Geggmoppetråden

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Last edited:

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Nej då har jag massa annat som måste göras om det inte blir Sura imorgon :tungan Eftersom att jag har varit uppe i Kiruna i veckan så har jag inte hunnit göra saker här hemma.

Haha dina inlägg är bra dom!

Har snackat med Sportis på tfn och bestämt att vi kör på söndag i alla fall. Bana är fortfarande öppet för diskussion dock!

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Okej, jag är sugen på Sala iaf så där ligger min röst!

Jag kan joina på Sala med, om nu vill så:tummenupp

Men vi kan väl slå följe? Jag hänger gärna på låset med därborta, lätt att det går bort så mycket söndag annars då det alltid finns mer att göra på helgen...vi skulle väl kunna bara säga att vi möts vid den lilla ok/q8, macken vid första rondellen när man svängt av vid arosmotet eller:va

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Jag kan joina på Sala med, om nu vill så:tummenupp

Men vi kan väl slå följe? Jag hänger gärna på låset med därborta, lätt att det går bort så mycket söndag annars då det alltid finns mer att göra på helgen...vi skulle väl kunna bara säga att vi möts vid den lilla ok/q8, macken vid första rondellen när man svängt av vid arosmotet eller:va

Awesome! :) Vi kan absolut slå följe, även jag står gärna där och hänger på grinden. Är det inte lite för litet där för tre ekipage? Ska vi inte säga vid den långa P-platsen på 56:an? Alltså den som ligger parallellt med återbruket stenby eller någon annanstans där det är stort?

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Awesome! :) Vi kan absolut slå följe, även jag står gärna där och hänger på grinden. Är det inte lite för litet där för tre ekipage? Ska vi inte säga vid den långa P-platsen på 56:an? Alltså den som ligger parallellt med återbruket stenby eller någon annanstans där det är stort?

Låter bra, vart ligger återbruket stenby då:va:confused:

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
låter bra, vart ligger återbruket stenby då:va:confused:

Jag är allt bra grym på paint! :D Sportis och jag har kommit fram till att vi ses där kl 9.30 så det är bara att komma dit alla som ska åka och vill köra i karavan! :yoparty
Namnlös.jpg

Last edited:

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Ähhh... Man kan ju fylla på i Sala! :tummenupp Dyker upp 9.30!

Blev en kalasdag i Sala, lite kallt i morse och lite hårt på de lösa partierna på banan till att börja med.

Rapp, ja han ÄR rapp, Tony är rapp med, jag är väl mest slapp ha ha:D Känns som man får "valuta" av joggningen redan nu, det är fysiskt att köra varv på varv på varv..försöka slappna av och det spårar, hoppar och har sig hela tiden..

Kul hade vi alla 3, även Discoblade "on" var där med sin gröna fara och hade med sig en kille på en blå dödsraket.

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Blev en kalasdag i Sala, lite kallt i morse och lite hårt på de lösa partierna på banan till att börja med.

Rapp, ja han ÄR rapp, Tony är rapp med, jag är väl mest slapp ha ha:D Känns som man får "valuta" av joggningen redan nu, det är fysiskt att köra varv på varv på varv..försöka slappna av och det spårar, hoppar och har sig hela tiden..

Kul hade vi alla 3, även Discoblade "on" var där med sin gröna fara och hade med sig en kille på en blå dödsraket.

Ja det va verkligen en bra dag! Vi körde alla bra tycker jag och om Rapp (jag) är rapp vettefan! :tungan Man kanske skulle börja träna igen så man orkar med ett helt pass! :död:va Hoppas på att Tony drar upp några fina bilder snart.

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Tackar alla inblandade för en fantastisk dag. Denna gång var vi smarta nog att packa ihop och åka hem innan vi blev så trötta så att vi gick ikull. Banan var som sportis skrev ganska hård ibörjan men blev sedan perfekt förutom de lerfläckar som fann här och var.
Rapp gjorde verkligen skäl för sitt namn idag och både körde och hoppade som fan! :yoparty Helt klart en inspiration för oss andra gröngölingar. Naturligtvis är han bara snabbare än mig och sportis för att han har kraftigare maskin! :fakta :hihi

Några bilder från dagen:
PICT0012.jpg
Sportis intar dödsattackpositionen! :yoparty
PICT0024.jpg
Rapp flög...
PICT0028.jpg
och flög hela dagen! Grymt jobbat för en gröngöling!
PICT0029.jpg
Sportis i platåhoppet. Tyvärr strulade kameran så det blev lite sent.
PICT0031.jpg
Lyckades även fånga ON!
PICT0030.jpg
Sedan fanns det ju vissa andra där att inspireras av! :tummenupp

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Man blir alldeles tårögd boys, ni kan ju! Nu till helgen är det tvådagars inplanerat, får se varthän det bär.

Är lite sugen på något äventyr, Årsunda sägs vara lite kul...kan bli en lördagsutflykt.
Söndag lutar åt rocknroll-sala.

Rapp

Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Man blir alldeles tårögd boys, ni kan ju! Nu till helgen är det tvådagars inplanerat, får se varthän det bär.

Är lite sugen på något äventyr, Årsunda sägs vara lite kul...kan bli en lördagsutflykt.
Söndag lutar åt rocknroll-sala.

Jag är toksugen på Årsunda men jag vet inte hur jag har med släpkärra tyvärr (pappa måste ha skiten men jag kan ju alltid hyra en) och hur mycket mer jag vågar köra innan jag verkligen måste byta kolv och grejer (den har gått 60 timm)? :va Jag måste ju visa mentorn Herr Jerry aka SGM va jag kan och inte kan! :D

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
Jag är toksugen på Årsunda men jag vet inte hur jag har med släpkärra tyvärr (pappa måste ha skiten men jag kan ju alltid hyra en) och hur mycket mer jag vågar köra innan jag verkligen måste byta kolv och grejer (den har gått 60 timm)? :va Jag måste ju visa mentorn Herr Jerry aka SGM va jag kan och inte kan! :D

får låna hillbillytrucken om det kniper :tummenupp

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...