GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Jaha.........Nu märks det att vädret börjar bli sämre o en del börjar ställa av hojjen ( vilket är alldeless för tidigt ).

Nu skall det ju krigas på SH i en sisådär 7månader !:D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Chirre skrev:
2501910 Tycket du är patetiskt löjlig som anser att din egna åsikt är den enda rätta och att du ber mig hålla tyst för att jag uttrycker min..

Tyckte jag skrev så uttryckligt i mitt tidigare inägg så att även sånna som du skulle förstå vad jag menar.
Oj, vad nu? Om du fattade det som att jag bad dig hålla tyst är du patetiskt trögfattad. Tönt!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Bingo skrev:
2499220 Haha, du hakade upp dig på min skämtsamma förklaring av diametrala motsatser

Nu när jag inte är under influensen av en främmande substans längre så tar jag tillbaka mitt inlägg i ämnet.

Angående date'en där så gick den precis som jag ville/alltid gör.

Nu är det stora problemet hur f*n jag blir av med henne :mad: :argpådato

Dawe

Guest
d1ce skrev:
2496465 Varför är det så viktigt för dig att berätta om din läggning? Att du är straight.

-@
Fullträff!
ALLA människor är måna om sin identitet. Vilket mycke av det här forumet handlar om.

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
RoLLER skrev:
2502444 Nu när jag inte är under influensen av en främmande substans längre så tar jag tillbaka mitt inlägg i ämnet.

På samma sätt som med killar. Var mer petig vem du träffar från början. :tungan

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
RoLLER skrev:

Fan vad du gnäller. Du har nästan lika mycket brudar som vi andra tillsammans och ändå gnäller du :mad:

En annan sitter här, ensam och missförstådd :gråta

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Chirre skrev:
2502024 Jisses..
Sitt inte där och "jissa" dig. Du valde, avsiktligt, att missförstå mitt, välmenande, inlägg och använde ditt "missförstånd" som en förevändning att kasta skit på mig.

För att undvika ytterligare "missförstånd" ber jag dock att få överförtydliga. Man är fri att tänka och säga precis vad man vill. Men om man säger något som man borde insett kan såra någon annan så bör man hålla tyst. Det är normalt folkvett. Man är självklart fri att säga det ändå, men då skall man varken bli förvånad eller börja gråta om man får mothugg. Yttrandefrihet omfattar både rätten att säga något och rätten att svara på något sagt. Någon rätt att stå oemotsagd existerar inte.

Well, nu ska vi se hur det här kan "missförstås"... :)

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Lucius skrev:
2502621 Många bögar på bågar ser det ut som... :rolleyes:

Färre än vad jag trodde. Eller så finns det några båg-bögar kvar i garderoben. Vänta lite så ska jag kolla....

Japp, det fanns några kvar. Dom hälsar att dom kommer snart. :)

Fajjerblejd

Monster Ludde
Gick med
19 Sep 2006
Hoj
-99 Monster 900
Rövhålet är till för att få ut avföring, inte för att bli penetrerat av penisar, gurkor, slip-ons eller vad det nu är ni använder er av..?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Fajjerblejd skrev:
2503528 Rövhålet är till för att få ut avföring, inte för att bli penetrerat av penisar, gurkor, slip-ons eller vad det nu är ni använder er av..?

Merparten av årets anala samlag i riket är nog mellan kille/tjej. En del av dem åker sannolikt tom hoj. Så du får nog föra en allomfattande kampanj. Åke Green kan säkert tänka sig att hjälpa dig.

Mvh
J

Last edited:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Fajjerblejd skrev:
2503528 Rövhålet är till för att få ut avföring, inte för att bli penetrerat av penisar, gurkor, slip-ons eller vad det nu är ni använder er av..?

Hm, måste prova Slip-on i :arsele någon gång. Tack för tipset! :)

Det verkar som att du vill veta mer? Gå till RFSL som har en bra site med mycket info.

http://www.rfsl.se/?p=334

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
En del bögar i tråden säger

"Jag är helt normal som vilken kille somhelst, inte fjollig" ungefär

och blir arga för att man drar alla bögar över en kam (dom är fjollor osv.)

Sen säger ni "De flesta bögar luktar gott, det är något annat än ni medelsvensson" ungefär.

Snacka om dubbelmoral :D "alla bögar är inte samma, vi är olika"
"men ni straighta är illaluktande och har hängbuk" :D

:rolleyes:

Sen skulle jag också vilja säga att ni klagar på att man förutsätter att bögar är fjolliga,
men det tror jag är pga att som ni säger är ni (de flesta) bögar som skrivit i tråden
precis som vemsomhelt, inte fjolliga.
så därför står de fjolliga ut mer än vad ni gör, ni som kanske inte märks överhuvudtaget.

Så då märker "vanliga" killar och fjolliga bögar, så det är ju klart att folk tycker att "alla" bögar är fjollor.

:)

sandstream

Guest
Fajjerblejd skrev:
Du är bara avundsjuk för att din tjej inte vågat testa ännu :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Oddjob skrev:
2503816 En del bögar i tråden säger

"Jag är helt normal som vilken kille somhelst, inte fjollig" ungefär

och blir arga för att man drar alla bögar över en kam (dom är fjollor osv.)

Sen säger ni "De flesta bögar luktar gott, det är något annat än ni medelsvensson" ungefär.

Snacka om dubbelmoral :D "alla bögar är inte samma, vi är olika"
"men ni straighta är illaluktande och har hängbuk" :D

:rolleyes:

Sen skulle jag också vilja säga att ni klagar på att man förutsätter att bögar är fjolliga,
men det tror jag är pga att som ni säger är ni (de flesta) bögar som skrivit i tråden
precis som vemsomhelt, inte fjolliga.
så därför står de fjolliga ut mer än vad ni gör, ni som kanske inte märks överhuvudtaget.

Så då märker "vanliga" killar och fjolliga bögar, så det är ju klart att folk tycker att "alla" bögar är fjollor.

:)

Hej
Tror inte det är ngn av oss homosar som hävdat att vi skulle vara bättre människor. Det är nog välment uppmuntran från sympatiserande straighta i den här tråden.

Så tror jag också att det är. Om ngn möter mig på trottoaren noterar de ej att de just mötte ett homo. (Möjligtvis en motorbög)
Så i den vardagliga medelvärdesbildningen som pågår i alla människors undermedvetna förstärks vrångbilden. Det är därför det, så länge fördomen finns, kan vara bra att "vanliga" killar som jag emellanåt plågar sig att flagga upp det som ingen ser. Såsom några nu gjort i den här tråden.

Målet med homorörelsen är därför att kunna avveckla sig själv brukar jag säga.

Mvh
J

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Jörgen Karlsson skrev:
2503846 Hej
Tror inte det är ngn av oss homosar som hävdat att vi skulle vara bättre människor. Det är nog välment uppmuntran från sympatiserande straighta i den här tråden.

Så tror jag också att det är. Om ngn möter mig på trottoaren noterar de ej att de just mötte ett homo. (Möjligtvis en motorbög)
Så i den vardagliga medelvärdesbildningen som pågår i alla människors undermedvetna förstärks vrångbilden. Det är därför det, så länge fördomen finns, kan vara bra att "vanliga" killar som jag emellanåt plågar sig att flagga upp det som ingen ser. Såsom några nu gjort i den här tråden.

Målet med homorörelsen är därför att kunna avveckla sig själv brukar jag säga.

Mvh
J

:klappar :klappar :klappar

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...