Jag hinner tyvärr inte festa nå ikväll, måste få ihop en av mina hojar iaf
Det är ju det du har lördagen till!
Jag hinner tyvärr inte festa nå ikväll, måste få ihop en av mina hojar iaf
Hans inlägg va till för att misstolkas
Det är ju det du har lördagen till!
är ente alla mina inlägg de? best man shejpar up sig
Nej då har jag massa annat som måste göras om det inte blir Sura imorgon Eftersom att jag har varit uppe i Kiruna i veckan så har jag inte hunnit göra saker här hemma.
Haha dina inlägg är bra dom!
Har snackat med Sportis på tfn och bestämt att vi kör på söndag i alla fall. Bana är fortfarande öppet för diskussion dock!
Okej, jag är sugen på Sala iaf så där ligger min röst!
Jag kan joina på Sala med, om nu vill så
Men vi kan väl slå följe? Jag hänger gärna på låset med därborta, lätt att det går bort så mycket söndag annars då det alltid finns mer att göra på helgen...vi skulle väl kunna bara säga att vi möts vid den lilla ok/q8, macken vid första rondellen när man svängt av vid arosmotet eller
Awesome! Vi kan absolut slå följe, även jag står gärna där och hänger på grinden. Är det inte lite för litet där för tre ekipage? Ska vi inte säga vid den långa P-platsen på 56:an? Alltså den som ligger parallellt med återbruket stenby eller någon annanstans där det är stort?
Jag är allt bra grym på paint!
View attachment 321027
Suverän karta för en "dummie"9:30 där då
Kaffe, smörgås, frukt och EN STOR flaska vatten med trixter
Ähhh... Man kan ju fylla på i Sala! Dyker upp 9.30!
Blev en kalasdag i Sala, lite kallt i morse och lite hårt på de lösa partierna på banan till att börja med.
Rapp, ja han ÄR rapp, Tony är rapp med, jag är väl mest slapp ha ha Känns som man får "valuta" av joggningen redan nu, det är fysiskt att köra varv på varv på varv..försöka slappna av och det spårar, hoppar och har sig hela tiden..
Kul hade vi alla 3, även Discoblade "on" var där med sin gröna fara och hade med sig en kille på en blå dödsraket.
Naturligtvis är han bara snabbare än mig och sportis för att han har kraftigare maskin!
Man blir alldeles tårögd boys, ni kan ju! Nu till helgen är det tvådagars inplanerat, får se varthän det bär.
Är lite sugen på något äventyr, Årsunda sägs vara lite kul...kan bli en lördagsutflykt.
Söndag lutar åt rocknroll-sala.
Jag är toksugen på Årsunda men jag vet inte hur jag har med släpkärra tyvärr (pappa måste ha skiten men jag kan ju alltid hyra en) och hur mycket mer jag vågar köra innan jag verkligen måste byta kolv och grejer (den har gått 60 timm)? Jag måste ju visa mentorn Herr Jerry aka SGM va jag kan och inte kan!
får låna hillbillytrucken om det kniper
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari