Facebook som gäller om man vill se film på Rapp köra som en skållad råtta och flyga över hoppen
Skållade råttor, är det sådana som puttrar runt lite lagom småmysigt?
Härligt Rapp, nu är det bara att öka.
Se till att få igång ligan med gröngölingar, det är förbaskat kul att vara ett gäng på samma nivå som är ute och härjar.
Nästa helg är det jobb med, men efter det....då jäklar!
alltså, finns det någe bevis för samband mellan psykiska sjukdommar å geggmopeder?
känner att jag fan inte är långt borta
Klart som korvspad - man lär vara lite knepig för att hålla på med geggmopeder.
Valet av hoj blev klockrent, en 450 känns mer passande än vad jag tror en 250 skulle göra. Den känns inte stor och klumpig och jag tror att jag skulle tröttna på effekten i en 250 4-takt
Stora skillnaden är när man börjar åka på attack, och hur länge man orkar hålla i hojen när den körs "in anger" som jänkarna säger, där är en 250 4-t överlägsen - men man skall ju ha kul med, 450n går ju gärna på slangen i tid och otid.
Där är det stor skillnad, 250 2-t är stygg satan, men är ändå enklare än en 450 4-t när man börjar krokna, just för att den stora fyrtaktaren driver på så förbannat, effekten går ner i backen istället för att det spinner bort merparten.
Jag orkade hålla ut längre på tvåtaktaren, det var lite börja om från början-feeling sist på Sala.