gabor2
Jag steker alla i lite smör!!
Ojojojojoj...
Det här har potential...
Visserligen åkte han och träna 100 graders stoppies högfarts donuts och toppa hojen över en nyplöjd åker men det kanske inte räknas som jobbigt
Ojojojojoj...
Det här har potential...
Ojojojojoj...
Det här har potential...
Skall se till o tanka hojen, och har lyssnat på er 3% oljeblandat, basta. Imorrn skall det förberedas o spännas fast, och packas lite kaffe, vätska lite frukt, handknuten persisk matta..lite verktyg..
Jerry kan ta med extrakrukan till mig, ev hinner jag fixa egen crossdito, lite skydd, stövlar, och en utanpåtröja..
Ps grabbar, kör ni även i regn....?:börjar bli nervig nu..
Lätt att hitta dit? Har aldrig varit där, vilken tid vid Gröndal, är det bara svänga in efter rondellen där??
Man kör oavsett väder. Man blir sjöblöt även den torraste julidag.
Bästa vägen för dig antar jag är Kungsör - E20 - vill minnas det står Gröndal på avfarten, men det är den som är mot Västerås - in genom grindarna (avfarten innan Kvicksund/Västerås).
Krukan tas med. Rediga crosstövlar rekommenderas å det grövsta, och ett par gedigna handskar (tunna dock, tjocka rackare funkar skit, glöm arbetshandskar, etc).
/J
. Imorrn skall det förberedas o spännas fast,
Kom inte med erat hetsande nu igen, det funkade förra gången, men inte längre!
Våga Vägra Sten!
//Team Banjo
Här bangas det, har lyckats att trampa av fotleden på jobbet...pip pip.
/D
Här bangas det, har lyckats att trampa av fotleden på jobbet...pip pip.
/D
fan vad osis,,
å andra sidan så är ju crosstövlar rättså stabila, sen tejp och spännband på det så borde de kanske funka
/nu sitter hasplåten som ett smäck!
spänn bara fast den löst så den står, och efterspänn på lördag så slipper packboxarna i framgaffeln ta onödigt med stryk!
själv har man råbrutaltrimmat sin framgaffel idag, samt flyttat fram styret nån cm bara på prov,
hasplåt ska ordnas imorrn för här bangas inte!
haha det får vi se hur det blir med den saken!
Har själv införskaffat crosskruka, skyddsväst, riktiga stövlar, och en "frän" tröja att ha över som alla tuffingar har Hondan är upptankad, så det är bara smådetaljer kvar, som kasta med lite verktyg, vattenflaska, lite fika eller kaffe.
Vilken tid syns vi vid Gröndal ca? Beroende på hur mkt jag får jag idag..om jag skall hämta kärran sent ikväll eller tidigt imorgon bitti..
Ånyo, tack för inputen
Köp en sån här på biltema,
eller såga till en liten träbit i samma dimension istället.
Funkar kalas.
Gaffelstöd? Behövs det 2 st då?
Mja, jag skiter nog i att känna efter så mycket och hakar på iaf. Sitta hemma när det vankas körning går ju bara inte jag kan vara förste brasvakt annars. Nu kör vi!
/D
Mja, jag skiter nog i att känna efter så mycket och hakar på iaf. Sitta hemma när det vankas körning går ju bara inte jag kan vara förste brasvakt annars. Nu kör vi!
/D
Team Nej Inget - 2009 - Nu KÖR VI! Härligt, smärta är bara ett sätt att tala om att pipigheten är på väg ur kroppen.
/J
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |