GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
För övrigt är skönan om "Gotlands bögpluton" en skröna jämförbar med råttan i pizzan...
Gaaaahhhh, Gotlands Bögpluton :rofl Det var det roligaste homofobskämtet jag hört sedan Glenn Killing.

Jag skrattar gott åt homofobi och andra fördomar. Det var ju det som var kärnan i Killinggängets humor, driften med fördomar och stereotyper. I takt med att åren går och man blir äldre upptäcker jag till min stora förvåning och besvikelse att bekanta som jag tidigare uppfattat som fördomsfria inte längre är det. Ingen regel utan undantag, ett fåtal blir befriade från fördomar men majoriteten av de som förändras gör det till det sämre, d v s de blir fördomsfulla och egocentriska. "Jag är bättre än andra, jag har rätt, andra har fel". av det drar jag slutsatsen att fördomar är lika med kulturell monogami. Man måste vilja och våga röra sig utanför ens egna lilla universum och acceptera att det finns andra sätt att leva på som varken är bättre eller sämre än det man själv valt. *Kram*

Last edited:

Zoraxx

Rastlös och lyckligtvis galen
Gick med
2 Mar 2010
Hoj
Yamaha R6 street/stunt, Yamaha R6 (såld), Yamaha WR 400F motard (såld)
Jag gillar bögar. Mindre konkurens om brudarna :p

mángi

Medlem
Gick med
28 Jun 2010
Hoj
2003. Kawasaki ZZR 1200
vad är egentligen grejen ! inte fan yrrar jag i tid och otid om att jag är straight... vad är det för behov man har som gay att behöva tjata om det ständigt... ha fan en parad om det också.. vad är grejen med det ?
var gay för fan om ni gillar det så.. men sluta fan tjata om det överallt.. så kanske ni får leva mer i fred, har den tanken någon gång slagit till ?

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS
vad är egentligen grejen ! inte fan yrrar jag i tid och otid om att jag är straight... vad är det för behov man har som gay att behöva tjata om det ständigt... ha fan en parad om det också.. vad är grejen med det ?
var gay för fan om ni gillar det så.. men sluta fan tjata om det överallt.. så kanske ni får leva mer i fred, har den tanken någon gång slagit till ?

Kunde inte sagt det bättre själv. :tummenupp

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej

Så valde du ju i och för sig själv att gå in i tråden och läsa, så lite spännande var det nog.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Om du läser igenom tråden, så kommer du att se att straighta skrivit mångdubbelt fler inlägg än homobögofilerna.
Grundämnet var uttömt efter ett tiotal inlägg.
Tråden har varit kvar som ett forum för oss med fiskluktande penis att fråga de med fekaliedoftande genitalier om saker inom gaykulturen.
De flesta homosexuella på forumet (liksom i övriga världen) verkar dock ganska trötta på pridefestivaler och fjollerier.

Egentligen är jag lika intresserad av frågan som av hur din partner ser ut, eller vad ni gör i sängen.
Men att driva med personer med andra preferenser är ett av mina nöjen.
Homofobi är ghej.

MC Doktorn

Guest
Om man är homo så är det bara bra om man kan få vara det öppet utan att folk kastar skit på den.
Det stör inte mig, det är deras ensak inte min.

Tycker det är kul att tråden finns och modigt av dem som kliver ur.

Ni som är emot gayparader kanske kan köra en straightparad.

north-korean-army-babes.jpg

Egentligen är jag lika intresserad av frågan som av hur din partner ser ut, eller vad ni gör i sängen.
.

Tror du tycker det är liiiite spännande :arsele

Last edited:

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Vafan, lever den här tråden fortfarande?
Jag har ju både lämnat SH och kommit tillbaka....hahahaha!
Nä ni, att vara gay är så 80-tal, kör ni Katana också eller?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati