GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2497185 Tack!
Stackars människor, inför det hotet från dig så lider jag en smula med dem! :hihi

Tack! :) :krama

J

No mercy for the trångsynta!:yoparty Jag börjar tro att jag varit profoss på något fartyg i ett tidigare liv, jag njuter osunt mycket av att ge folk verbala hudflängningar...:hihi

:krama

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Sledneck skrev:
2497139 Tja som sagt vet jag ju inte om jag är straight, bara nått jag tror att jag är.
Antar att jag är 100% straight pga att
sambo och 2 barn kanske inte faller in i under hårdhomo katalogen?
Kanske har jag bara inte vågat att gå in i garderoben ännu??:va
Jag är på intet sätt homofobisk om någon nu skulle tro detta.:tummenupp

Tänkte mest på att du till en början i ditt inlägg undrade varför det var så viktig för homosexuella att klargöra sin läggning. Sen avslutade du samma inlägg med att väldigt tydligt klargöra för din egen läggning?

Är det viktigt för dig att inte bli tagen för homosexuell? Isf kanske man kan förstå varför folk vill komma ut med sin läggning, antagandet om inte annat sägs måste ju vara att man är "straight"?

-@

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Lord Adrian skrev:
...jag njuter osunt mycket av att ge folk verbala hudflängningar...:hihi
Det är något positivt att plikt sammanfaller med nöje :)

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Bingo skrev:
2497205 Det är något positivt att plikt sammanfaller med nöje :)

Indeed, som att ha sin hobby till arbete...:D

Nu ska jag återgå till den hysteriskt manliga sysslan att baka bullar:tummenupp

Lantis

Ny medlem
Gick med
4 May 2005
Hoj
KTM Superduke 08:a
Gaydisko

...har jag varit på en gång. Det var på sveavägen i början av 90 talet då stället hette Pride (bytt namn nu till Tip Top tror jag). En kompis till mig hade nämligen listat ut att det var ett kanonställe att ragga brudar på :va

Visade sig att han hade rätt, massor med bögar och transor och manhaftiga kvinnor samt många söta fina flickor. Jag dansade med några, och alla sa att de gick dit för att de fick dansa och slippa en massa påträngande killar.

"Precis!" sa jag "Jag går också hit för musiken och dansens skull..."

Diskot var faktiskt jävligt bra vill jag minnas.

En besvikelse?? var att inga bögar stötte på mig. Självförtroendet fick sig en törn. Kompisen som inte var någon skönhet direkt var de på likt flugor på en vecko gammal pizza.

TomasG

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Vit/Röd R1:a 09:a
Kan avslöja mina "svagheter"

Jag dansar huvudsakligen showdans men även street, balett med mera sen 4 år tillbaka...

90% av de som dansar showdans (det ni ser i en typisk britney spears video)
är tjejer.. av resterande 10% är 8% homosexuella. Statistiken förtäljer inte hur många av de 90% som tjejerna står för är homosexuella. Jag har haft lärare som är homosexuella. Det är iof rätt vanligt av den vanliga könen inom dans.

Jag är även inte som alla andra killar heller. Jag "vårdar" mitt hårväxt på hela kroppen, inte bara håret på huvet som klipps vid jämna mellanrum.

Detta betraktas som "onormalt" i min umgängeskrets men jag är fortfarande straight, även fast jag har några feminina drag. Jag har både kunder o kompisar som "lirar för de andra laget".

För första gången i mitt liv såg jag en Pride festival i somras.. När de tågade genom hela stan.. Jag log från öra till öra för jag tyckte att det var sååå himla coolt/bra/häftigt osv..

Till skillnad från alla dessa fotbolls o hockeyhulliganer..

Kan man acceptera en djurgårdare om man är aikare själv så borde samhället kunna acceptera homosexuella av de som är hetro. För mig är inte skillnaden större..

Det var mina 5 cent..

Ulfis

aka Retep
Gick med
13 Oct 2004
Hoj
VFR800 -08, CBR600 -96
TomasG skrev:
2497271
För första gången i mitt liv såg jag en Pride festival i somras.. När de tågade genom hela stan.. Jag log från öra till öra för jag tyckte att det var sååå himla coolt/bra/häftigt osv..

Vi kanske skulle ha en SH kortege på Pridefstivalen med Cyclops och Jörgen i täten :D

TomasG

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Retep skrev:
2497307 Vi kanske skulle ha en SH kortege på Pridefstivalen med Cyclops och Jörgen i täten :D

Absolut..

Det var sjyst maskerad o bra musik... Var ungefär lika många som tittade på de som när Tre Kronor kom hem med både OS o VM guld..

Jag tror att det handlar lite om "svenska avundsjukan" oxå...

Även mig "hackar" mina kompisar på att det är dags att glida ur gaderoben..
Killar som tjejer.. Men jag tar det bara positivt..

För det är inte många tjocka drägg till homosexuella man ser. De flesta är hyfsat vältränade o väl medvetna om sina kroppar o utseende på ett positivt sätt.

Ps. Fick en t-shirt av min syster där det står:
"I'm not gay, but my boyfriend is" Ds.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Retep skrev:
2497307 Vi kanske skulle ha en SH kortege på Pridefestivalen med Cyclops och Jörgen i täten :D
Apapapap, Nejnejnejnej!!! Pliis! :gnissla Tror dessutom sothorans bakre burk skulle få värmeslag efter den kortegekörningen :skrämd
Jag har gjort min "värnplikt" och gått i Pridetåget för 10 år sedan. Men jag tror jag gör större nytta genom att vara öppen med den jag är och visa att man, som jag, kan vara intresserad av tex hojar, motorer, veteranbilar och veteranbåtar och vara homo. Jag gillar inte riktigt när homoetablissemangen ska representara mig med schlager, paljetter, glitter, gala, glamour, trend osv. (Även om jag respekterar dem och har många sådana vänner). Jag är en vanlig kille. ...som dock hittar rätt bra på Clas Ohlsson :)

Last edited:

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
TomasG skrev:
2497271 För första gången i mitt liv såg jag en Pride festival i somras.. När de tågade genom hela stan.. Jag log från öra till öra för jag tyckte att det var sååå himla coolt/bra/häftigt osv..

Bogfestivaler är en skam för människosläktet. Eftersom dessa nissar står och fånar sig, vickar på sina bog-rövar halvnäcka på släpkärror i stan - så förtjänar de att bli ordentligt mobbade.

Om de bara kunde förstå sitt eget bästa. Varför inte jucka häck hemma framför spegeln istället? Eller varför inte dra ihop ett gäng och mötas i tvättstugan där man i grupp kanske kan träna på att försöka få testiklarna att gunga i otakt eller så. Ute på stan mår folk bara illa när de far förbi.

Tänk också på dem som sitter på resturang. Man har kanske betalat 150:- för en just fredagslunch och sedan kommer ett tåg av bogar i stringtrosor utanför fönstret. Man får ju kväljningar och hela lunchen blir förstörd. Äckligt!:mad:

Travel

Medlem
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
XL1000
Läste någon gång att ca 10% av alla killar är lagda åt det andra hållet
och bland tjejerna var det ännu fler.

Fajjerblejd

Monster Ludde
Gick med
19 Sep 2006
Hoj
-99 Monster 900
Chii skrev:
2497359 Det finns 4,22% korvryttare här NEJ nu är det dags att avsluta sitt kont här, jag diskuterar inte med någon skinkprins
Håller helt med! Skinkryttare får gärna köra sporthoj för mig men that´s it, vidare kontakt undvikes. Homofobi? Jajemen!:arsele

Jocke R

aka RUSSELL ATHLETIC på qruiser.se
Gick med
12 Apr 2006
Hoj
Yamaha YZF R1-01, Kawasaki KLR 650-96 och Can-Am Outlander 800 XT-08
Men de va ett jävla tramsande att man måste vara fjolla för att man gillar grabbar... Jag är en helt vanlig grabb och jag gillar helt vanliga grabbar, ok? Det är jävligt trist att alla alltid måste blanda ihop sexuell läggning med utseende, personlighet och intressen. Det är ju fan helt olika saker! Det finns massor med straighta grabbar som älskar att gå på NK på helgerna och våndas över vilken skjorta som är rätt och vilken som är den bästa peelingkrämen. Men de är ju inte ett dugg homo för det! Jag själv, som är hundra procent homo, är fullständigt ointresserad av såna feminina prylar. Jag spyr på gaydiscon och musikaler. Det är så förbannat dåligt utbud på ställen om man vill träffa killar. En gay Pub Anchor eller en gay sportsbar vore t ex inte fel.

Jag lägger mig självklart på listan.

