GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Ganska komiskt att ni försöka smöra för bögar på sporthoj.com när hela värden är fylld av så mycket finare skapelser. :tuttar

Men det är säkert så för vissa...får man inte det ena, nöjer man sig med det andra... :rolleyes:

Stämmer väl sisådär. Är ingen böghatare eftersom jag inte har någonting emot de enskilda bögarna i allmänhet. Men homosexualiteten ja...
Hade varit fint om vi återgick till 1934 års lagbok på vissa bitar. :)

Smöra å smöra.
Känner Jörgen privat i den riktiga världen där man ses öga mot öga och pratar med munnen.
Och eftersom jag säkert kommer träffa honom igen så kan det ju vara trevligt om man är helt säker på att inte få ett avslaget näsben utan ett "tjeeena hur e leget" (nu är inte Jörgen sådan att han slår folk men näsan är här en metafor för otrevligt bemötande)
Så är ju också med övriga SH medlemmarna som kan poppa upp var som helst.
Så då KAN man ju bete sig här som om det vore den riktiga världen där man ses öga mot öga och pratar med munnen (nu ska ni som pratar med händerna inte ta illa upp då detta förstås också är jämställt att prata med munnen)
Nu kanske du inte tycker det är rätt utan vill gärna passa på att gömma dig bakom ett tangentbord.
Eller så beter du dig illa även där så du sitter ensam framför ett tangentbord bitter som fan.

Du vill gärna återgå till en tidigare gällande inställning.
Kolla bara lagtexten fullt ut så du själv inte faller under nån lag och spärras in på Långbropaviljongen för att benämnas som "otillräknelig" "förbrytartyp" eller något annat och vipps är du instoppad på obestämd tid (håll i tvålen)

Sen ser jag inte varför homosexualiteten är för ett hot mot dig.
Är du rädd för att trilla dig?
Tror du bögar springer runt och ofredar folk i grupp?
Smittar det?

Släpp hörnflaggan och kom in i 2000 talet istället och låt folk vara som dom är och älska dem för de dem är!
Du behöver inte ligga med dem för det!

Förövrigt är tråden inte till för att uttrycka någon typ av fientlighet emot homosexualiteten utan något heeeeeelt annat.
Vill du diskutera din ståndpunkt i ämnet så startar du en tråd om det och skriver om det där.

Du är nog bara sur för att din kille (grön tröja på din bild) träffade nån. Fööresten, klipp dig! Nick Carter är inte så hipp längre.

Är du säker???? :gråta

Last edited:

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Sen ser jag inte varför homosexualiteten är för ett hot mot dig.
Är du rädd för att trilla dig?
Tror du bögar springer runt och ofredar folk i grupp?
Smittar det?

Släpp hörnflaggan och kom in i 2000 talet istället och låt folk vara som dom är och älska dem för de dem är!
Du behöver inte ligga med dem för det!

Förövrigt är tråden inte till för att uttrycka någon typ av fientlighet emot homosexualiteten utan något heeeeeelt annat.
Vill du diskutera din ståndpunkt i ämnet så startar du en tråd om det och skriver om det där.

Är du säker???? :gråta
:tummenupp

Vad det gäller nick
nick-carter-pugs.jpg

Jag är sjukt säker :hihi

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Själv älskar jag bögar.....det är som att äta tårta tillsammans med nån som bantar. Det blir mer honor över till mig.

Hahaha.

Men man orkar inte mer mer än en hona i alla fall.
Månggifte skulle ta livet av mig, och då snackar vi inte death by sex...

Jag skulle vilja sammanfatta det såhär: Homosexuella människor är trevliga människor, ibland givmilda, ibland krävande, ibland rent av jävligt jobbiga, ungefär som människor i stort skulle man kunna säga.

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS
Jaså så den här tråden va uppe igen :) Kanske skulle starta en tråd om "lista på vi som gillar elefantsex" Ok jag ska inte stå med på den men bara för att folk ska veta vem som gillar lite hårdare tag.

Last edited:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
En såndär jävla invandrare för stackarna i det andra landet alltså, fy fan för dom jävla invandrarna :mad:

:D

Invandrarna bara tar det andra landets kvinnor och jobb! Åk hem för fan! :mad:

Ganska komiskt att ni försöka smöra för bögar på sporthoj.com när hela värden är fylld av så mycket finare skapelser. :tuttar

Men det är säkert så för vissa...får man inte det ena, nöjer man sig med det andra... :rolleyes:

Stämmer väl sisådär. Är ingen böghatare eftersom jag inte har någonting emot de enskilda bögarna i allmänhet. Men homosexualiteten ja...
Hade varit fint om vi återgick till 1934 års lagbok på vissa bitar. :)

Kan du inte bara säga rakt ut att du hatar homosexuella och svartingar istället?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Invandrarna bara tar det andra landets kvinnor och jobb! Åk hem för fan! :mad:

Kan du inte bara säga rakt ut att du hatar homosexuella och svartingar istället?

Skall i samla in peningar och hyra ett gäng negeroider som samlagar honom i stjärten?
Kunde vara treligt för honom att få rätt någon gång.

maccc

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
Har ingen!
Jag förstod att det ganska snabbt skulle gå in på personangrepp. Brukar bli så när man saknar argument, sånt som ni i den här tråden lider av.

Precis, lite av det komiska med alltihop. Först menar bögarna att de är "precis som alla andra" sen startar de trådar bara för deras egen läggning, ungefär som vi andra hade startat en hetrotråd.

Den dumdristiga dubbelmoralen ni alla här lever med är bara löjlig. Den är lika patetisk som Jonas Gardell som gjort hela sin karriär på sin läggning och numer inte vill bli presenterad som bög eftersom citat "jag är ju precis som alla andra, en människa och inte en läggning".

Jaså så den här tråden va uppe igen :) Kanske skulle starta en tråd om "lista på vi som gillar elefantsex" Ok jag ska inte stå med på den men bara för att folk ska veta vem som gillar lite hårdare tag.

Ja, varför dyker ingen sån tråd upp? För bögar är ju "precis som alla andra" förutom att de behöver en tråd för sig själva. :huvet

Maccc! du är min idol :yoparty

eller..... :va

Du är nog bara sur för att din kille (grön tröja på din bild) träffade nån. Fööresten, klipp dig! Nick Carter är inte så hipp längre.

Nu är det iofs jag som gick i grönt.

Kanske lite klumpigt av dig att ta upp det här med att "sur för att inte få kuk" när det är du tillsammans med några andra i den här tråden som gör allt vad ni kan för att imponera på MC-bögarna här inne med förhoppningen att senare kunna snaska balle. Jag har inget emot vare sig killar eller bögar, men ser dem inte med det sexuella ögat.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Precis, lite av det komiska med alltihop. Först menar bögarna att de är "precis som alla andra" sen startar de trådar bara för deras egen läggning, ungefär som vi andra hade startat en hetrotråd.

Fast det finns ju en sån...
"Vad säger ni killar-tråden" kan ju knappast räknas som
speciellt inriktad på homosexuella killar...
Fast det klart... Det finns ju bi och homosexuella tjejer här också
så då kanske det belv en homotråd det också?? :hihi
Frugan brukar iofs le när det dyker upp en snygg tjej där.. :yoparty

Men vet du vad det bästa med internet är?
Man behöver faktiskt inte läsa sånt som inte intresserar en!
Så tycker du att det är fel så sk!t i att läsa om det bara, det är
inte svårare än så... Så kan väl vi som är av annan åsikt få ha den
utan att du ska komma och förstöra?

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
Nu är det iofs jag som gick i grönt.

Kanske lite klumpigt av dig att ta upp det här med att "sur för att inte få kuk" när det är du tillsammans med några andra i den här tråden som gör allt vad ni kan för att imponera på MC-bögarna här inne med förhoppningen att senare kunna snaska balle. Jag har inget emot vare sig killar eller bögar, men ser dem inte med det sexuella ögat.

Fan också :rolleyes: det var ju kul!

Det enda vi försöker göra är att öppna ditt sinne, bögar och homosexualiteten är inte farlig. Se det positiva som nån skrev, för varje bög blir det fler tjejer till oss andra :brynad

Vad det gäller ballsnasking så passar jag gärna :gnissla

Gayrörelsen kanske måste få en liten del i samhället, det är väl inte så farligt? hade det inte varit tabu ifrån början hade homosexualitet aldrig varit något speciellt men nu har samhället gjort det, tyvärr. Men det blir bättre! Tycker säkert inte du, men jag!

2010 är bättre än 1932.

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Som 42-åring som utbildat ett stort antal yngre i Försvaret så är min erfarenhet att den gamla tesen kring killar med problematiserad sexuell självbild gång efter annan bekräftas. Det finns helt enkelt ingen annan grupp killar med så stort behov av att ständigt torgföra sin heterosexualitet samt aversion mot bögar. I umgänget med andra skiner ständigt den sexualfixerade människosynen igenom. Dessa killar röjer sig ofta i sitt tvångsmässiga sätt att kategorisera andra killlar efter hur mycket/lite homo de verkar vara. Jag kan själv i backspegeln se hur jag som ung på 80-talet kunde hemfalla åt det beteendemönstret innan jag hade "kommit ut", ett begrepp som jag till min glädje noterar att det börjar förlora sin betydelse hos yngre i takt med att samhället nu är så mycket mindre fördömande.

Ang gay-etablissemangets sätt att torgföra bögar under tex Pride-festivaler och liknande så har jag sååå många gånger i tråden redan kritiserat detta. Jag anser inte att dragshow, paljetter, Charlotte Perrelli, "glitter, gala och glamour", lösögonfransar osv är ngt felaktigt att vara intresserad av. Men jag tror inte att den bilden av bögar som framhålls gaymedier som QX och Pride gör det lättare för en ung kille som sitter och gruvar sig på pojkrummet med mer traditionellt maskulina intressen att acceptera sin läggning. Bland de homopolare jag har är ju flertalet som jag. Dvs de är såna killar som de "som vet hur bögar är" aldrig skulle anta var bögar om inte jag/vi inte antydde det.

Om den här tråden är onödig eller inte vill jag inte ta ställning till, jag har inte startat den. Men om jag med mina inlägg i tråden kan ha gjort det lättare för ngn smygis att inse att man kan åka hoj, ha kvar sina vanliga motorintresserade polare osv och ändå vara bög så är det ju bra. 8 av 10 inlägg i den här tråden har bara varit jobbiga men nödvändiga att skriva för mig. Jag ser det mer som en plikt. Så varje gång tråden väcks till följd av att ngn ny medlem med problem har upptäckt tråden så är det bara jobbigt. Så det är inte med ngn som helst uppmärksamhetssyfte jag skriver det här inlägget.

Ang SH så tycker jag dock att det är ett forum med generellt bra acceptans. Både moderatorer och medlemmar. Det trodde jag inte när jag joinade eftersom språkbruket är minst sagt lössläppt.
I övrigt kan jag känna mig tveksam till att klä skott för ngt som rör kärlek, eftersom jag aldrig själv varit mer än olyckligt förälskad några gånger, säkert självförvållat. Men av samma anledningen så vill jag ju inte att andra gaykillar/tjejer ofrivilligt ska hamna i den sitsen pga av att de låter de personer som skrämmer dem stjäla deras ungdom och kärleksliv.

Nu får det räcka för den här gången

Last edited:

Anders Annell

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Harris Magnum 2
Bögar och Flator

Jag skiter fullständigt om en person är intresserad av det ena eller andra, det är deras ensak och är han/hon trevlig så är väl allt ok. Grejjen med sexualitet är väl att inte göra något mot den/dom andra som den/dom inte vill jag menar är man inne på sado är det väl ok att piska varaandra om man nu tycker om det, inte min grej. Har träffat ett antal trevliga bögar och några otrevliga, dvs som folk är mest. Låt alla få vara sig själva så blir det nog bra.:krama:krama:glömdet

Som 42-åring som utbildat ett stort antal yngre i Försvaret så är min erfarenhet att den gamla tesen kring killar med problematiserad sexuell självbild gång efter annan bekräftas. Det finns helt enkelt ingen annan grupp killar med så stort behov av att ständigt torgföra sin heterosexualitet samt aversion mot bögar. I umgänget med andra skiner ständigt den sexualfixerade människosynen igenom. Dessa killar röjer sig ofta i sitt tvångsmässiga sätt att kategorisera andra killlar efter hur mycket/lite homo de verkar vara. Jag kan själv i backspegeln se hur jag som ung på 80-talet kunde hemfalla åt det beteendemönstret innan jag hade "kommit ut", ett begrepp som jag till min glädje noterar att det börjar förlora sin betydelse hos yngre i takt med att samhället nu är så mycket mindre fördömande.

Ang gay-etablissemangets sätt att torgföra bögar under tex Pride-festivaler och liknande så har jag sååå många gånger i tråden redan kritiserat detta. Jag anser inte att dragshow, paljetter, Charlotte Perrelli, "glitter, gala och glamour", lösögonfransar osv är ngt felaktigt att vara intresserad av. Men jag tror inte att den bilden av bögar som framhålls gaymedier som QX och Pride gör det lättare för en ung kille som sitter och gruvar sig på pojkrummet med mer traditionellt maskulina intressen att acceptera sin läggning. Bland de homopolare jag har är ju flertalet som jag. Dvs de är såna killar som de "som vet hur bögar är" aldrig skulle anta var bögar om inte jag/vi inte antydde det.

Om den här tråden är onödig eller inte vill jag inte ta ställning till, jag har inte startat den. Men om jag med mina inlägg i tråden kan ha gjort det lättare för ngn smygis att inse att man kan åka hoj, ha kvar sina vanliga motorintresserade polare osv och ändå vara bög så är det ju bra. 8 av 10 inlägg i den här tråden har bara varit jobbiga men nödvändiga att skriva för mig. Jag ser det mer som en plikt. Så varje gång tråden väcks till följd av att ngn ny medlem med problem har upptäckt tråden så är det bara jobbigt. Så det är inte med ngn som helst uppmärksamhetssyfte jag skriver det här inlägget.

Ang SH så tycker jag dock att det är ett forum med generellt bra acceptans. Både moderatorer och medlemmar. Det trodde jag inte när jag joinade eftersom språkbruket är minst sagt lössläppt.
I övrigt kan jag känna mig tveksam till att klä skott för ngt som rör kärlek, eftersom jag aldrig själv varit mer än olyckligt förälskad några gånger, säkert självförvållat. Men av samma anledningen så vill jag ju inte att andra gaykillar/tjejer ofrivilligt ska hamna i den sitsen pga av att de låter de personer som skrämmer dem stjäla deras ungdom och kärleksliv.

Nu får det räcka för den här gången

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Nu ska jag kalla Maccc för en riktig hängpung. Det är okej va?

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Nu har du bytt avatar, men det är fortfarande två killar på bild :va

Var inte den långhårige killen med på förra bilden också? Lite konstigt att bara ha bilder på sig tillsammans med en annan kille faktiskt, inte för att jag tror maccc är gay men lite konstigt är det faktiskt. :confused:

Apropå försvaret och bögar. När man skulle mönstra på KA4 skulle det tydligen finnas en viss läkare, kallad Dr Pung, som alla var livrädda för att råka ut för. Han skulle klämma en på pungen och de som hade klappat till honom hade blivit placerade i den ökända Bögplutonen på Gotland. Detsamma gällde om man var kaxig mot psykologen. Direkt till Bögplutonen på Gotland! :crash:lol

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Var inte den långhårige killen med på förra bilden också? Lite konstigt att bara ha bilder på sig tillsammans med en annan kille faktiskt, inte för att jag tror maccc är gay men lite konstigt är det faktiskt. :confused:

Apropå försvaret och bögar. När man skulle mönstra på KA4 skulle det tydligen finnas en viss läkare, kallad Dr Pung, som alla var livrädda för att råka ut för. Han skulle klämma en på pungen och de som hade klappat till honom hade blivit placerade i den ökända Bögplutonen på Gotland. Detsamma gällde om man var kaxig mot psykologen. Direkt till Bögplutonen på Gotland! :crash:lol
Du motsäger dig själv.
Har man grön tröja så kan man inte vara bög.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati