Rotor
happyshit
:letarsåinnihelveteefterenikonmedenkycklingpå
Du menar denna?!?
:letarsåinnihelveteefterenikonmedenkycklingpå
Du menar denna?!?
Haha, jag var först ned med knät på stora hojen, det sägs att du inte ens var ned med det på kartbanan Tony? Jag hade ner det på storbana...
...och kör man chey-spark-cykel-traja har man ingen talan alls.
Nä, släpp sargen och skaffa geggmoppe, gärna något med för mycket pulver i - det ger livsglädje i kvadrat.
Har skrapat på både stor och liten bana! Dock inte med Kawan... ÄN! Har ju fan inte hunnit köra stor med den än! Och det är ju lite jobbigt med en hoj som gör 140 på 1:an på GoCartbana... Vissa tycker ju att det är så läskigt så att de köper motarder istället för att ge sig ut med riktiga maskiner... Fegt va?
Krypa omkring i skogen i 20km/h och sedan plocka ner cykeln i molekyler... Njahhhh...
för husfridens och julens goda anda måste jag hoppa lördagen ev kan jag få bli utsläppt under söndagen
Trodde jag fått böter på bilen häromdagen, men det visade sig bara vara ett beundrarbrev från team banjo
plocka ner cykeln i molekyler.
Verkar som man får kränga på dubbdäcken till helgen?
Har skrapat på både stor och liten bana! Dock inte med Kawan... ÄN! Har ju fan inte hunnit köra stor med den än! Och det är ju lite jobbigt med en hoj som gör 140 på 1:an på GoCartbana... Vissa tycker ju att det är så läskigt så att de köper motarder istället för att ge sig ut med riktiga maskiner... Fegt va?
Krypa omkring i skogen i 20km/h och sedan plocka ner cykeln i molekyler... Njahhhh...
Gör den det bara på gokartbanan lr funkar den så hela tiden Att skrapa knäpuckar är kurs ett...kurs två skrapar man krachpuckarna lr så fegar man
Ni törs AAAAldrig skrapa dem posörer
BanjoErik - Fy fan, jag dras med lite pickisfunderingar jag med...praktiskt värre, synd bara att allt ekonomiskt ser ut som det gått genom elva byggfirmor...
Nu är du väl ändå i fel tråd och härjar, posör-gabbe!
Lervälling i nacken är inget att fördömma meeen jag gillar nog "mjuk"asfalt bättre så ja...fel tråd som du skrev!!!
Du vågar aldrig.
Gör den det bara på gokartbanan lr funkar den så hela tiden ...
http://www.blocket.se/stockholm/Daihatsu_850_PickUp_24589008.htm?ca=9&w=2
flundrar på att skaffa pickis, en sånn här vore ju perfekt!
helst den camofärgade för att lätt gömma bilen vid körning på otillåtna platser!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|