Nick, hoj, stad, ålder och civilstånd (frivilligt)
1. Cyclops, YZF750R, Täby, 30 år och singel
2. Jörgen Karlsson, Sthlm, HD, 39 och (evighets)singel
3. 198, CB400 (övningskör kort till våren), Sörmland, 35 år och singel
4. Xtrnisse, Kawasaki 550 (på väg bort för att ge plats åt Suzuki GSX 750), Stockholm, 21 år och singel (Tror jag...)
5. Jocke R, KLR650, Stockholm, 39 år och singel

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
följande berättelse är helt ointressant och bör ej läsas av någon:

Mini-knutten och två polare var ute en kväll på Söder för att fira att det nu var tre personer i deras kompiskrets som fyllt 18. Deras tidigare erfarenheter sa dem att antal ställen med 18 årsgräns var extremt begränsat, men visst fan skulle man pröva :tummenupp Eftersom mini-knutten var den enda med lite stake fick han gå runt till alla ställen som hade dörrvakt och fråga åldersgräns. Precis innan de tänkt avsluta kvällen på Rival (som de visste var 18) hittade de ett ställe med spartansk utsida och några Arnold-wannabees till dörvakter. Till deras stora förvåning svarade de "18" på mini-knuttens förfrågning om åldersgräns och klev per automatik in, varpå en av biffarna svarade:
- ehh... grabbar, vet ni vad det här är för ställe?
- öhh.... va :va, svarar mini-knutten
- det här är en GAY-klubb.... svarar biffen och pekar på en stoooooor skylt med texten "GAY NIGHTS".
- tack, lyckas mini-knutten hosta fram innan han och sina polare springer iväg till Rival och tar några öl med Anders Lundin för att varva ner.

Där fick ni en trivial anekdot :tummenupp

P.S. Jag är inte homofob och är till och med för homoadoption. Men tänk om någon sett mig gå in på en gayklubb!!!!!!!!

TomasG

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
#Olsson# skrev:
2497378 Bogfestivaler är en skam för människosläktet. Eftersom dessa nissar står och fånar sig, vickar på sina bog-rövar halvnäcka på släpkärror i stan - så förtjänar de att bli ordentligt mobbade.

Om de bara kunde förstå sitt eget bästa. Varför inte jucka häck hemma framför spegeln istället? Eller varför inte dra ihop ett gäng och mötas i tvättstugan där man i grupp kanske kan träna på att försöka få testiklarna att gunga i otakt eller så. Ute på stan mår folk bara illa när de far förbi.

Tänk också på dem som sitter på resturang. Man har kanske betalat 150:- för en just fredagslunch och sedan kommer ett tåg av bogar i stringtrosor utanför fönstret. Man får ju kväljningar och hela lunchen blir förstörd. Äckligt!:mad:

Jag förstår inte riktigt ditt resonemang, för de bögar jag stött på, har klätt sig precis som vilken vanlig kille.. fast bättre..
Visst finns det en o annan som inte gör det, men det finns många straighta både killar o tjejer som får mig att vilja kräkas när de kommer gåendes..

Sen inte för att vara sån, men som det stod tidigare i tråden...

På ett bögställe så är det fullt med straighta tjejer... Det finns väl anledningar varför de hellre umgås med bögar än fotbollshulliganer o annat fulla drägg..

Bögar är vanligtvis: bra klädda, luktar gott, trevliga, ödmjuka, osv osv
Det är tyvärr mer än man kan säga om "genomsnittliga svensson"

Fajjerblejd

Monster Ludde
Gick med
19 Sep 2006
Hoj
-99 Monster 900
mini-knutten skrev:
2497419 följande berättelse är helt ointressant och bör ej läsas av någon:

Mini-knutten och två polare var ute en kväll på Söder för att fira att det nu var tre personer i deras kompiskrets som fyllt 18. Deras tidigare erfarenheter sa dem att antal ställen med 18 årsgräns var extremt begränsat, men visst fan skulle man pröva :tummenupp Eftersom mini-knutten var den enda med lite stake fick han gå runt till alla ställen som hade dörrvakt och fråga åldersgräns. Precis innan de tänkt avsluta kvällen på Rival (som de visste var 18) hittade de ett ställe med spartansk utsida och några Arnold-wannabees till dörvakter. Till deras stora förvåning svarade de "18" på mini-knuttens förfrågning om åldersgräns och klev per automatik in, varpå en av biffarna svarade:
- ehh... grabbar, vet ni vad det här är för ställe?
- öhh.... va :va, svarar mini-knutten
- det här är en GAY-klubb.... svarar biffen och pekar på en stoooooor skylt med texten "GAY NIGHTS".
- tack, lyckas mini-knutten hosta fram innan han och sina polare springer iväg till Rival och tar några öl med Anders Lundin för att varva ner.

Där fick ni en trivial anekdot :tummenupp

P.S. Jag är inte homofob och är till och med för homoadoption. Men tänk om någon sett mig gå in på en gayklubb!!!!!!!!
Sant, den va verkligen ointressant...

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
TomasG skrev:
2497443 Jag förstår inte riktigt ditt resonemang..

Jag vet inte om det hjälper men jag avsåg dessa tåg, på allmän plats, med släpkärror, lastbilar m m, fullt med folk på, som försöker marknadsföra sina idéer genom att dansa halvnakna, jucka med paketet, vifta med pattar eller liknande.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy