GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Alltså, kan vi komma till den viktiga frågan här, på klubbarna för HBT kollektivet, hur är toadörrarna märkta H, B, T?

Att märka dom med Herr och Dam lär väl bara skapa förvirring T kollektivet kissar i telefonhytterna osv....

Annars ger jag hela tråden :tummenupp , det finns plats för alla här....

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
GuW skrev:
2518268 Alltså, kan vi komma till den viktiga frågan här, på klubbarna för HBT kollektivet, hur är toadörrarna märkta H, B, T?

Att märka dom med Herr och Dam lär väl bara skapa förvirring T kollektivet kissar i telefonhytterna osv....

Annars ger jag hela tråden :tummenupp , det finns plats för alla här....
Såg dina insatser för oss fikusar i Etikettstråden. Tack :tummenupp.
Kunde du inte passat på att rensa lite i den tråden innan du drog eller måste jag?
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2518217&postcount=6
:hihi

Som svar på din fråga. Muggarna är märkta som vanligt, dam och herr. Så finns det även den vanliga symbolen för de med osedvanligt stora skinkor :va :
http://www.salem.se/upload/Miljö- och samhällsbyggnad/Image1.jpg

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jörgen Karlsson skrev:
2518287 Såg dina insatser för oss fikusar i Etikettstråden. Tack :tummenupp.
Kunde du inte passat på att rensa lite i den tråden innan du drog eller måste jag?
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2518217&postcount=6
:hihi

Som svar på din fråga. Muggarna är märkta som vanligt, dam och herr. Så finns det även den vanliga symbolen för de med osedvanligt stora skinkor :va :
http://www.salem.se/upload/Miljö- och samhällsbyggnad/Image1.jpg

Ettikett-tråden lämnade jag innan jag såg det inlägget, men som Einstein en gång sade, "Det är bara universums storlek och människans dumhet som är oändlig, fast det där med universum är jag ju inte säker på förstås"

Du menar inte att det finns en enkom toa för handläggare på försäkringskassan!
Det är IAF så jag föreställer mig ett riktigt byråkratarsle.

Näe, nu ska jag sova, reveljen går 05:30, barn är söta...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
GuW skrev:
2518325 Ettikett-tråden lämnade jag innan jag såg det inlägget, men som Einstein en gång sade, "Det är bara universums storlek och människans dumhet som är oändlig, fast det där med universum är jag ju inte säker på förstås"

Du menar inte att det finns en enkom toa för handläggare på försäkringskassan!
Det är IAF så jag föreställer mig ett riktigt byråkratarsle.

Näe, nu ska jag sova, reveljen går 05:30, barn är söta...

Hahaha!
Jag är böjd att hålla med.

Natti!
/J

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Hoj
RF 900R
jente skrev:
2500300 Vad är det för brudar ni har träffat :confused: ät lite värktablett och ställ upp för fan då :argpådato

Vill killen ha så ska han ju få, för en vacker dag så säger man samma sak tillbax :D :D :D :D

Skön inställning du har! Om jag vågar ska jag citera dig om min dam drabbas av plötslig huvudvärk:tummenupp

sandstream

Guest
Här kommer anledningen till min fråga angående om den sexuella läggningen är medfödd eller inte.

Vad tror ni om följande tanke som jag hörde för några år sedan:

Eftersom homosexualitet under hundratals (kanske tusentals?) år ansetts som tabu så har många bögar tvingats att skaffa familj med barn för att passa in och därmed fört generna vidare.
Ju fler som nu väljer att leva ihop med sin man och därmed inte skaffar några barn, ju färre bögar borde det bli.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
sandstream skrev:
2520029 Här kommer anledningen till min fråga angående om den sexuella läggningen är medfödd eller inte.

Vad tror ni om följande tanke som jag hörde för några år sedan:

Eftersom homosexualitet under hundratals (kanske tusentals?) år ansetts som tabu så har många bögar tvingats att skaffa familj med barn för att passa in och därmed fört generna vidare.
Ju fler som nu väljer att leva ihop med sin man och därmed inte skaffar några barn, ju färre bögar borde det bli.

Men å andra sidan så finns det säkert lika många som lidit sig igenom livet utan "käresta" och dolt sin läggning eller valt att komma ut.

Myth busted.

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Långa farbron skrev:
2520298 Men å andra sidan så finns det säkert lika många som lidit sig igenom livet utan "käresta" och dolt sin läggning eller valt att komma ut.

Myth busted.

Benägen att hålla med dig. Hur många är det inte som kommer ut sent i livet? Sverker Åström till exempel. Man kan inte annat än beundra honom för det han gjort. En stor man.

För övrigt tycker jag att den här tråden har spårat ur ordentligt men be my guest... :yoparty

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Lantis skrev:
2497255 ...har jag varit på en gång. Det var på sveavägen i början av 90 talet...blablabla...osv

En besvikelse?? var att inga bögar stötte på mig. Självförtroendet fick sig en törn. Kompisen som inte var någon skönhet direkt var de på likt flugor på en vecko gammal pizza.

:D Var nog den enda straighta killen på Patricia en söndag för länge sen. Av misstag kan tilläggas, men fan vad kul jag hade!! Dansgolvet var knökfullt med folk som verkligen gav gärnet jämfört med vanliga kvällar. Jag måste vara jäkligt ful jag med för det var flera "potentiella kavaljerer" som tyckte att jag skulle testa en gång för att veta... :D

I korvkön utanför snackade jag med ett gaypar som tyckte att jag skulle passa ihop med en av deras tjejpolare...så jag hade tydligen slängt fram ett visitkort i fyllan.....på morgonen fick jag ett sms: "Tack för igår, snygging...hälsningar ÅKE :confused: :va
Gissa om jag fick tänka till för att minnas gårdagen... :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Zlide skrev:
2520415

:D Var nog den enda straighta killen på Patricia en söndag för länge sen.

Pattan är kul!
"Jag måste vara jäkligt ful"? Jäkligt full måste du väl menat? ;) Du måste ju se hystobra ut. På mig raggar ingen =(

/J

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
KimL skrev:
2520497 Vem är Lemmy Kilmister? Med min kan man göra roliga konster på scen, inte bara stå och låta "brum brum" *hehe* Så tror min hade gått hem där med ;)

Vet man inte vem Lemmy är, ja då har man inte rätt att skyffla hårt i Söderledstunneln. Skärp dig!! Eru motorbög eller?
Det blir stötstångsförnedring på dig!
/J

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2520581 Vet man inte vem Lemmy är, ja då har man inte rätt att skyffla hårt i Söderledstunneln. Skärp dig!! Eru motorbög eller?
Det blir stötstångsförnedring på dig!
/J

<growls>
"...The only thing you need, you know it's gonna be...
Teh ace of spades! The ace of spades!"
</growls>

Edit: ordet "stötstångsförnedring" passar otäckt väl i den här tråden...:hihi

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Lord Adrian skrev:
2520605 <growls>
"...The only thing you need, you know it's gonna be...
Teh ace of spades! The ace of spades!"
</growls>

Edit: ordet "stötstångsförnedring" passar otäckt väl i den här tråden...:hihi
Prexatemente!!
Annars är man "Stonedead forever" :hihi
/J

sandstream

Guest
Långa farbron skrev:
2520298 Men å andra sidan så finns det säkert lika många som lidit sig igenom livet utan "käresta" och dolt sin läggning eller valt att komma ut. Myth busted.
För 100 år sedan eller mer tror jag inte att det var så vanligt att man kom ut ur garderoben.

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Jörgen Karlsson skrev:
2516135 Som en del föräldar agerar på barnens ishockeyträningar och annat så saknas uppenbarligen sjukdomsinsikt.

Salve
/J

Må så vara, hur en del andra föräldrar överhuvudtaget inte agerar är väl ett större problem enligt min filosofi. Du äger inte rätten till barn men du har en förbannad skyldighet (moraliskt) att göra ditt bästa när det kommer till uppfostran.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Blip skrev:
2520666 Må så vara, hur en del andra föräldrar överhuvudtaget inte agerar är väl ett större problem enligt min filosofi. Du äger inte rätten till barn men du har en förbannad skyldighet (moraliskt) att göra ditt bästa när det kommer till uppfostran.

Jag har väl mer än ngn annan visat att jag ogillar uttrycket "rätten till barn"?
Jag kanske misstog mig på du-formen i ditt inlägg.
Förlåt isf.
/J

sandstream skrev:
2520662 Du är född 2000 år för sent :D

Sen kom kristendomen...

...och de lutherska morgonrutinerna ;)

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...