GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Henken

Guest
För ett par år sedan när jag jobbade på Island var vi i Rejkyavik & festade. Mellan förfesten & utgången hamnade vi på gayklubb, 5 st straighta killar, men efter en halvtimme på dansgolvet tyckte vakten att vi skulle gå därifrån :confused: ..så det där med att homosexuella ska vara fördomsfria & öppna vet jag inte om det stämmer...:D

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Henken skrev:
2521636 För ett par år sedan när jag jobbade på Island var vi i Rejkyavik & festade. Mellan förfesten & utgången hamnade vi på gayklubb, 5 st straighta killar, men efter en halvtimme på dansgolvet tyckte vakten att vi skulle gå därifrån :confused: ..så det där med att homosexuella ska vara fördomsfria & öppna vet jag inte om det stämmer...:D

Tyvärr stämmer det inte på alla. Många vill bara umgås med bögar men dom flesta av oss umgås gärna med alla människor. Vakten var nog bara ett pucko med vaccum i hjärnan. :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Henken skrev:
2521636 För ett par år sedan när jag jobbade på Island var vi i Rejkyavik & festade. Mellan förfesten & utgången hamnade vi på gayklubb, 5 st straighta killar, men efter en halvtimme på dansgolvet tyckte vakten att vi skulle gå därifrån :confused: ..så det där med att homosexuella ska vara fördomsfria & öppna vet jag inte om det stämmer...:D

Vakterna på de ställen jag varit på har ibland hyss för sig de med. Agerar konfliktorientat, gillar att få till en utkastning och sånt. Som gäst undrar man ibland vad de håller på med. Men de flesta tycker jag är schyssta. De är ju som dörrvakter i allmänhet och de som vaktar på gayklubb är för den skull sällan homosar själva. En del skäms uppebarligen för att stå i dörren på gayklubb och har problem med det, men sånt ser man inte så mycket nuförtiden. Det har väl blivit mer accepterat plus mer mixad publik dessutom.

Men visst finns det mycket fördomsfulla muppar i vår flock också, det kan jag lova dig!! Voj voj! Det jag retar mig mest på är inkrökta finsnipor med böjelse för VIP-kort, adelsnamn och show-off.

I garaget är man lyckligast!

/J

Henken

Guest
Ska jag vara helt ärlig så berodde det nog på att vi alla dansade barbröstade & jävligt fult :rodnar :3freak
Öl & YMCA :gnissla

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Henken skrev:
2521753 Ska jag vara helt ärlig så berodde det nog på att vi alla dansade barbröstade & jävligt fult :rodnar :3freak
Öl & YMCA :gnissla

Haha! Kan nästan se det framför mig: "ett gäng goa jöttebörjsgrabbar" som festade på samma vis som de brukar göra hemma! :hihi

Henken

Guest
Jörgen Karlsson skrev:
2521793 Haha! Kan nästan se det framför mig: "ett gäng goa jöttebörjsgrabbar" som festade på samma vis som de brukar göra hemma! :hihi

Det var en finne, 3 st Norrlänningar (inkl. mig) & en belgare :hihi

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
KimL skrev:
2520798 That ain´t my kind of music you know, kunde ju sagt motorhead istället så hade jag vetat vilka du syftade på :)

Jag är ju inte en sådan hårding som du som lyssnar på hårdrock och kör HD juuu.. kan inte begära för mycket från mig, bara en liten skånsk mjukis på en stånka ;)

Haha! Jag är en snäll kille jag med och kör rätt lugnt. Tycker det är kul att bjäbba emot ibland bara. :)
Vi HD-muppar är ju lite av minoritet här på SH.
/J

620 Sport

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2006
Hoj
Ducati 620Sport Ducati 900SS
Kan inte låta bli att fundera på hur djuren talat om att de vill ha sex med människor? Men han sa kanske, rör inte på hoven nu om du tycker om det.
Sjuka sjuka människor!

arrow

Ny medlem
Gick med
22 May 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Ursäkta min fråga men........

Hur intressant är det egentligen om folk är homo eller inte på detta forum ??

har hört talas om att det finns nått ställe som heter sylvester eller liknande där denna typen av frågor kanske är mer passande ??

Själv skiter jag fullständigt i om folk gillar joystick eller gamepad :)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy