dunderhonung
Vill ha en duke nu!!
Ja, och enligt pollen så är det 66 personer på SH som är glada.
Är du glad?
Ja, och enligt pollen så är det 66 personer på SH som är glada.
Gay = Glad, fast dom har nog sina duster dom medÄr du glad?
Förlåt en dum fråga men vem är detta?
Behöver man verkligen komma ut? räcker det inte med att inskaffa en HD (Eller japansk HD kopia) med fransar.
Kan hålla med om att det är lite 90tal att överhuvudtaget ta upp ämnet.
Du kan vara en svart rysk nazist och köra en stiga åkgräsklippare.
Ingen bryr sig längre.
Tror nästan att vissa saknar tiden då det var tabu.
vad media, politiker och andra myndigheter säger är en sak, hur verkligheten ser ut är en annan. Självklart är det fortfarande oaccepterat med homosexualitet, det vet både du och jag.
Själv hatar jag homosexualiteten av den anledningen att de har dragit med sig allt annat än bara deras egen läggning. Flera dagar med bara gaytema, parader, tv, film, egna restauranger, nattklubbar, magasiner och sist men inte minst, alla äckliga homolagar.
Om homosexuella bara kunde köra sitt race för sig själva så hade jag inte haft några åsikter alls om detta. Nu är det inte så, och det gör mig fly förbannad.
Dessutom blir jag förbannad när jag hör hur bögar, eller kanske än mer bögälskare som själva är strighta, som rasar över uttryck som "du ser lite gay ut" eller "han beter sig lite bögigt" när alla vet att pridefestivalen säger allt om homosexualiteten och hur de klär sig och beter sig.
För de som vill studera ämnet kan jag rekommendera andra avsnittet av tv-showen ullared.
Vad media, politiker och andra myndigheter säger är en sak, hur verkligheten ser ut är en annan. Självklart är det fortfarande oaccepterat med homosexualitet, det vet både du och jag.
Själv hatar jag homosexualiteten av den anledningen att de har dragit med sig allt annat än bara deras egen läggning. Flera dagar med bara gaytema, parader, TV, film, egna restauranger, nattklubbar, magasiner och sist men inte minst, alla äckliga homolagar.
Om homosexuella bara kunde köra sitt race för sig själva så hade jag inte haft några åsikter alls om detta. Nu är det inte så, och det gör mig fly förbannad.
Dessutom blir jag förbannad när jag hör hur bögar, eller kanske än mer bögälskare som själva är strighta, som rasar över uttryck som "du ser lite gay ut" eller "han beter sig lite bögigt" när alla vet att pridefestivalen säger allt om homosexualiteten och hur de klär sig och beter sig.
För de som vill studera ämnet kan jag rekommendera andra avsnittet av TV-showen Ullared.
Förlåt en dum fråga men vem är detta?
Vad media, politiker och andra myndigheter säger är en sak, hur verkligheten ser ut är en annan. Självklart är det fortfarande oaccepterat med homosexualitet, det vet både du och jag.
Själv hatar jag homosexualiteten av den anledningen att de har dragit med sig allt annat än bara deras egen läggning. Flera dagar med bara gaytema, parader, TV, film, egna restauranger, nattklubbar, magasiner och sist men inte minst, alla äckliga homolagar.
För de som vill studera ämnet kan jag rekommendera andra avsnittet av TV-showen Ullared.
A sån e ja.Tihihi! De vet alla som tjänner lilla mej aså...
Nyfiken, hur menar du me det? jag e lite trög nu
Nyfiken, hur menar du me det? jag e lite trög nu
Jörgen måste ju mena att han oftast hittas iförd silverspandex, högklackat och handväskan på bruten handled... För enligt den superintelligenta människan (?) Maccc så ser alla homosexuella ut så... Eller ja... det kanske beror på vilken del av just pridefestivalen Maccc menar... Vissa delar av pridetåget kan ju vara lite utspårat (därav silverspandexen) men han kanske menade föräldradelen, då måste Jörgen se ut som en 40+ tant med skylt i handen..
Faen jörgen... Du har tydligen hur många utseenden som helst...
Aha då e jag med, de är ju så jag känner igen han
Aha då e jag med, de är ju så jag känner igen han
Du tog det på Spandexbiten va??
Kanske jag skulle prova såna där 90-talistiska nedhasade pojkbrallor du hade på båten, där man flashar röv och de obligatoriska björnborgkallingarna. Hett!
Kanske jag skulle prova såna där 90-talistiska nedhasade pojkbrallor du hade på båten, där man flashar röv och de obligatoriska björnborgkallingarna. Hett!
Hahaha man måste ju va under 20 för att de ska funka
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|