Gjort bort mig,sms exet

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
som rubriken låter,dumt riktigt dumt,speciellt som min ev kommande sambo skulle flytta in.
exet och jag har en grov jargong,det utan att mena något speciellt med det,x et började sms och jag hängde på,viket jag begrep att det var dumt,men min blivande sambo läste det,inte bra:(
funderar om jag ska fjäska hålla ut alla frågor eller lägga ner direkt.
mitt fel alltihop,men kan säga det var sms och inget annat,och hade aldrig blivit mer av det heller,men det skrivna ordet är som det är,ironi och sarkasm uppfattas oftas inte i andra hand.
fel forum för detta säkert...men är ganska låg nu...
jag vet fan inte vad jag ska göra,älskar blivande sambon,men frågan om det blir nån samboskap överhuvudtaget nu,fan vad korkad man är i bland...
ord kan såra mer än vad man tror....
har inte varit otrogen och kommer inte vara det heller,men hur ska jag få hnne att tro mig? älskar hennes två barn också,och de mig.
man lär sig aldrig,fan fan fan...
förstår om hon aldrig vill se mig mer,det tar två sekunder att förstöra ett förtroende ,en livstid att bygga upp det igen.
alla tips är välkomna,fast jag tror det går åt h-e,tyvärr
fast jag förstår henne och kan inte förebrå henne om hon lämnar mig,det var ganska grov jargong,men jag föll in i snacket från gamla tider,och tänkte inte så mycket på det tyvärr.
kan bara hoppas på att hon har ett större hjärta än mig,och jag har ett stort hjärta men hade det varit tvärtom så hade jag nog också varit tveksam.
älskar dig minna,av hela mitt hjärta,förlåt räcker inte det vet jag men det är precis så som jag sagt.
hade jag inte älskat dig så hade jag inte försökt ens...
med risk att göra bort mig men,,,,,,klick

Tommy.exe

Guest
Det gills inte.

Varför? Hon hade inte i din telefon att göra. Inget som hon läst i din telefon utan din explicita tillåtelse kan någonsin bli föremål för diskussion.

Den linjen har jag valt i liknande situationer då fruntimmer rotat i mitt skit, och det har funkat för mig.
Barnen kluddar ju till det här dock. Barnen är ju viktigast, av allt, alltid.

Sen är du ett jävla arsel som ens har kontakt med ditt ex och allra helst skickar så hemska sms.
Skäms!

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
jobbigt värre!
vad skrev du som är så farligt då?

tja,hon hade köpt string efter gastrik by pass,jag sa lite väl ovalda ord om vad jag ville göra med stringtrosan bla,hon vet att jag skojar,jag vet att jag skojar,för det kommer aldrig att hända,men jag skrev de orden bla,och lite till,minna läste det,både dumt och jävligt onödigt av mig,sen kan jag liksom inte förklara på ett bra sätt så hon tror mig heller
men jag får skylla mig själv,men ångrar mig det grövsta.
hur ska jag förklara att det var ett internt skämt? det går liksom inte,och ju mer jag försöker så dessto värre blir det.
vill inte men antar att jag blir singel snart,kan tillägga att exet som jag visserligen tycker om på ett sätt,hon och jag kommer aldrig bli mer än x,för det funkar inte och kommer aldrig göra.
men älskar hennes tre barn som jag vill hålla kontakten med och det är väl heller inte så poppis hemma,exet och barn o allt vi har bott i hop

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Även om de e lockande i tanken ibland å de "bara" e sms så e de inte ok å flirta omkring i ett förhållande, been there, done that... Åas e de inte ok å läsa folks sms heller! Lättare för dej å känna dej skyldig då du vet att de va fel samt att du blev påkommen... Hoppas allt löser sej te eran fördel :krama

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
Det gills inte.

Varför? Hon hade inte i din telefon att göra. Inget som hon läst i din telefon utan din explicita tillåtelse kan någonsin bli föremål för diskussion.

Den linjen har jag valt i liknande situationer då fruntimmer rotat i mitt skit, och det har funkat för mig.
Barnen kluddar ju till det här dock. Barnen är ju viktigast, av allt, alltid.

Sen är du ett jävla arsel som ens har kontakt med ditt ex och allra helst skickar så hemska sms.
Skäms!

sant,men det började oskyldigt och blev värre och värre,jo jag skäms

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
tja,hon hade köpt string efter gastrik by pass,jag sa lite väl ovalda ord om vad jag ville göra med stringtrosan bla,hon vet att jag skojar,jag vet att jag skojar,för det kommer aldrig att hända,men jag skrev de orden bla,och lite till,minna läste det,både dumt och jävligt onödigt av mig,sen kan jag liksom inte förklara på ett bra sätt så hon tror mig heller
hur ska jag förklara att det var ett internt skämt? det går liksom inte,och ju mer jag försöker så dessto värre blir det.
vill inte men antar att jag blir singel snart,kan tillägga att exet som jag visserligen tycker om på ett sätt,hon och jag kommer aldrig bli mer än x,för det funkar inte och kommer aldrig göra.
men älskar hennes tre barn som jag vill hålla kontakten med och det är väl heller inte så poppis hemma,exet och barn o allt vi har bott i hop

Först av allt: Är du helt jävla dum i huvudet som håller på med sånt med exet? Om man nu har kontakt med ett ex när man är i ett förhållande ska det högst vara på vänskaplig nivå. Inte kompisnivå.

Förklara för din nuvarande, och om inte det funkar, be ditt ex ringa henne och förklara hur det ligger till. Funkar inte det är du nog tyvärr böckling.

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
Även om de e lockande i tanken ibland å de "bara" e sms så e de inte ok å flirta omkring i ett förhållande, been there, done that... Åas e de inte ok å läsa folks sms heller! Lättare för dej å känna dej skyldig då du vet att de va fel samt att du blev påkommen... Hoppas allt löser sej te eran fördel :krama

jag visste det var fel,men...ja du kan ju tänka själv,man glömmer sig,ska bara ...heter det ju
det gick år helvete
kan bara skriva min historia,som varnande exempel
jag får skylla mig själv,men det värsta är att minna kommer nog aldrig lita på mig mer,vi har varit vänner i 20 år...
så det är inte vilken brud som helst.
kommer förlora min bästa vän och min blivande sambo,fan fan fan:huvet

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
Först av allt: Är du helt jävla dum i huvudet som håller på med sånt med exet? Om man nu har kontakt med ett ex när man är i ett förhållande ska det högst vara på vänskaplig nivå. Inte kompisnivå.

Förklara för din nuvarande, och om inte det funkar, be ditt ex ringa henne och förklara hur det ligger till. Funkar inte det är du nog tyvärr böckling.
du har helt rätt i allt,men gjort är gjort,och det bara blev,sms at en vecka men det räcker...knappt en vecka 4 dagar

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Internt skämt har man inte med x när man har en ny! Kan föreställa mig hur sårad din nuvarande måste känna sig när du skämtar snuskigt med ditt ex! Undra hur du hade reagerat om du läst din tjejs mobil och hon haft interna sexskämt med sitt ex. Tror inte du varit speciellt förlåtande då.

Sen håller jag med tommy att man ska lita så mycket på sin partner att man inte känner ett behov av att läsa dennes sms. Dock brukar vi tjejer ha ett rätt så bra sjätte sinne när det kommer till sånt och vet när det behövs. ;)

I denna situation blir det tyvärr allt eller inget, antingen behåller du din nuvarande och säger upp all bekantskap med ditt ex. Eller så väljer du vänskapen med ditt ex och förlorar din nuvarande.

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
du har helt rätt i allt,men gjort är gjort,och det bara blev,sms at en vecka men det räcker...knappt en vecka 4 dagar

säkert fler här som har liknande erfarenheter,jag vet att jag gjort fel,mycket fel,men hjälper knappast att ta sig av daga eller hur? hur ska jag lösa detta på bästa sätt jo jag är dum i huvudet det vet jag redan

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
Internt skämt har man inte med x när man har en ny! Kan föreställa mig hur sårad din nuvarande måste känna sig när du skämtar snuskigt med ditt ex! Undra hur du hade reagerat om du läst din tjejs mobil och hon haft interna sexskämt med sitt ex. Tror inte du varit speciellt förlåtande då.

Sen håller jag med tommy att man ska lita så mycket på sin partner att man inte känner ett behov av att läsa dennes sms. Dock brukar vi tjejer ha ett rätt så bra sjätte sinne när det kommer till sånt och vet när det behövs. ;)

I denna situation blir det tyvärr allt eller inget, antingen behåller du din nuvarande och säger upp all bekantskap med ditt ex. Eller så väljer du vänskapen med ditt ex och förlorar din nuvarande.
oavsett så blir det inget med exet,det vet hon med trots att hon vill ha mig tillbaka

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
säkert fler här som har liknande erfarenheter,jag vet att jag gjort fel,mycket fel,men hjälper knappast att ta sig av daga eller hur? hur ska jag lösa detta på bästa sätt jo jag är dum i huvudet det vet jag redan

Prata med din nuvarande. Förklara, och berätta att du vet att det var jävligt dumt gjort. Sen ligger bollen hos henne och hon får avgöra om hon vill ge dig en chans till.

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj

jag får skylla mig själv,men det blir en storm av ett vattenglas då det inte kommer bli NÅGONSIn nåt med exet
men hur ska jag försöka sälja in det?
korkad.mc

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
Prata med din nuvarande. Förklara, och berätta att du vet att det var jävligt dumt gjort. Sen ligger bollen hos henne och hon får avgöra om hon vill ge dig en chans till.

försöker med det,men jag är tveksam
fan också

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
ös på alla tips är bra,jag har gjort bort mig den saken är klar,men det var inte meningen eller rättare sagt,det var sms som hon inte skulle sett.
får skylla mig själv,jaha,snart singel igen då antar jag,fan också när jag äntligen hittat den jag ville ha

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
oavsett så blir det inget med exet,det vet hon med trots att hon vill ha mig tillbaka

Tror nog din tjej har jävligt svårt att tro på dig när du säger att det inte blir något om ni skickar så grova sms. Hon tror garanterat ännu mindre på dig om hon vet att ditt ex vill ha dig tillbaka.

Finns ingen du kan göra, det är helt upp till din tjej nu.

Edit: Visst kan man tabba sig på fyllan och svara på ett sms som man inte borde svarat på, eller hade svarat på om man varit nykter. Men 4 (!!!) dagars smsande?! Hur tappad är du? Förlåt, men bajsa du ut hjärnan eller? Du måste ju ha hunnit tänka efter någon gång under den första dagen att detta är nog inte OK!?

Last edited:

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Ja har ramlat dit mer än en gång, har blivit tillräckligt vis för att konstatera att sista gången va just sista...

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
jag får skylla mig själv,men det blir en storm av ett vattenglas då det inte kommer bli NÅGONSIn nåt med exet
men hur ska jag försöka sälja in det?
korkad.mc

Behöver du sälja in det så kan du skita i det öht, skriver själv en massa överallt som skulle kunna ses som olämpligt av en objektiv betraktare.

Nu står ju allt öppet för grevinnan att läsa och ibland när det trillar in sms så ber jag henne kolla om jag står med olja eller annat till armbågarna, tillit och förtroende är det viktigaste i ett förhållande.

Jag tror alla skulle ha en Milla:yoparty

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...