SGM
BTG 8:20
Hehe, kräng på ba! Men är det inte lite mycket snö nu? piip....
Ja, den här mysiga dubbpremiären sket sig duktigt, ett par dec ospårat är inte alls lika kul som tjäle och lite puder på marken.
Hehe, kräng på ba! Men är det inte lite mycket snö nu? piip....
Känns som det är för mycket snö, det blir bara pannkaka när man försöker köra oplogat och 2 dec snö, man kommer knappt fram i skogen....vilohelg?
Jag känner närapå lite likadant, det är inte kul att ploga nya spår i så här mycket snö...eventuellt kanske köra lite i greenvalley på söndag som backupalternativ, då lär det ha åkts lite på lördagen så det finns spår i skogen...
Humma-humma
På med endurohjul på 640in och bevisa att det går
-12 grader i natt....hoppas på något midare väder i helgen.
Vad bra, då vill vi se att du hakar på där vi kör och inge fjollåka på nån grusväg eller sjöis som är plogad.... oplogat skogsspår, så får vi se om det inte kan klämmas fram nått litet pip ur dig med..
Jag tror merparten här som inte provat, skulle pipa i det värsta cocktailspåret en ljummen sommardag när det är helt torrt i skogen.
Ospårad, djup snö tar bort all åkglädje, på rekordtid, just för att det driver jävligt illa, och styr ännu sämre, det blir inte mycket åkning s.a.s.
Men det är ju jäääävligt lätt att sitta och vara hård bakom skärmen, skaffa er en budgetmoppe nu och haka på, jag tror inte ni vågar.
Det blir Kjula på lördag ändå, vi verkar bli ett gäng, så vi får bryta ihop tillsammans, och sikta på korvgrillningen.
Jag tror merparten här som inte provat, skulle pipa i det värsta cocktailspåret en ljummen sommardag när det är helt torrt i skogen.
Ospårad, djup snö tar bort all åkglädje, på rekordtid, just för att det driver jävligt illa, och styr ännu sämre, det blir inte mycket åkning s.a.s.
Men det är ju jäääävligt lätt att sitta och vara hård bakom skärmen, skaffa er en budgetmoppe nu och haka på, jag tror inte ni vågar.
Det blir Kjula på lördag ändå, vi verkar bli ett gäng, så vi får bryta ihop tillsammans, och sikta på korvgrillningen.
ni har inte tänkt på att NÅGON måste åka först för att spåret ska bli uppkört??
Men... Blir inte motorcykeln smutsig om man kör med den i skogen?
Jag kan inte tänka mig att det är så svårt och ta en skogsslinga. Jag tror att du överdramatiserar det hela lite. OM jag får tag på ett par 19-21 fälgar ska jag minsann visa var skåpet ska stå!
/Vintertristessprovokatöravrang
Men... Blir inte motorcykeln smutsig om man kör med den i skogen?
Jag kan inte tänka mig att det är så svårt och ta en skogsslinga. Jag tror att du överdramatiserar det hela lite. OM jag får tag på ett par 19-21 fälgar ska jag minsann visa var skåpet ska stå!
/Vintertristessprovokatöravrang
Varför i hela friden vill man åka om det inte blir något åka har hela tiden trott att det var åka man var ute efter är det jag som blitt skapligt tutlurad eller är det ni skogstroll som har blitt så svårt tutlurade att det tjuter konstant i era öron
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|