Lasker
Member Of PotatoesMc
Ähh fan nu har den här tråden spårat ur lite nu börjar vi om från första inlägget......
Aero skrev:Men med vilken rätt anser du dej ha att göra det i trafiken bland andra människor? Menar du verkligen att andra ska få skylla sig själva för att dom kommer i vägen för dej som har en sån prestandamaskin? Du måste väl ändå hålla med om att nån jävla rim o reson måste det ju finnas, eller? Skulle du tycka att det var okej om jag körde på nån utav dina nära o kära för att dom råkade befinna sig just där som jag skulla köra på bakhjulet med min GSXR? När jag dessutom blir förbannad på dem för att dom kom i vägen för att jag skulle utnyttja alla kusarna i den..Skulle du vilja slå mig på käften då, eller skulle du tycka; ahh det är ok, klart grabben måste få gasa av sig lite. Att morsan råka komma i vägen, det är svinn man får ta... Förklaring tack!!
J-Bone skrev:Men då borde du väl endast köra bana då med tanke på din hoj? Kastar kanske lite sten i glashus här med tanke på min , ok den är inte lika bra "ut ur lådan" som din men det är ändock en superbikeplattform... ehhh.. skulle säga nåt bra här men glömde bort ..
jo, kanske att jag älskar miin hoj oavseett om jag fiskör eller tokgasar... kansek va nåt annat ja skulle säga egentligen?
Goines skrev:Det finns allt för många som köper hojen 'man SKA ha' och sen inte har en aning om hur man hanterar den. Klart man måste ha en R1:a eller GSXR1000..
Ja, jag skulle kunna köpa en GSXR1000 bara för att den är snygg om jag hade $$ till det.
EBS skrev:Jo dom verkar ju verkligen skämmas.... eller inte. Dom verkar mer eller mindre vara stolta över vad dom åstakommit.
http://212.37.5.92/www/forum/showthread.php?threadid=7139&goto=newpost
Det är upp till var och en att inte flytta sig eller bry sig om backspeglarna. Lev med det eller sluta köra. Eller du kanske var på utryckning?Tjoffe skrev:Hur menar du då på vilket sätt är "vi" stolta över vad vi har gjort. Det enda som sägs är ju att sällskapet som vart omkört inte hade uppsikt bakåt och att dom inte vill flytta på sig. Om än i en skämtsam ton.
<snip>
Ugluk skrev:Det är upp till var och en att inte flytta sig eller bry sig om backspeglarna. Lev med det eller sluta köra. Eller du kanske var på utryckning?
/V. Äglus
Tjoffe skrev:Ok men räkna då med att folk irriterar sig o blåser om. Lev med DET eller sluta köra.
Problemet med att bilar trycker mig i arslet har jag aldrig upplevt så det kan jag inte uttala mig om.
Det är INTE upp till var och en att bry sig om backspeglar och flytta sig iaf inte på en tvåfilig motorväg.
Tjoffe skrev:Hur menar du då på vilket sätt är "vi" stolta över vad vi har gjort. Det enda som sägs är ju att sällskapet som vart omkört inte hade uppsikt bakåt och att dom inte vill flytta på sig. Om än i en skämtsam ton.
OK det kanske inte va den snyggaste omkörningen jag har gjort men det va defenetivt inte den värsta heller så allt detta tjaffs är ju bara löjligt. Dessutom var ju inte du där ens så varför så upprörd om du nu inte bara vill vara "bror duktig".
Däremot ska jag passa på att be om ursäkt till Smilee mötte honom lite väl brett på en raksträcka medans jag gjorde en omköring. Så Smilee jag ber om ursäkt det var dumt gjort.
EBS skrev:Läste du och jag samma tråd på PMC-foumet? Om man med en skämtsam ton säger att man bara "körde om där det fanns plats när jag kom" så vete fan om man är så smart funtad. Hur man sen kan sitta och försvara sig i en sån här situation är för mig helt sjukt.
Så du menar att sådana omkörningar är mer regel än undantag när ni är ute och åker? Isåfall är det ju bara en tidsfråga innan ni skapar massdöd på någon motorväg.
Varför jag bryr mig? Ja nu ska vi se, ni utsätter 3 nära vänner till mig för livsfara, som jag egentligen också skulle åkt med, dvs jag hade också kunnat varit där. Då är det väl klart som FAN jag reagerar!
Liwa1 skrev:
Det var inte bara folk från PMC, Mattias var ju tydligen med han med och han är inte med i PMC, han är från Sporthoj...
Mattias skrev:Jag är oskyldig. Jag har ju ingen motorcykel! Dessutom skulle jag kanske inte säga att jag är från sporthoj. Jag är från Rinkeby. Len.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|