GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Kia

Guest
HanneZ skrev:
2496435 Ja precis som andra måste tjata om sin pojkvän i varendaste tråd.

:D Vad skönt det är att se att nån bryr sig... :pannkyss
Trots att du är så bitter och elak i många av dina inlägg så bryr du dig om så mycket och om så många...
Du måste ha väldigt mycket fritid... :pannkyss

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
En sak är säker...
Gaykillar kan inte göra listor! :rolleyes:

Nick, hoj, stad, ålder och civilstånd (frivilligt)
1. Cyclops, YZF750R, Täby, 30 år och singel
2. Jörgen Karlsson, Sthlm, HD, 39 och (evighets)singel
3. 198, CB400 (övningskör kort till våren), Sörmland, 35 år och singel
4. Xtrnisse, Kawasaki 550 (på väg bort för att ge plats åt Suzuki GSX 750), Stockholm, 21 år och singel (Tror jag...)

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Cyclops: Hur kommer det sig att du har tagit användarnamnet ifrån det latinska namnet på "hoppkräfta"?

Cyclops:
cyclops.jpg

andrén

Medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
s1000rr -11 *såld* ……………..Ktm690smc-r 13………….Yamaha R6 -07
Xtrnisse skrev:
2496758 Du glömde raden som också låg under "Mer allmänt"

"mer allmänt, ett starkt ogillande av homosexualitet oavsett motiv, eller också
stark rädsla att möta egna homoerotiska känslor och impulser, dock utan att anses innebära fobi i medicinsk mening."

Haha, det tyckte jag var lite roligt...
Tyckte inte jag glömde nåtning alls...

jag skickade en länk och skrev det har FLER betydelser:)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Chirre skrev:
2496662 Nej, så tror jag inte det är. Idag är det fult att säga att man inte tycker om homosexuella. Vi MÅSTE idag tycka det är halt naturligt att pojkar pussar pojkar och flickor pussar flickor.
Du måste inte tycka något särskilt alls. Men du bör ibland hålla tyst om vad du tycker. Om du tycker att din grannes fru är ful så håller du flabben om den saken, därför att om du säger det till grannen eller hans fru så sårar du dem. Men självklart är du i din fulla rätt att tycka att grannfrun är ful.

Har du inget snällt att säga så säg inget alls. Hur svårt kan det vara? :)

Kia

Guest
Bingo skrev:
2496843 Du måste inte tycka något särskilt alls. Men du bör ibland hålla tyst om vad du tycker. Om du tycker att din grannes fru är ful så håller du flabben om den saken, därför att om du säger det till grannen eller hans fru så sårar du dem. Men självklart är du i din fulla rätt att tycka att grannfrun är ful.

Just det här citatet borde fler härinne på SH ta till sig.... :tummenupp

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Jörgen Karlsson skrev:
2496577 Haha! "Åhnej! Baloou, dumma gamla sluga djungelbjörn!" Det kommer ta mig åratal att bli betraktad som hojåkare och polare i första hand och inte sporthojs hushomo efter denna tråd! :gnissla

Tack!! :tummenupp

Du är redan hojåkare och min polare i första hand, hushomo är ju bara ett idiellt uppdrag :tummenupp

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
andrén skrev:
2496827 Tyckte inte jag glömde nåtning alls...

jag skickade en länk och skrev det har FLER betydelser:)

..sedan tycker jag att du är onödigt sträng mot dig själv som kallar dig homofob i ditt tidgare inlägg. Att i psykisk bemärkelse "starkt ogilla" ngt är nog mer att likna vid människor med tex spindelfobi. Dvs olusten är så stark att den menligt påverkar deras livskvalite till det sämre. De går ständigt och fruktar att möta det som de ogillar osv. Blotta misstanken att tex ngn de skakat hand med är homo får dem att gruva sig hela dagen eller tills de tvättat sig osv.
Din skepsis är nog bara som den hos många andra killar i din ålder.

Själv brukar jag trösta de mest oroliga med att jag inte tänder på mer än en mycket liten bråkdel av de killar jag ser. Och till denna lilla skara är jag därtill alldeles för blyg för att säga ngt. Därav har jag bott själv i hela mitt liv. Så du kan vara lugn! :hihi

Kapten Blåskägg skrev:
2496862 Du är redan hojåkare och min polare i första hand, hushomo är ju bara ett idiellt uppdrag :tummenupp
Vet jag väl! ;)
Toppen! :tummenupp
/J

Last edited:

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Hjuling
Bingo skrev:
2496843 Du måste inte tycka något särskilt alls. Men du bör ibland hålla tyst om vad du tycker. Om du tycker att din grannes fru är ful så håller du flabben om den saken, därför att om du säger det till grannen eller hans fru så sårar du dem. Men självklart är du i din fulla rätt att tycka att grannfrun är ful.

Nu vet jag var ditt namn kommer sig av!

Till ditt inlägg:
BINGO!

Sledneck

Fa si på globbana
Gick med
28 May 2006
Hoj
CBR 900 rr 99:a
d1ce skrev:
2496465 Varför är det så viktigt för dig att berätta om din läggning? Att du är straight.

-@

Tja som sagt vet jag ju inte om jag är straight, bara nått jag tror att jag är.
Antar att jag är 100% straight pga att
sambo och 2 barn kanske inte faller in i under hårdhomo katalogen?
Kanske har jag bara inte vågat att gå in i garderoben ännu??:va
Jag är på intet sätt homofobisk om någon nu skulle tro detta.:tummenupp

vonna

"Katten&q uot ; å ja´
Gick med
8 May 2006
Hoj
Suzuki GSX-R 600 Katana
Gay eller vad?

Cyclops skrev:
2496039 Ja tyvärr. Men tänk om det var tvärtom? Om alla som är gay skriver skit om straighta människor. Intressant tanke va? Ska man inte få köra hoj bara för att man är gay, transa eller bi?

Nu är jag inte ute efter nåt ordkrig utan bara en enkel lista som är helt frivillig.
Kom igen nu. Fyll på!!!

Nope. Min är blå utan kåpor. Har dock varit nära en närsyning med den svarta i Hägernäsrondellen. Missade väjningsplikten gentemot mig...

Hej där. :)

Spelar roll vilken eller vilka läggningar folk har. Det gemensamma här är väl ändå våra kära, väl fungerande, nåja, hojar..*suck*...
Jag har en brorsa som är gay. dessutom bor han i Spanien så det är nog värre än att vara det i Sverige, Ja gay, alltså..*funderar*...
Och ni som har gayfobi eller vad ni nu kallar det. DET SMITTAR inte, ifall ngn tror det....:tungan

Nä mina "kära" vänner, nu går vi in i den mörka årstiden, vilket då förbaskat nog innebär att "Katten" min lilla nyinköpta hoj..*snyft* måste parkeras för vintern.

Jag bara INTE vill det. Nu när jag äntligen fått :arsele ur vagnen och besiktigat den.........Vad trött jag blir.

Nä nu ska jag ut och se om det blir en liten runda eller om jag ska fortsätta läsa inlägg här om gay, eller alla sorter som nu finns. Gillar livet (ibland) med
alla varianter som finns, även i människosläktets kretsar. :tummenupp

"Kör lugnt och var rädda om er därute"! //"Katten å ja"

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
Sledneck skrev:
2497139Antar att jag är 100% straight pga att
sambo och 2 barn kanske inte faller in i under hårdhomo katalogen?

Säg inte det :)

Såg nån dokumentär på tv för ett par år sen om nån gubbe som kom på att han var gay när han var 40+. då hade han redan två ungar och hade varit gift.

I dokumentären så ingick han partnerskap med sin kille...

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
sandstream skrev:
2496663 Men hur många av oss strejta startar en tråd om att vi är just strejta?

Kanske för att "vi" inte behöver göra det då heterosexualitet är norm i samhället? Tycker det känns lite obehagligt att tanken ens dyker upp att HBT-folk inte skulle få prata om något som faktiskt är en stor del av deras liv och identitet.

Världen skulle vara en mycket trevligare plats om alla gav fan i att ettiketera folk efter vem dom delar säng och liv med.

Kapten Blåskägg skrev:
2496862 Du är redan hojåkare och min polare i första hand, hushomo är ju bara ett idiellt uppdrag :tummenupp

I second that!:tummenupp :krama

Last edited:

IronMike

Guest
xfader skrev:
2497157 Säg inte det :)

Såg nån dokumentär på tv för ett par år sen om nån gubbe som kom på att han var gay när han var 40+. då hade han redan två ungar och hade varit gift.

I dokumentären så ingick han partnerskap med sin kille...
Ungefär såhär :rolleyes:

Obs, inte fotat i mitt dockhus (jag har inget sånt, ok)

Bifogat

• gay_family_ad_photo__sm_.jpg
    gay_family_ad_photo__sm_.jpg
    94.8 KB · Visningar: 104

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2496166 jag pollar in som straight, men är alltid beredd att rycka in och häckla homofober närhelst det behövs!:tummenupp

Tack!
Stackars människor, inför det hotet från dig så lider jag en smula med dem! :hihi

Lord Adrian skrev:
2497162
I second that!:tummenupp :krama

Tack! :) :krama

J

Last edited:

Pizzabagarn

Guest
Ironmike - du skulle haft med en docka som såg ut att ha sydeuropeiskt ursprung för nu börjar jag känna mig diskrimenerad. :tungan

Alternativt kan du slänga på han en bagarhatt så är jag nöjd

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...