GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
d1ce skrev:
2516251 Du, du glömde skriva att det fanns en HD i samlingen av motorcyklar :7peta

Du kommer bli så rostad!! hå-hå-hå-hå hårthårthårt

;)

-@

Oh babyface!! :rullandeu

När du blir stor och har råd med en HD kommer du se att det faktiskt även är en twin. Det är liksom två önskningar på en och samma gång, som dina kindergarten-ägg du vet!! :)

Jag har ju redan gett dig chansen att få dra mot mig med nuvarande 1200-spisen. Det brukar ju resultera i att du blir helt mjällfri när sothoran och jag passerar. I vinter ska jag bygga ny spis så nästa år kommer du att minnas 1200-motorn som ett stilla barnjoller vid en jämförelse.
Frågor på det?

Seså! Gå genast in på ditt rum nu!

;)

/j

KimL skrev:
2516253 Du glömde ett motoralternativ, radtreorna (triumph) :tungan

Någon av dom andra 41 som inte fyllt i listan kanske kör en tvåtaktare eller en triumph, så det kanske dyker upp med tiden vem vet :)

Ja trajjatripplarna e ju rätt bögiga måste jag säga! :hihi Hur kunda jag glömma. Har ju själv kört kawa trepip. 120-graders-vev ska det vara om det ska vara trippel.:rock
Laverda Jota 1200 samt Mirage var andra mulliga tripplar jag minns, de lät rått.:Bugar

Jo kanhända det, tom kanske att det finns damer där. Men vi ska inte pressa vår flock. Jag tycker det är tillräckligt att de röstat anonymt.

/J

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2516274 Oh babyface!! :rullandeu

När du blir stor och har råd med en HD kommer du se att det faktiskt även är en twin. Det är liksom två önskningar på en och samma gång, som dina kindergarten-ägg du vet!! :)

Jag har ju redan gett dig chansen att få dra mot mig med nuvarande 1200-spisen. Det brukar ju resultera i att du blir helt mjällfri när sothoran och jag passerar. Nästa år kommer du minnas 1200-motorn som ett stilla barnjoller vid en jämförelse.
Frågor på det?

Seså! Gå genast in på ditt rum nu!

;)

/j

Ja, min lilleinbillningssjukevän...

Jag vill minnas den tiden du inte var så moppsig och uppstudsig gammal farbror utan kanske lite ödmjuk. Du framhöll hur farsinerande det var att kunna ligga bakom en smöråkande yngling på sin moderata rad-4'a med din uppjagade prostatamissil och du, stressad som en pensionär påväg till snabbköpet med rabattkuponger i högsta hugg innan de ens hunnit öppna för dagen med erbjudande om några kronor billigare torklappar för stjärten.

Jag är rädd om mina vänner, jag förmår inte att förnedra dig så hårt som jag kan med min lilla plastraket. Ditt välmående hamnar i första hand, det vet du bubben :pannkyss

Jag står redo att steka vad som helst, när som helst... I de flesta bemärkelser ;) Förslag mottages varmt

kraaaaam

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
d1ce skrev:
2516353 Ja, min lilleinbillningssjukevän...

Jag vill minnas den tiden du inte var så moppsig och uppstudsig gammal farbror utan kanske lite ödmjuk. Du framhöll hur farsinerande det var att kunna ligga bakom en smöråkande yngling på sin moderata rad-4'a med din uppjagade prostatamissil och du, stressad som en pensionär påväg till snabbköpet med rabattkuponger i högsta hugg innan de ens hunnit öppna för dagen med erbjudande om några kronor billigare torklappar för stjärten.

Jag är rädd om mina vänner, jag förmår inte att förnedra dig så hårt som jag kan med min lilla plastraket. Ditt välmående hamnar i första hand, det vet du bubben :pannkyss

Jag står redo att steka vad som helst, när som helst... I de flesta bemärkelser ;) Förslag mottages varmt

kraaaaam

-@

Så det var där din olyckliga kärlek till mig väcktes? ;) Men jag fläskade ju förbi dig när jag varit artig och legat bakom och tittat klart på din pojkbak?
Vad begär du av mig? Du och jag funkar liksom inte.. Du är för ung, det skulle aldrig accepteras på SH. :pannkyss

Vi kan väl bara vara vänner?

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Eddi skrev:
2516366 detta är SPORTHOJ.com inte GAY.com... :va

Är det något som stör dig?

Sådär skrivs det såfort ämnet som diskuteras stör någon eller ligger i fel forumdel. Den(tråden) ligger knappast i någon av de hojrelaterade delarna på forumet?

-@

Jörgen Karlsson skrev:
2516381 Så det var där din olyckliga kärlek till mig väcktes? ;) Men jag fläskade ju förbi dig när jag varit artig och legat bakom och tittat klart på din pojkbak?
Vad begär du av mig? Du och jag funkar liksom inte.. Du är för ung, det skulle aldrig accepteras på SH. :pannkyss

Vi kan väl bara vara vänner?

Jag har inte skött mig på sistone, jag kanske är till salu?! Du vet vem du ska fråga om pris om du är intresserad... :kär

-@

ps. var tvungen att tänka efter, men du har såvitt jag vet aldrig stekt mig? däremot klagat över mig väldiga framfart på bulten då du försökte hänga på och näst intill kanade av i första böjjen?! :va ds.

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
d1ce skrev:
2516382
Jag har inte skött mig på sistone, jag kanske är till salu?! Du vet vem du ska fråga om pris om du är intresserad... :kär
-@
ps. var tvungen att tänka efter, men du har såvitt jag vet aldrig stekt mig? däremot klagat över mig väldiga framfart på bulten då du försökte hänga på och näst intill kanade av i första böjjen?! :va ds.
Attans. Ja henne prutar man inte omkull så lätt förstås...
Försökte blåsa henne på en femma vid Rosenhill, vilket blick jag fick!

Kanande av? Det var ju inte meningen att du skulle titta i backspegeln och se när jag smög av vägen för att ta en av mina vanliga genvägar genom skogen för att komma först till Tullinge med flattrackern. Inte försöker jag köra om en testosteronstinn tävlingshjärna på bulten heller! :dummer

Det är full muff mellan två rödljus jag pratar om!

Vi kanske ska ta våra äktenskapliga gräl privat? Det känns lite väl exibitionistiskt att ta det här, även om jag vet att du gillar publik. ;)

Kram
J

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2516429 Attans. Ja henne prutar man inte omkull så lätt förstås...
Försökte blåsa henne på en femma vid Rosenhill, vilket blick jag fick!

Kanande av? Det var ju inte meningen att du skulle titta i backspegeln och se när jag smög av vägen för att ta en av mina vanliga genvägar genom skogen för att komma först till Tullinge med flattrackern. Inte försöker jag köra om en testosteronstinn tävlingshjärna på bulten heller! :dummer

Det är full muff mellan två rödljus jag pratar om!

Vi kanske ska ta våra äktenskapliga gräl privat? Det känns lite väl exibitionistiskt att ta det här, även om jag vet att du gillar publik. ;)

Kram
J

Du, jag har försökt både det ena och det andra med den damen. Det har slutat med en hel sminkväska för att dölja de blåtiror och andra blesyrer jag ådragit mig. Passad dig noga! ;) Å andra sidan, hon är la gooo...

Har du sett några backspeglar på min hoj någonsin(historien du förtäljer brister min vän)? Jag vill minnas att det var en darrig och kritvit Jörgen som berättade denna nära dödenupplevelsen väl framme vid Rosenhill, alltså cirka 5minuter efter att jag landat och började min väntan på dig... bönan...

tss... det är ignet gräl, bara konstateranden ;)

-@

Dominator-Rocks skrev:
2516449 Den här tråden verkar vara jäddrigt bögig!:va

Jo, och du vill också få det till att tråden inte passar på sporthoj.com?

-@

Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
d1ce skrev:
2516382 Är det något som stör dig?

Sådär skrivs det såfort ämnet som diskuteras stör någon eller ligger i fel forumdel. Den(tråden) ligger knappast i någon av de hojrelaterade delarna på forumet?

-

amen skämtar du? detta är en sida för hoj intresserade människo som kör hoj... ingen sida där man ska träffa en partner.. ..

eller kanske jag som kommit fel?

Dominator-Rocks

Guest
d1ce skrev:
2516454 Du, jag har försökt både det ena och det andra med den damen. Det har slutat med en hel sminkväska för att dölja de blåtiror och andra blesyrer jag ådragit mig. Passad dig noga! ;) Å andra sidan, hon är la gooo...

Har du sett några backspeglar på min hoj någonsin(historien du förtäljer brister min vän)? Jag vill minnas att det var en darrig och kritvit Jörgen som berättade denna nära dödenupplevelsen väl framme vid Rosenhill, alltså cirka 5minuter efter att jag landat och började min väntan på dig... bönan...

tss... det är ignet gräl, bara konstateranden ;)

-@

Jo, och du vill också få det till att tråden inte passar på sporthoj.com?

-@

:rolleyes: :rolleyes: har jag skrivit det :confused: :va

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Eddi skrev:
2516486 amen skämtar du? detta är en sida för hoj intresserade människo som kör hoj... ingen sida där man ska träffa en partner.. ..

Precis den där typen av frågor har redan ställts i tråden.... och besvarats.
Tror inte du behöver vara orolig.
Jag orkar bara inte svara på samma fråga ännu en gång
/J

Dominator-Rocks

Guest
No offense men jag har alltid sagt att det är lite bögigt att åka HD :D :D

njelger

Guest
Eddi skrev:
2516486 amen skämtar du? detta är en sida för hoj intresserade människo som kör hoj... ingen sida där man ska träffa en partner.. ..

Du bidrar just nu till denna tråd. Bara så du vet. :tungan

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Dominator-Rocks skrev:
2516527 No offense men jag har alltid sagt att det är lite bögigt att åka HD :D :D

Helt rätt :tummenupp. Rob Halford i Judas Priest är ju homo och har ju varvat sin Harley på scenen sedan tidigt 80-tal. Dessutom finns bara ett MC-märke som är RocknRoll, det finns bara ett mc-märke (om inte varumärke öht) som folk gaddar sig med utan att få betalt. Så HD är nog det mesta du vill påstå.

Men att åka nipponstånka med elstart vad är det? Är det RocknRoll? Nää!
Deeet är fjolligt det skulle jag vilja säga. ;)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Eddi skrev:

Amen nej, det gör jag faktiskt inte... Tråden ligger inte i en hojrelaterad forumdel.

Du har uppenbarligen kommit fel eftersom att det i denna tråd diskuteras sexuell läggning och inte hoj eller hojåka.

-@

Dominator-Rocks skrev:
2516501 :rolleyes: :rolleyes: har jag skrivit det :confused: :va

Absolut inte, var bara lite uppe i varv där ett tag ;)

-@

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2516550Men att åka nipponstånka med elstart vad är det? Är det RocknRoll? Nää!
Deeet är fjolligt det skulle jag vilja säga. ;)

Tänk om du var hälften så hård i verkligheten som bakom en dator... ;) Du ska rostas!

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
KimL skrev:
2516597 Klart det är "råckenreåll" att köra stånka med elstart, jag kör ju en sådan, och jag är den ballaste jag vet :D

Visst, visst! Undra vilken hoj Lemmy Kilmister skulle ha föredragit som scenrekvisita, din eller min? :hihi ;)

Jag säger som min syslöjdslärare utbrast till vår klass: Släpp ut mig, jag är bland dårar!!!

Kram
J

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
d1ce skrev:
2516612 Tänk om du var hälften så hård i verkligheten som bakom en dator... ;)

-@

Jaja, jag vet. Jag är bara en liten bitter, blyg, grå och tråkig bög som knappt finns i verkligheten.........

Det var väl därför du smällde upp garageporten och log som en kranskulla redan innan jag stoppat motorn när jag kom till ditt föräldrahem med HD:n för att hjälpa dig att byta din spräckta japanska kvalitetestopp!!!? :tungan

[/QUOTE]

Du ska rostas

-@[/QUOTE]

Jaja, dont blow your topp bara! ;)

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2516672Jaja, dont blow your topp bara! ;)

Prestanda kommer varken smärtfritt eller gratis... Det borde du veta ;) Din desperata kubikjakt veerkar ju inte ha några som helst stopp!

Lycka till, jag får väl helt enkelt sluta köra på 75% gas om du närmar dig

-@

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll