar halvnäcka på släpkärror i stan - så förtjänar de att bli ordentligt mobbade.

Om de bara kunde förstå sitt eget bästa. Varför inte jucka häck hemma framför spegeln istället? Eller varför inte dra ihop ett gäng och mötas i tvättstugan där man i grupp kanske kan träna på att försöka få testiklarna att gunga i otakt eller så. Ute på stan mår folk bara illa när de far förbi.

Tänk också på dem som sitter på resturang. Man har kanske betalat 150:- för en just fredagslunch och sedan kommer ett tåg av bogar i stringtrosor utanför fönstret. Man får ju kväljningar och hela lunchen blir förstörd. Äckligt!:mad:
Du verkar ju dum i huvudet :mad:

Hur fan kan du pröjsa 150 spänn för en lunch när du kan äta praktiskt taget lika gott för under 70 kr? Vansinniga människa :arsele :D

theOLDgaylord

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
honda
Chirre skrev:
2496662 Nej, så tror jag inte det är. Idag är det fult att säga att man inte tycker om homosexuella. Vi MÅSTE idag tycka det är halt naturligt att pojkar pussar pojkar och flickor pussar flickor.
Skulle jag öppet skulle säga att jag tycker det är jätteäckligt att två män kysser varandra, ja då är det mig det är fel på. Jag tycker det är fel att jag ska anses vara annorlunda för att jag tycker just så.

Jag har haft en anställd som är gay, en suverän kille som var omtyckt av alla.
Jag gillade den killen skarpt, men jag gillar inte hans sexualitet, det är min åsikt och det ska jag inte behöva skämmas för. Att däremot respektera en homosexuell som människa och vän tycker jag är en helt annan sak.

erkänn att din balle blir hård som fan när två brudar :slicka varann:D

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
Bingo skrev:
2497635 Du verkar ju dum i huvudet :mad:

Hur fan kan du pröjsa 150 spänn för en lunch när du kan äta praktiskt taget lika gott för under 70 kr? Vansinniga människa :arsele :D

Har aldrig ätit på resturang annat än McD och har ingen aning om vad det kostar. Låtsades bara vara världsvan. Ok 70:- då vet jag. Tack. :tummenupp

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
jag förstår inte dom som säger att dom som kommer ut med det är modiga ?
är man gay så står man väl för det ?

min personlig uppfattning om homosexualitet är att det är fel. ni kan säga att det alltid funnits & att det är normalt men det kommer jag aldrig acceptera. anledningen till att det finns två st olika kön är för att dom ska vara tillsammans & kunna få barn.
till de som nu tror att jag hatar alla pga sexuelläggning, då är ni ute & cyklar, att inte acceptera är inte samma sak som att hata.. om det är viktigt för en del moraltanter på sh så har jag ett par goda vänner som är homosexuella.

visst nu har jag skrivit en hel hög med OT, men tråden har ju redan ballat ur :tomten

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Chirre skrev:
2496662 Att däremot respektera en homosexuell som människa och vän tycker jag är en helt annan sak.

Din avatar är rätt bögig måste jag säga... ;)
/J

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
granath_ skrev:
2497673 jag förstår inte dom som säger att dom som kommer ut med det är modiga ?
är man gay så står man väl för det ?

min personlig uppfattning...
Det är ingen som bryr sig om vilken uppfattning såna som du har.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy