GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Hjuling
Fajjerblejd skrev:
2503528 Rövhålet är till för att få ut avföring, inte för att bli penetrerat av penisar, gurkor, slip-ons eller vad det nu är ni använder er av..?

Så du hävdar att om man gillar analsex så kan man lika gärna eller kanske innerst inne vara homosexuell?!

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
sandstream skrev:
2504461 Bara första gångerna har jag hört, sen blir det ren njutning för båda :D

ett bra förarbete underlättar allt :näsblod

kanske vi skulle lista olika tekniker här nu :D

sandstream

Guest
Gottis skrev:
2504812 ett bra förarbete underlättar allt :näsblod
kanske vi skulle lista olika tekniker här nu :D
Japp, förarbetet kan öppna oanade dörrar :rofl

Det här är nog inte rätt tråd för att diskutera tekniker, även om det skulle vara mycket intressant! :D

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
sandstream skrev:
2505168 Japp, förarbetet kan öppna oanade dörrar :rofl

Det här är nog inte rätt tråd för att diskutera tekniker, även om det skulle vara mycket intressant! :D

*ironi mode on*
självklart så är det rätt tråd vi har ju faktiskt enligt pollen 41 st experter måste ju finnas både passiva och aktiva här

*ironi mode off*

TomasG

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Vit/Röd R1:a 09:a
Hjälp mig doktorn, jag är bög!
- Självklart, följ bara min ordination. Varje morgon, middag och kväll tar ni en liter naturell yoghurt, en liten burk surströmming, tre råa ägg och en citron, kör allt i mixern och drick mixturen kall. - Därefter gör ni paus i behandlingen tills ni åter känner att Ni är på väg att falla in i Bögbeteendet igen. då upprepar ni behandlingen.
- Tack doktorn.
- Ingen orsak.
Sköterskan som hört allt påpekar för läkaren följande:
- Men det hjälper väl inte.
- Nej det vet jag väl, men han får i alla fall reda på vad han ska ha rövhålet till.

*bör läsas med en snutta humor*

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
sandstream skrev:
2504461 Bara första gångerna har jag hört, sen blir det ren njutning för båda :D
"Har jag hört" :rolleyes:

Jaja, vi säger väl det. Av en vän säkert. Vad för strap-on har "din vän" köpt till sin fru? :D

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Retep skrev:
2497307 Vi kanske skulle ha en SH kortege på Pridefstivalen med Cyclops och Jörgen i täten :D

I´m game. Jörgen?

Jocke R skrev:
2497413

Jag lägger mig självklart på listan.

Nick, hoj, stad, ålder och civilstånd (frivilligt)
1. Cyclops, YZF750R, Täby, 30 år och singel
2. Jörgen Karlsson, Sthlm, HD, 39 och (evighets)singel
3. 198, CB400 (övningskör kort till våren), Sörmland, 35 år och singel
4. Xtrnisse, Kawasaki 550 (på väg bort för att ge plats åt Suzuki GSX 750), Stockholm, 21 år och singel (Tror jag...)
5. Jocke R, KLR650, Stockholm, 39 år och singel

Vi syns på QX.

Cyclops a.k.a Hojboy a.k.a Mackan

Zee skrev:
2497707 [SH-internskämt]Nu har jag inte läst hela tråden, men..

Har du provat borra?[/SH-internskämt]

Fråga kolon Varför pratar många bögar sådär gällt? För det har väl endå inte någonting alls med ens sexuella läggning att göra.

Slutsats: De pratar gällt bara för att de vill synas?

Jävlar. Du har listat ut det. Vad ska vi göra nu? :pannkyss

Last edited:

aLcATRAZ

Hårdrock, vad annars?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Ninja ZX-6R '98, Akrapovic Carbon Oval Bolt-on, PiperCross filter, Dynojet, Planad & portad av Grottis (R.I.P.), 13:1 komp.
Är det bara jag som röstat transa bara för att det är kul? :D

/a

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Freedom skrev:
2498672 Du verkar vara väldigt insatt hur SD har det, mer än jag vet, Jag är inte homofob eller vad du nu du kallar dina egna känslor för. Jag upplyste lite bara att att SH inte är det ultimata homosajten utan att det finns andra sajter som är mer lämpade för att föra fram dom homosexuella tankarna på. SH är inte en sexsajt och förhoppningsvis i framtiden inte blir ett forum för sexuell läggning.

Det är det inte heller. QX.se är fan så mycket bättre bögsite. Här på SH pratar vi mest sporthojar. Eller? :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Puh...
Äntligen har jag läst igenom tråden, och den var väl ungefär den blandning jag hade väntat.

Fast några har utsetts till homofober för att dom ogillar PRIDE, det gör jag med, jag ogillar att befästa fördomar om glitter, paljetter och schlagermusik.
Jag ogillar också att den framställer HBT kollektivet som sexfixerade galningar som måste få torrjucka mot varandra på stan.
Vi har prideparad här i stan också (Umeå) och den har jag inget emot, en massa lyckliga människor som går runt och håller varandra i handen och propagerar för större förståelse, utan glitter, paljetter och schlager.

Fast ÅAS så lyssnade jag i fredagas på P3 homo, där dom besökte ett lesbiskt par som alldelens själva befäste alla fördomar.

Om man säger att alla manliga hårfrisörer är bögar så är det en fördom, men om man sedan gör en undersökning och det visar sig att 98% av alla manliga hårfrisörer är bögar, då vete fan om det är en fördom längre, då är det nog fan en regel med några undantag istället. (bara ett exempel, förövrigt är den ende manlige frisör jag känner inte bög)

Jag har själv vänner som är lesbiska, goda vänner, när tjejen jag kände sedan tidigare "outade" så blev jag varken förskräckt eller förfärad, jag blev glad, glad att hon äntligen hade hittat rätt och glad att hon ansåg att jag var så pass intelligent att jag inte skulle tycka sämre om henne för att hon berättade.

Jag känner inga bögar, jag träffar en del på mitt jobb som avsiktligt eller inte talar om att dom är det genom att hänvisa till sin pojkvän, vilket jag inte höjer på ögonbrynet för.

Däremot har jag svårt för fjolliga killar, oavsett om dom är heterosexuella, metrosexuella eller homosexuella.
På samma sätt har jag svårt för "truckerflator", för att det ofta känns som en påklistrad roll, dom är inte sig själva.

Min homofobi har minskat avsevärt med åren, jag är inte helt befriad från fördomar eller åsikter, men jag jobbar mot att bli mer tolerant.

Jörgen känner jag genom forumet IOFS, och han verkar vara en genomtrevlig kille, gillar ungefär samma saker som mig, utom när det kommer till det sexuella, men livet är ju bra mycket mer än så.
Han skruvar med motorcyklar, tändkulemotorer och annat som jag tycker är kul, och då måste han vara en kul typ.

Att han dessutom vågar stå upp för sitt val (både av hoj och livsstil) här gör ju att han framstår som en kille med skinn på näsan.

Vafan, vi är här fär att vi gillar hojar, inte för att dela alla intressen med varandra, men låt oss i alla fall vara TOLERANTA (utom mot dom som kör Guldvinge):)

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Jörgen Karlsson skrev:
2496545 Det är mycket som kan tyckas ointressant, tex att en yngling i Linköping berättar om sitt nya körkort:http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2470974&postcount=2370
Men jag tycker ändå det var roligt att läsa! Grattis! :tummenupp

Det är många som (oavsett läggning) inte borde få adoptera i det här landet kan jag också tycka. I synnerhet efter Bobby-fallet.

"Naturligt" är inget rättsnöre för mig, i naturen förekommer (förutom homosexuella beteenden) bland många djur även hemskheter som: incest, kannibalism osv. Så att ta till termen vad som är "naturligt" och inte är en tankevurpa anser jag. Man ska leva på ett sätt där man kan nå självförverkligande utan att såra eller skada andra varelser, det är en bättre devis än att leva "naturligt" .

Tycker jag...

Mvh
Jörgen

WORD! :pannkyss :tummenupp

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Fajjerblejd skrev:
2503528 Rövhålet är till för att få ut avföring, inte för att bli penetrerat av penisar, gurkor, slip-ons eller vad det nu är ni använder er av..?

Så om en tjej gillar analsex är hon bög :confused:

Munnen använder man ju till en hel del andra saker än vad den ursprungligen skapades för.

Låt folk ägna sig åt vad de vill i sina sovrum, kök m.m. så länge ingen tvingar dig att se på behöver du väl inte bry dig.

Colinabo

Ny medlem
Gick med
8 May 2006
Hoj
sju japanska, två tyska och tre italienska...
Min "homofobi" (om jag någonsin haft någon?) försvann redan i lumpen. Ett av befälen var homosexuell och efter att ha lärt känna honom så har jag aldrig någonsin haft en tanke på att se ner på eller tycka att homosexuella skulle vara "sämre" än vi heterosexuella. Han var dessutom ett av de bästa befälen på hela båten. Kan inte minnas att det någonsin sas något negativt från någon av oss värnpliktiga till honom under det där året. Däremot var det flera av de äldre befälen som var lite elaka mot honom just p.g.a. hans läggning och vi värpliktiga stod flera gånger upp för honom och försvarade honom inför dessa befälen. Vad man tyckte då var ju att de äldre var trångsynta och allt säkert skulle bli bättre när "vi" blev vuxna. Idag kan man tyvärr konstatera att det inte har hänt så mycket på de tjugo åren som gått sedan dess. Folk är lika trångsynta som då och det är skrämmande.

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Jörgen Karlsson skrev:
2503572 Merparten av årets anala samlag i riket är nog mellan kille/tjej. En del av dem åker sannolikt tom hoj. Så du får nog föra en allomfattande kampanj. Åke Green kan säkert tänka sig att hjälpa dig.

Mvh
J

:rofl :rofl :rofl

:tummenupp

Fajjerblejd skrev:

"Slip-ons"? Metaforisk freudian slip maybe? :tungan

Eller du kanske menar strap-on? :pannkyss

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...