GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Riverrafter: Som jag har läst så handlar ofta homosexuella akter om bestraffning och maktutövning och inte något pleasure hos de flesta djurarter.
Sen att jämföra djurarter och människan och sen säga vad som är normalt är ganska vanskligt anser jag då djurlivet ter sig väldigt grundat på instinkter medans vi människor är av en mer tänkande individ.

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
äldre Yamaha
Riverrafter: Som jag har läst så handlar ofta homosexuella akter om bestraffning och maktutövning och inte något pleasure hos de flesta djurarter.
Sen att jämföra djurarter och människan och sen säga vad som är normalt är ganska vanskligt anser jag då djurlivet ter sig väldigt grundat på instinkter medans vi människor är av en mer tänkande individ.

Nej det är inte homosexualitet med en biologisk definition. Homosexualitet är när två individer av samma kön har sex, där båda individer accepterar detta.

Det du pratar om är dominans, och det finns. Men det är något helt annat.
Sedan har du varianten då en av individerna försöker men den andra ignorerar detta, det är inte heller homosexualitet. Kan vara mycket från osäkerhet till överslagshandling, men homosexualitet är det inte.

Sedan finns det homosexuell parbildning, något som är vanligt bland parbildande fåglar.

På frågan om det är rätt att jämföra människor med djur och natur?
Det får var och en avgöra, jag svarar bara på dom som påstår att detta är onaturligt eller mot naturens lagar. Det är det inte.
För en naturvetare är det iaf intressant att sätta människan i sitt sammanhang som en av homoniderna i en evolution som pågått i åtminstone 40 miljoner år om vi pratar om människans utveckling.

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
En tanke om att komma ut och sådär.. Jag tycker mer att det är skit samma. Träffar jag en trevlig kille som jag myser och sådär med så har jag väl inte nån plikt att "komma ut" med det? Är man kär så är man. Orka bry sig om kön? Det känns så 90. ;P

Fårskallen

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
FZ8-N
Behöver man verkligen komma ut? räcker det inte med att inskaffa en HD (Eller japansk HD kopia) med fransar.

Kan hålla med om att det är lite 90tal att överhuvudtaget ta upp ämnet.
Du kan vara en svart rysk nazist och köra en stiga åkgräsklippare.
Ingen bryr sig längre.
Tror nästan att vissa saknar tiden då det var tabu.

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Det här är för mig en ironi utan dess like. Böga/gay/homosexuella vill inte bli kategoriserade eller särbehandlade.

Därför startar man div gayparader och själv generaliserar sig ofta som bättre på mycket än heterofolk. Sen deras egna kateorier får man väl inte räkna in??

Bl.a straight acting och man acting, kommer inte på alla tusen kategorier dom själva har på sig.

Folk blir inte accepterade för det dom är så länge dom tjatar om det. Och överdriver sin existens

Right on! Föreningsbögar är bara SÅ jobbiga! ><
Dessutom förstör dom för vanliga gheykillar.. Tänker svenne i radhuset på bögar så tänker han på överdrivna dragqueens eller Jonas Gardell (som för övrigt är jäkligt cool. Även om hans stil är lite väl utflippad). Det man inte får glömma är att dom är artister. Och ibland undrar jag också om dom är riktigt som dom ska vara. Men en kille som gillar en annan kille för att han är en underbar person som gör en trygg, säker och allt det.. Det är inget fel alls! Bara helt underbar kärlek. ^^

Och givetvis är det drygt med folk som ska tvinga på andra sina åsikter eller känslor. Oavsett om det handlar om vegetarianer, nyblivna föräldrar, vänsteraktivister, fotbollssuporters eller vad det än må vara.

Älska individen, inte könet! :stoltöverattvaragheymenförfegförattkommautsmiley:

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Såg människans närmaste släkting, chimpansen på Planet Earth. Där slog killarna ihjäl tjejerna och käkade upp dem. Så det där med att om det sker i naturen så är det normalt-snacket är jag inte heller med på.

Jag kan hjälpa till o döda argumentet att homofili är "onaturligt bla bla"

Tjejen o hennes vännina var ute o red på sina sto'n (honhäst om nån skulle ha missa det), när de rider förbi en hage med ett enormt nordsvensk sto, börjar vänninans häst tokbrunsta och vägrade låta sig ridas därifrån!

Då trillade poletten ner varför det aldrig hade gått att betäcka henne, hästen var ju lesbisk!

njelger

Guest
Jag kan hjälpa till o döda argumentet att homofili är "onaturligt bla bla"

Tjejen o hennes vännina var ute o red på sina sto'n (honhäst om nån skulle ha missa det), när de rider förbi en hage med ett enormt nordsvensk sto, börjar vänninans häst tokbrunsta och vägrade låta sig ridas därifrån!

Då trillade poletten ner varför det aldrig hade gått att betäcka henne, hästen var ju lesbisk!

Nu trillade min polett ner. Din "bevisning" suger.

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Undra hur många av dessa 4.5% som är kvar inne i garderoben.

Kan inte swedie leta i databasen å publicera vilka som röstat på vad :)

Bögjakt bögjakt bögjakt.............

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Nu trillade min polett ner. Din "bevisning" suger.

Hur då?

Jag har aldrig tyckt att det varit onaturligt eller konstigt att inte 100% av befolkningen har samma läggning. Men verkar vara av en annan uppfattning, en uppfattning som kanske du bestämt dig i förväg för att hålla fast vid.

I så fall är det ju lönlöst att tjafsa med dig.

Kort sagt din trångsynthet. -SUGER!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...