Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Fööresten, klipp dig! Nick Carter är inte så hipp längre.
Cyrén for President!
Fööresten, klipp dig! Nick Carter är inte så hipp längre.
Ganska komiskt att ni försöka smöra för bögar på sporthoj.com när hela värden är fylld av så mycket finare skapelser.
Men det är säkert så för vissa...får man inte det ena, nöjer man sig med det andra...
Stämmer väl sisådär. Är ingen böghatare eftersom jag inte har någonting emot de enskilda bögarna i allmänhet. Men homosexualiteten ja...
Hade varit fint om vi återgick till 1934 års lagbok på vissa bitar.
Du är nog bara sur för att din kille (grön tröja på din bild) träffade nån. Fööresten, klipp dig! Nick Carter är inte så hipp längre.
Sen ser jag inte varför homosexualiteten är för ett hot mot dig.
Är du rädd för att trilla dig?
Tror du bögar springer runt och ofredar folk i grupp?
Smittar det?
Släpp hörnflaggan och kom in i 2000 talet istället och låt folk vara som dom är och älska dem för de dem är!
Du behöver inte ligga med dem för det!
Förövrigt är tråden inte till för att uttrycka någon typ av fientlighet emot homosexualiteten utan något heeeeeelt annat.
Vill du diskutera din ståndpunkt i ämnet så startar du en tråd om det och skriver om det där.
Är du säker????
Vad det gäller nick
Jag är sjukt säker
Förövrigt är tråden inte till för att uttrycka någon typ av fientlighet emot homosexualiteten
Själv älskar jag bögar.....det är som att äta tårta tillsammans med nån som bantar. Det blir mer honor över till mig.
En såndär jävla invandrare för stackarna i det andra landet alltså, fy fan för dom jävla invandrarna
Ganska komiskt att ni försöka smöra för bögar på sporthoj.com när hela värden är fylld av så mycket finare skapelser.
Men det är säkert så för vissa...får man inte det ena, nöjer man sig med det andra...
Stämmer väl sisådär. Är ingen böghatare eftersom jag inte har någonting emot de enskilda bögarna i allmänhet. Men homosexualiteten ja...
Hade varit fint om vi återgick till 1934 års lagbok på vissa bitar.
Kan du inte bara säga rakt ut att du hatar homosexuella och svartingar istället?
Invandrarna bara tar det andra landets kvinnor och jobb! Åk hem för fan!
Kan du inte bara säga rakt ut att du hatar homosexuella och svartingar istället?
Förövrigt är tråden inte till för att uttrycka någon typ av fientlighet emot homosexualiteten utan något heeeeeelt annat.
Vill du diskutera din ståndpunkt i ämnet så startar du en tråd om det och skriver om det där.
Jaså så den här tråden va uppe igen Kanske skulle starta en tråd om "lista på vi som gillar elefantsex" Ok jag ska inte stå med på den men bara för att folk ska veta vem som gillar lite hårdare tag.
Maccc! du är min idol
eller.....
Du är nog bara sur för att din kille (grön tröja på din bild) träffade nån. Fööresten, klipp dig! Nick Carter är inte så hipp längre.
Precis, lite av det komiska med alltihop. Först menar bögarna att de är "precis som alla andra" sen startar de trådar bara för deras egen läggning, ungefär som vi andra hade startat en hetrotråd.
Nu är det iofs jag som gick i grönt.
Nu är det iofs jag som gick i grönt.
Kanske lite klumpigt av dig att ta upp det här med att "sur för att inte få kuk" när det är du tillsammans med några andra i den här tråden som gör allt vad ni kan för att imponera på MC-bögarna här inne med förhoppningen att senare kunna snaska balle. Jag har inget emot vare sig killar eller bögar, men ser dem inte med det sexuella ögat.
Som 42-åring som utbildat ett stort antal yngre i Försvaret så är min erfarenhet att den gamla tesen kring killar med problematiserad sexuell självbild gång efter annan bekräftas. Det finns helt enkelt ingen annan grupp killar med så stort behov av att ständigt torgföra sin heterosexualitet samt aversion mot bögar. I umgänget med andra skiner ständigt den sexualfixerade människosynen igenom. Dessa killar röjer sig ofta i sitt tvångsmässiga sätt att kategorisera andra killlar efter hur mycket/lite homo de verkar vara. Jag kan själv i backspegeln se hur jag som ung på 80-talet kunde hemfalla åt det beteendemönstret innan jag hade "kommit ut", ett begrepp som jag till min glädje noterar att det börjar förlora sin betydelse hos yngre i takt med att samhället nu är så mycket mindre fördömande.
Ang gay-etablissemangets sätt att torgföra bögar under tex Pride-festivaler och liknande så har jag sååå många gånger i tråden redan kritiserat detta. Jag anser inte att dragshow, paljetter, Charlotte Perrelli, "glitter, gala och glamour", lösögonfransar osv är ngt felaktigt att vara intresserad av. Men jag tror inte att den bilden av bögar som framhålls gaymedier som QX och Pride gör det lättare för en ung kille som sitter och gruvar sig på pojkrummet med mer traditionellt maskulina intressen att acceptera sin läggning. Bland de homopolare jag har är ju flertalet som jag. Dvs de är såna killar som de "som vet hur bögar är" aldrig skulle anta var bögar om inte jag/vi inte antydde det.
Om den här tråden är onödig eller inte vill jag inte ta ställning till, jag har inte startat den. Men om jag med mina inlägg i tråden kan ha gjort det lättare för ngn smygis att inse att man kan åka hoj, ha kvar sina vanliga motorintresserade polare osv och ändå vara bög så är det ju bra. 8 av 10 inlägg i den här tråden har bara varit jobbiga men nödvändiga att skriva för mig. Jag ser det mer som en plikt. Så varje gång tråden väcks till följd av att ngn ny medlem med problem har upptäckt tråden så är det bara jobbigt. Så det är inte med ngn som helst uppmärksamhetssyfte jag skriver det här inlägget.
Ang SH så tycker jag dock att det är ett forum med generellt bra acceptans. Både moderatorer och medlemmar. Det trodde jag inte när jag joinade eftersom språkbruket är minst sagt lössläppt.
I övrigt kan jag känna mig tveksam till att klä skott för ngt som rör kärlek, eftersom jag aldrig själv varit mer än olyckligt förälskad några gånger, säkert självförvållat. Men av samma anledningen så vill jag ju inte att andra gaykillar/tjejer ofrivilligt ska hamna i den sitsen pga av att de låter de personer som skrämmer dem stjäla deras ungdom och kärleksliv.
Nu får det räcka för den här gången
Ja, varför dyker ingen sån tråd upp? För bögar är ju "precis som alla andra" förutom att de behöver en tråd för sig själva.
Nu har du bytt avatar, men det är fortfarande två killar på bild
Som 42-åring som utbildat ett stort antal yngre i Försvaret så är min erfarenhet att den gamla tesen kring killar med problematiserad sexuell självbild gång efter annan bekräftas. Det finns helt enkelt ingen annan grupp killar med så stort behov av att ständigt torgföra sin heterosexualitet samt aversion mot bögar. I umgänget med andra skiner ständigt den sexualfixerade människosynen igenom. Dessa killar röjer sig ofta i sitt tvångsmässiga sätt att kategorisera andra killlar efter hur mycket/lite homo de verkar vara. Jag kan själv i backspegeln se hur jag som ung på 80-talet kunde hemfalla åt det beteendemönstret innan jag hade "kommit ut", ett begrepp som jag till min glädje noterar att det börjar förlora sin betydelse hos yngre i takt med att samhället nu är så mycket mindre fördömande.
Du motsäger dig själv.Var inte den långhårige killen med på förra bilden också? Lite konstigt att bara ha bilder på sig tillsammans med en annan kille faktiskt, inte för att jag tror maccc är gay men lite konstigt är det faktiskt.
Apropå försvaret och bögar. När man skulle mönstra på KA4 skulle det tydligen finnas en viss läkare, kallad Dr Pung, som alla var livrädda för att råka ut för. Han skulle klämma en på pungen och de som hade klappat till honom hade blivit placerade i den ökända Bögplutonen på Gotland. Detsamma gällde om man var kaxig mot psykologen. Direkt till Bögplutonen på Gotland!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|