Gena i mötande väghalva, tänk efter!

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Goines skrev:
Det tycker jag med. Känns som det blivit en 'hoj av ett bakdrev' nu liksom..

Hur blev det föresten den 22a har du konfenens på dagordningen eller inte?. Jag har lovat en polare att haka på och se Santana (gratisbiljett) och jag vet inte om det krockar?.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Hightuned skrev:
Hur blev det föresten den 22a har du konfenens på dagordningen eller inte?. Jag har lovat en polare att haka på och se Santana (gratisbiljett) och jag vet inte om det krockar?.

Jo. :(

Konferens Ons-Fre och jag fick inte ledigt på Fredagen för min onda, elaka chef. Gå du på Santana. :tummenupp

Norris

Freppa gillar katt,gillar katt Freppa?
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
cresent compakt
Goines skrev:
Tja, jag är inte den som kommer grina nästa gång en 'Potatis' kör ihjäl sig. Hoppas bara ingen oskyldig blir skadad..

Så vad du säger är att alla från potatoesmc ska dö pga några av 50 medlemmar körde om???

Ribban är lagd!

/Norris

Norris

Freppa gillar katt,gillar katt Freppa?
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
cresent compakt
OLJEKYLD GSXR skrev:
130 i vänsterfil på en 90-väg där de i högerfilen kör runt 100-110 är inte i mina ögon slött.....

Men om du kör om en moped då????
Kan inte det uppfattas så som när Pmc (om det nu var dom) körde om er????

Jag menar skillnaden är ju den samma om du Bara kör 130 på 90-väg! :D

Jag vill tilllägga att detta är en sandlåda och att Jag skriver detta på med lilla glimten i ögat, på skämt alltså fast inte enbart men jag hoppas att ni fattar ändock!

Så nu behöver ingen hoppa på mig med arg text! :tummenupp

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
*kjaniz*

Ärligt talat så är det ingen som kör som en dåre för att vara elak mot nån annan. Alla känner till det lyckorus som uppstår vid motorcykelkörning ibland. Ni vet, det där som medför att man svårligen kan besinna sig. Tråkigt att ni kom i kläm denna gång, men kom ihåg att ni kanske är de som klämmer till nästa gång. Live and let live.

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Mattias skrev:
*kjaniz*

Ärligt talat så är det ingen som kör som en dåre för att vara elak mot nån annan. Alla känner till det lyckorus som uppstår vid motorcykelkörning ibland. Ni vet, det där som medför att man svårligen kan besinna sig. Tråkigt att ni kom i kläm denna gång, men kom ihåg att ni kanske är de som klämmer till nästa gång. Live and let live.

Rus? Knarkare där :mad:

Förresten, du kommer väl ikväll Mattias?? :kär

Nu tycker jag att vi alla klämmer i med den vackra förbrödringssången "We shall overcome" så kan ingen vara arg och ledsen sen... :)

Tycker att vår baryton Freppa ska ta tonen först :rock

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
No'rise skrev:
Men om du kör om en moped då????
Kan inte det uppfattas så som när Pmc (om det nu var dom) körde om er????

Jag menar skillnaden är ju den samma om du Bara kör 130 på 90-väg! :D

Jag vill tilllägga att detta är en sandlåda och att Jag skriver detta på med lilla glimten i ögat, på skämt alltså fast inte enbart men jag hoppas att ni fattar ändock!

Så nu behöver ingen hoppa på mig med arg text! :tummenupp

Moppar kör för fort för att jag ska ta mig förbi :p Alltså, det jag klagar på var sättet som omkörningarna skedde, inte hastigheten i sig. Jag är absolut inte den som ska gnälla på att folk kör för fort....... Håller i sak med Mattias förutom att mina omkörningar ligger ett par snäpp under detta.

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Freppa:Två små Minipotatisar sitter o fnissar i soffan när jag nu har spelat upp din fina sång !! :) Jag sa även att det var Farbror Freppa som sjöng !! Så fnissade de ännu mer !! :hej

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Jag känner Smilee och vet att killen kan sin väg utan och innan även om han sover och sitter bak o fram och har käkat prozac ( killen bor ju där ute och kör vägen mer än andra, och nej han äter inte tabletter :p )......Vilka hade inte suttit bland oss idag livslevande om han brännt på som vanligt ?........Tänk på den ....Morgondagen kan vara kul att uppleva den med .....Detta är ingen fortsättning på pajkastningen utan bara en liten önskan om att man ska tänka lite före och gasa gärna hårt men på rätt ställe och under rätt förutsättningar .....Smilees fru och barn vill ha hem killen i ett stycke tror jag nog...........Det är kanske baksidan med grupper/klubbar , man trissar varandra lite mycket vid fel tillfälle kanske, vad vet jag ( jag är grupplös, hopplös,könlös,menlös) , jag är ingen moralnisse men det är tråkigt att läsa om alla som kör ihjäl sig , så är det ..min 50öring bara.

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...