Två menar du väl då jag hakar på och smutsar ner Tony varv på varv?
AAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA... Bring it biatch!
Två menar du väl då jag hakar på och smutsar ner Tony varv på varv?
AAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA... Bring it biatch!
IT biatch kan du vara själv
......säger baraDå jag har nytt däck snart monterat, fatta vad det grepper i backen, med nytt kopplingsgrepp o wire så pass upp i backspegeln när jag passerar er lite fint
......
Själv har jag ju den fördelen att jag kan skylla på att du kör 450 men vad ska du skylla på när jag lämnar dig i ett moln av gegga och rök Rappen lille?
Jag går inte på dagis längre så jag kan medge att någon kan vara bättre än mig och behöver inte skylla på materialet eller liknande
ALLTID materialets fel!!
typ budord nr1!
Det roliga är att ni tre piper runt som små cheyer med flätor (och matchande fräknar) när det väl kommer till skott.
Jag går inte på dagis längre så jag kan medge att någon kan vara bättre än mig och behöver inte skylla på materialet eller liknande
Munlädret är det ENDA du lever på Trixarn.
Nytt däck, provrunda i kvarteret avklarat, fin-fin bakbroms nu, däcket lär greppa bra, nya handtag, dödarknappen fungerar bra..nu finns det inga ursäkter längre Förutom en åldrig maskin, åldrig förare, dålig dämpning fram, nu lät jag som en flät-chey
Det roliga är att ni tre piper runt som små cheyer med flätor (och matchande fräknar) när det väl kommer till skott.
Jag har för mig att det inte va så länge sen du kom till skott och slutade pipa i trapphoppet på sura eller vart har jag fått de ifrån?
Jag har för mig att det inte va så länge sen du kom till skott och slutade pipa i trapphoppet på sura eller vart har jag fått de ifrån?
Någon som är sugen på söndag?
Vart och när? Ingen lust bara att åka länet runt för lite crossåka så gärna i närheten isåfall..
Jien är välkommen att provköra lite cross som han var sugen på, ja är det någon mer som vill prova kan jag låna ut för att provspaka lite
Du är välkommen att prova trapphoppet.
Alla former av dubblar är svåra mentalt, har man lite överlevnadsinstinkt så ställer det till det.
Någon som är sugen på söndag?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari