Geggmoppetråden

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
:letarsåinnihelveteefterenikonmedenkycklingpå

Du menar denna?!? :D

chickenAnimated.gif

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Haha, jag var först ned med knät på stora hojen, det sägs att du inte ens var ned med det på kartbanan Tony? Jag hade ner det på storbana... ;)

...och kör man chey-spark-cykel-traja har man ingen talan alls. :rofl

Nä, släpp sargen och skaffa geggmoppe, gärna något med för mycket pulver i - det ger livsglädje i kvadrat. :fakta

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Haha, jag var först ned med knät på stora hojen, det sägs att du inte ens var ned med det på kartbanan Tony? Jag hade ner det på storbana... ;)

...och kör man chey-spark-cykel-traja har man ingen talan alls. :rofl

Nä, släpp sargen och skaffa geggmoppe, gärna något med för mycket pulver i - det ger livsglädje i kvadrat. :fakta

Har skrapat på både stor och liten bana! :fakta Dock inte med Kawan... ÄN! Har ju fan inte hunnit köra stor med den än! :D Och det är ju lite jobbigt med en hoj som gör 140 på 1:an på GoCartbana... Vissa tycker ju att det är så läskigt så att de köper motarder istället för att ge sig ut med riktiga maskiner... Fegt va? :tungan

Krypa omkring i skogen i 20km/h och sedan plocka ner cykeln i molekyler... Njahhhh...

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Hoj
Yamaha R1
Har skrapat på både stor och liten bana! :fakta Dock inte med Kawan... ÄN! Har ju fan inte hunnit köra stor med den än! :D Och det är ju lite jobbigt med en hoj som gör 140 på 1:an på GoCartbana... Vissa tycker ju att det är så läskigt så att de köper motarder istället för att ge sig ut med riktiga maskiner... Fegt va? :tungan

Krypa omkring i skogen i 20km/h och sedan plocka ner cykeln i molekyler... Njahhhh...

:fakta

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
...mycket tjöt från illa insatta tycker jag. :D

Dagens filmtips från geggmoppecoachen:

Tougher.than.iron

Moto.the.movie

Båda går att hitta... *host* Moto the movie är sjukt, sjukt vacker, och Tougher than iron är en dokumentär över Erzberg rodeo, tanka, se och framför allt njut.

/åk.sugen

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
för husfridens och julens goda anda måste jag hoppa lördagen ev kan jag få bli utsläppt under söndagen :yoparty

I helgen är jag förmodligen upptagen på lördag, söndag kaaanske kanske kan gå, men ser ändå illa ut då jag har ett eller flera brutna revben och en jävulsk smärta :crash :kryckor

Trodde jag fått böter på bilen häromdagen, men det visade sig bara vara ett beundrarbrev från team banjo :arsele :D

Råsbo lät kul by the way, måste vi prova nån gång :tummenupp :coctailendurosugen

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)

Gör den det bara på gokartbanan lr funkar den så hela tiden:D Att skrapa knäpuckar är kurs ett...kurs två skrapar man krachpuckarna lr så fegar man:crash
Ni törs AAAAldrig skrapa dem posörer:D

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Gör den det bara på gokartbanan lr funkar den så hela tiden:D Att skrapa knäpuckar är kurs ett...kurs två skrapar man krachpuckarna lr så fegar man:crash
Ni törs AAAAldrig skrapa dem posörer:D

Nu är du väl ändå i fel tråd och härjar, posör-gabbe! :hihi

BanjoErik - Fy fan, jag dras med lite pickisfunderingar jag med...praktiskt värre, synd bara att allt ekonomiskt ser ut som det gått genom elva byggfirmor...

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
det ser ut som att vi får börja slås om pickuperna på blocket nu när alla vill ha :sissy

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
BanjoErik - Fy fan, jag dras med lite pickisfunderingar jag med...praktiskt värre, synd bara att allt ekonomiskt ser ut som det gått genom elva byggfirmor...

Fan pickis is teh shizzle grabbar! Synd bara att min är en rostig mitsu-honda hybrid :huvet

Denna skulle man ha, FET PICKIS både ekonomisk och praktisk, ser dessutom ut att inte ha passerat 11 byggfirmor :tummenupp

Ni vågar aldrig :arsele

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
http://www.blocket.se/stockholm/Daihatsu_850_PickUp_24589008.htm?ca=9&w=2

flundrar på att skaffa pickis, en sånn här vore ju perfekt!
helst den camofärgade för att lätt gömma bilen vid körning på otillåtna platser! :tummenupp

Krockar du med en liten fiat, så är du benlös i bästa fall..nej för tusan glöm den Erik!! Sådanna skulle inte få säljas, de är för farliga 0 i säkerhet tyvärr..bättre det slukar 3 liter milen o du får leva vid en ev kollision, man förstår den höga trafikdödligheten i asien, då många lätta små transportbilar ser ut så där..

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...