Geggmoppetråden

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke

Ja, det sade ju den mesta om Sportis kompetens och var vi kommer att lämna honom! :D

Själv har jag ju den fördelen att jag kan skylla på att du kör 450 men vad ska du skylla på när jag lämnar dig i ett moln av gegga och rök Rappen lille? :D

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Själv har jag ju den fördelen att jag kan skylla på att du kör 450 men vad ska du skylla på när jag lämnar dig i ett moln av gegga och rök Rappen lille? :D

Jag går inte på dagis längre så jag kan medge att någon kan vara bättre än mig och behöver inte skylla på materialet eller liknande :krama

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
:rofl

Det roliga är att ni tre piper runt som små cheyer med flätor (och matchande fräknar) när det väl kommer till skott.

Bring it on, flickor! :fakta :D Fast jag kör ju knappt längre... :död @ arbete

Hondan får lite vård, det börjar se ut som en hoj igen, nya svinglager, nya lager i länkaget, och det fanns ork över att riva isär bakhjulet igår.

Bakfälgen skall ihop med friskt nav, gaffeln skall ses över och få lite frisk gaffelolja, och styrlagret skall kollas/fettas in.

Men efter det...skall ni bli ägda. Igen. :fakta

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
ALLTID materialets fel!!
typ budord nr1!

:fakta så innihelvete! :D

Det roliga är att ni tre piper runt som små cheyer med flätor (och matchande fräknar) när det väl kommer till skott.

Det är ju det som är så kul! :yoparty

Jag går inte på dagis längre så jag kan medge att någon kan vara bättre än mig och behöver inte skylla på materialet eller liknande :krama

Nej men vafaaan... Sluta leka vuxen nu och ordbattla lite! :rolleyes:

Jag har jävligt svårt att tro att varken jag eller sportis är så mycket bättre än någon över huvud taget (på cross alltså). Det är ju bara asroligt att vi är flera gröngölingar som krigar runt och inspirerar varandra till stordåd och det kommer ta flera år innan vi ens kan titulera oss hyfsade crossåkare! Fram tills dess lever vi gott på munlädret! ;)

Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Nytt däck, provrunda i kvarteret avklarat, fin-fin bakbroms nu, däcket lär greppa bra, nya handtag, dödarknappen fungerar bra..nu finns det inga ursäkter längre:tummenupp Förutom en åldrig maskin, åldrig förare, dålig dämpning fram, nu lät jag som en flät-chey:D

Bifogat

• cross.jpg
    cross.jpg
    221.2 KB · Visningar: 44
  • 005.jpg
    005.jpg
    222.4 KB · Visningar: 43
Last edited:

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
Nytt däck, provrunda i kvarteret avklarat, fin-fin bakbroms nu, däcket lär greppa bra, nya handtag, dödarknappen fungerar bra..nu finns det inga ursäkter längre:tummenupp Förutom en åldrig maskin, åldrig förare, dålig dämpning fram, nu lät jag som en flät-chey:D

åja, hojen som tallen spakade förrförra helgen var nog snäppet äldre än din! :tungan
vad ålder gäller så vet jag inte riktigt kanske att du vinner där :D

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11

Jag har för mig att det inte va så länge sen du kom till skott och slutade pipa i trapphoppet på sura eller vart har jag fått de ifrån? :gnissla

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag har för mig att det inte va så länge sen du kom till skott och slutade pipa i trapphoppet på sura eller vart har jag fått de ifrån? :gnissla

:D Du är välkommen att prova trapphoppet. :hihi

Alla former av dubblar är svåra mentalt, har man lite överlevnadsinstinkt så ställer det till det. :huvet

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Någon som är sugen på söndag?

Vart och när? Ingen lust bara att åka länet runt för lite crossåka så gärna i närheten isåfall..

Jien är välkommen att provköra lite cross som han var sugen på, ja är det någon mer som vill prova kan jag låna ut för att provspaka lite:tummenupp

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Vart och när? Ingen lust bara att åka länet runt för lite crossåka så gärna i närheten isåfall..

Jien är välkommen att provköra lite cross som han var sugen på, ja är det någon mer som vill prova kan jag låna ut för att provspaka lite:tummenupp

Har ingen aning. Vad finns det för alternativ som har öppet på söndag? Var är den där Jerry när man behöver honom? :D
Jag åker gärna till Sala igen iofs men om alla andra tänker vara någon annanstans så kommer jag ju gärna dit förstås!

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
:D Du är välkommen att prova trapphoppet. :hihi

Alla former av dubblar är svåra mentalt, har man lite överlevnadsinstinkt så ställer det till det. :huvet

Eftersom att det finns folk som klarar av det så borde jag oxå göra det!! :gnissla sen spelar det ju ingen roll om dom har kört i flera år :rolleyes:

Någon som är sugen på söndag?

Jag är sugen bara jag hinner/har råd att byta drivpaket innan! (Hotellet i Kiruna drog massor av pengar trots att jag redan hade betalat! :huvet)

Last edited:
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...