Jörgen Karlsson skrev:2497185Tack!
Stackars människor, inför det hotet från dig så lider jag en smula med dem!
Tack!![]()
J
No mercy for the trångsynta!
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
![Krama :krama :krama](/img/smilies/krama.gif)
Jörgen Karlsson skrev:2497185Tack!
Stackars människor, inför det hotet från dig så lider jag en smula med dem!
Tack!![]()
J
Sledneck skrev:2497139Tja som sagt vet jag ju inte om jag är straight, bara nått jag tror att jag är.
Antar att jag är 100% straight pga att
sambo och 2 barn kanske inte faller in i under hårdhomo katalogen?
Kanske har jag bara inte vågat att gå in i garderoben ännu??![]()
Jag är på intet sätt homofobisk om någon nu skulle tro detta.![]()
Det är något positivt att plikt sammanfaller med nöjeLord Adrian skrev:...jag njuter osunt mycket av att ge folk verbala hudflängningar...![]()
Bingo skrev:2497205Det är något positivt att plikt sammanfaller med nöje![]()
TomasG skrev:2497271
För första gången i mitt liv såg jag en Pride festival i somras.. När de tågade genom hela stan.. Jag log från öra till öra för jag tyckte att det var sååå himla coolt/bra/häftigt osv..
Retep skrev:2497307Vi kanske skulle ha en SH kortege på Pridefstivalen med Cyclops och Jörgen i täten![]()
Apapapap, Nejnejnejnej!!! Pliis!Retep skrev:2497307Vi kanske skulle ha en SH kortege på Pridefestivalen med Cyclops och Jörgen i täten![]()
Jörgen Karlsson skrev:2496599
Som att testa en R1:a tex!![]()
/J
TomasG skrev:2497271För första gången i mitt liv såg jag en Pride festival i somras.. När de tågade genom hela stan.. Jag log från öra till öra för jag tyckte att det var sååå himla coolt/bra/häftigt osv..
Håller helt med! Skinkryttare får gärna köra sporthoj för mig men that´s it, vidare kontakt undvikes. Homofobi? Jajemen!Chii skrev:2497359Det finns 4,22% korvryttare här NEJ nu är det dags att avsluta sitt kont här, jag diskuterar inte med någon skinkprins
#Olsson# skrev:2497378Bogfestivaler är en skam för människosläktet. Eftersom dessa nissar står och fånar sig, vickar på sina bog-rövar halvnäcka på släpkärror i stan - så förtjänar de att bli ordentligt mobbade.
Om de bara kunde förstå sitt eget bästa. Varför inte jucka häck hemma framför spegeln istället? Eller varför inte dra ihop ett gäng och mötas i tvättstugan där man i grupp kanske kan träna på att försöka få testiklarna att gunga i otakt eller så. Ute på stan mår folk bara illa när de far förbi.
Tänk också på dem som sitter på resturang. Man har kanske betalat 150:- för en just fredagslunch och sedan kommer ett tåg av bogar i stringtrosor utanför fönstret. Man får ju kväljningar och hela lunchen blir förstörd. Äckligt!![]()
Sant, den va verkligen ointressant...mini-knutten skrev:2497419följande berättelse är helt ointressant och bör ej läsas av någon:
Mini-knutten och två polare var ute en kväll på Söder för att fira att det nu var tre personer i deras kompiskrets som fyllt 18. Deras tidigare erfarenheter sa dem att antal ställen med 18 årsgräns var extremt begränsat, men visst fan skulle man prövaEftersom mini-knutten var den enda med lite stake fick han gå runt till alla ställen som hade dörrvakt och fråga åldersgräns. Precis innan de tänkt avsluta kvällen på Rival (som de visste var 18) hittade de ett ställe med spartansk utsida och några Arnold-wannabees till dörvakter. Till deras stora förvåning svarade de "18" på mini-knuttens förfrågning om åldersgräns och klev per automatik in, varpå en av biffarna svarade:
- ehh... grabbar, vet ni vad det här är för ställe?
- öhh.... va, svarar mini-knutten
- det här är en GAY-klubb.... svarar biffen och pekar på en stoooooor skylt med texten "GAY NIGHTS".
- tack, lyckas mini-knutten hosta fram innan han och sina polare springer iväg till Rival och tar några öl med Anders Lundin för att varva ner.
Där fick ni en trivial anekdot![]()
P.S. Jag är inte homofob och är till och med för homoadoption. Men tänk om någon sett mig gå in på en gayklubb!!!!!!!!
TomasG skrev:2497443Jag förstår inte riktigt ditt resonemang..
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |