Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
Jörgen Karlsson skrev:2516237Det saknas bara lite sk tvåtaktare...
Ni kanske skulle göra en rajd i talibanforumet. Känns inte helt orimligt att ni kan fynda där.
Jörgen Karlsson skrev:2516237Det saknas bara lite sk tvåtaktare...
d1ce skrev:2516251Du, du glömde skriva att det fanns en HD i samlingen av motorcyklar
Du kommer bli så rostad!! hå-hå-hå-hå hårthårthårt
-@
KimL skrev:2516253Du glömde ett motoralternativ, radtreorna (triumph)
Någon av dom andra 41 som inte fyllt i listan kanske kör en tvåtaktare eller en triumph, så det kanske dyker upp med tiden vem vet
Jörgen Karlsson skrev:2516274Oh babyface!!
När du blir stor och har råd med en HD kommer du se att det faktiskt även är en twin. Det är liksom två önskningar på en och samma gång, som dina kindergarten-ägg du vet!!
Jag har ju redan gett dig chansen att få dra mot mig med nuvarande 1200-spisen. Det brukar ju resultera i att du blir helt mjällfri när sothoran och jag passerar. Nästa år kommer du minnas 1200-motorn som ett stilla barnjoller vid en jämförelse.
Frågor på det?
Seså! Gå genast in på ditt rum nu!
/j
d1ce skrev:2516353Ja, min lilleinbillningssjukevän...
Jag vill minnas den tiden du inte var så moppsig och uppstudsig gammal farbror utan kanske lite ödmjuk. Du framhöll hur farsinerande det var att kunna ligga bakom en smöråkande yngling på sin moderata rad-4'a med din uppjagade prostatamissil och du, stressad som en pensionär påväg till snabbköpet med rabattkuponger i högsta hugg innan de ens hunnit öppna för dagen med erbjudande om några kronor billigare torklappar för stjärten.
Jag är rädd om mina vänner, jag förmår inte att förnedra dig så hårt som jag kan med min lilla plastraket. Ditt välmående hamnar i första hand, det vet du bubben
Jag står redo att steka vad som helst, när som helst... I de flesta bemärkelser Förslag mottages varmt
kraaaaam
-@
Eddi skrev:2516366detta är SPORTHOJ.com inte GAY.com...
Jörgen Karlsson skrev:2516381Så det var där din olyckliga kärlek till mig väcktes? Men jag fläskade ju förbi dig när jag varit artig och legat bakom och tittat klart på din pojkbak?
Vad begär du av mig? Du och jag funkar liksom inte.. Du är för ung, det skulle aldrig accepteras på SH.
Vi kan väl bara vara vänner?
Attans. Ja henne prutar man inte omkull så lätt förstås...d1ce skrev:2516382
Jag har inte skött mig på sistone, jag kanske är till salu?! Du vet vem du ska fråga om pris om du är intresserad...
-@
ps. var tvungen att tänka efter, men du har såvitt jag vet aldrig stekt mig? däremot klagat över mig väldiga framfart på bulten då du försökte hänga på och näst intill kanade av i första böjjen?! ds.
Jörgen Karlsson skrev:2516429Attans. Ja henne prutar man inte omkull så lätt förstås...
Försökte blåsa henne på en femma vid Rosenhill, vilket blick jag fick!
Kanande av? Det var ju inte meningen att du skulle titta i backspegeln och se när jag smög av vägen för att ta en av mina vanliga genvägar genom skogen för att komma först till Tullinge med flattrackern. Inte försöker jag köra om en testosteronstinn tävlingshjärna på bulten heller!
Det är full muff mellan två rödljus jag pratar om!
Vi kanske ska ta våra äktenskapliga gräl privat? Det känns lite väl exibitionistiskt att ta det här, även om jag vet att du gillar publik.
Kram
J
Dominator-Rocks skrev:2516449Den här tråden verkar vara jäddrigt bögig!
d1ce skrev:2516382Är det något som stör dig?
Sådär skrivs det såfort ämnet som diskuteras stör någon eller ligger i fel forumdel. Den(tråden) ligger knappast i någon av de hojrelaterade delarna på forumet?
-
d1ce skrev:2516454Du, jag har försökt både det ena och det andra med den damen. Det har slutat med en hel sminkväska för att dölja de blåtiror och andra blesyrer jag ådragit mig. Passad dig noga! Å andra sidan, hon är la gooo...
Har du sett några backspeglar på min hoj någonsin(historien du förtäljer brister min vän)? Jag vill minnas att det var en darrig och kritvit Jörgen som berättade denna nära dödenupplevelsen väl framme vid Rosenhill, alltså cirka 5minuter efter att jag landat och började min väntan på dig... bönan...
tss... det är ignet gräl, bara konstateranden
-@
Jo, och du vill också få det till att tråden inte passar på sporthoj.com?
-@
Precis den där typen av frågor har redan ställts i tråden.... och besvarats.Eddi skrev:2516486amen skämtar du? detta är en sida för hoj intresserade människo som kör hoj... ingen sida där man ska träffa en partner.. ..
eller kanske jag som kommit fel?
Eddi skrev:2516486amen skämtar du? detta är en sida för hoj intresserade människo som kör hoj... ingen sida där man ska träffa en partner.. ..
Dominator-Rocks skrev:2516527No offense men jag har alltid sagt att det är lite bögigt att åka HD
Eddi skrev:2516486amen skämtar du? detta är en sida för hoj intresserade människo som kör hoj... ingen sida där man ska träffa en partner.. ..
Dominator-Rocks skrev:2516501har jag skrivit det
Jörgen Karlsson skrev:2516550Men att åka nipponstånka med elstart vad är det? Är det RocknRoll? Nää!
Deeet är fjolligt det skulle jag vilja säga.
KimL skrev:2516597Klart det är "råckenreåll" att köra stånka med elstart, jag kör ju en sådan, och jag är den ballaste jag vet
d1ce skrev:2516612Tänk om du var hälften så hård i verkligheten som bakom en dator...
-@
Jörgen Karlsson skrev:2516672Jaja, dont blow your topp bara!
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|