Gay eller vad?
Cyclops skrev:
2496039 Ja tyvärr. Men tänk om det var tvärtom? Om alla som är gay skriver skit om straighta människor. Intressant tanke va? Ska man inte få köra hoj bara för att man är gay, transa eller bi?
Nu är jag inte ute efter nåt ordkrig utan bara en enkel lista som är helt frivillig.
Kom igen nu. Fyll på!!!
Nope. Min är blå utan kåpor. Har dock varit nära en närsyning med den svarta i Hägernäsrondellen. Missade väjningsplikten gentemot mig...
Hej där.
Spelar roll vilken eller vilka läggningar folk har. Det gemensamma här är väl ändå våra kära, väl fungerande, nåja, hojar..*suck*...
Jag har en brorsa som är gay. dessutom bor han i Spanien så det är nog värre än att vara det i Sverige, Ja gay, alltså..*funderar*...
Och ni som har gayfobi eller vad ni nu kallar det. DET SMITTAR inte, ifall ngn tror det....
Nä mina "kära" vänner, nu går vi in i den mörka årstiden, vilket då förbaskat nog innebär att "Katten" min lilla nyinköpta hoj..*snyft* måste parkeras för vintern.
Jag bara INTE vill det. Nu när jag äntligen fått
ur vagnen och besiktigat den.........Vad trött jag blir.
Nä nu ska jag ut och se om det blir en liten runda eller om jag ska fortsätta läsa inlägg här om gay, eller alla sorter som nu finns. Gillar livet (ibland) med
alla varianter som finns, även i människosläktets kretsar.
"Kör lugnt och var rädda om er därute"! //"Katten å ja"